Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugsquote:
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugs
Jeetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik word trouwens helemaal kapot gespamd door 2007 Laptop ofzo
Veel van wat dan?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.
Dat is anders best heftige shit hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Je durft het gewoon niet te zeggen he? Dat je hoestdrank ofzo gaat gebruiken...
Laatst haalde ik zo neusspray, en zag ik "Retarded" pillen liggen, like wtf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt sowieso allemaal vette shit bij de drogist liggen. Ook heel wat enge
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahahahaha![]()
ik was bij de kapper vanmorgen![]()
en ik ben GEEN uitgeneukte moeder hoor![]()
hahahaha![]()
![]()
Ah Bee Dee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manook uitgeneukt zijn.
![]()
O en hoi iedereen weer natuurlijk![]()
ik vind het geweldig!quote:
Trainersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik vind het geweldig!
Kon hem gelukkig nog vinden en zelfs mijn trainer stond nog ergens in een mapje! Heerlijk avondje rollercoasteren dus...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |