Een heel aardig artikel in de Limburger van vandaag trouwens.quote:est passé le 23/08 à 18h37 à FOUGERES (11)
est passé le 23/08 à 14h21 à TINTENIAC (10)
est passé le 23/08 à 07h31 à LOUDEAC (9)
Is dat goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Hoe zal het hem vergaan?
Dit is wat ik op de site over hem kon vinden:
[..]
Een heel aardig artikel in de Limburger van vandaag trouwens.
Geen flauw idee, weet niet wanneer de site wordt bijgewerktquote:
Als ik op andere nummers zoek, zijn ook alleen deze drie punten bekend met tijd. Dus het zal wel goed gaan, gok ik zo...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef knep het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet niet wanneer de site wordt bijgewerkt.
Als ie afgestapt zou zijn zou er 'abandonne' staan, maar bij andere deelnemers staan er dan wel weer tijden van vandaag.
Hm, ik had er al een paar gevonden die al gefinisht waren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ik op andere nummers zoek, zijn ook alleen deze drie punten bekend met tijd. Dus het zal wel goed gaan, gok ik zo...
Ja, nu ik verder speel met die nummers, kom ik er achter dat alleen de laatste drie tijdwaarnemingen telkens doorgegeven worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:33 schreef knep het volgende:
[..]
Hm, ik had er al een paar gevonden die al gefinisht waren.
Als er van die glimmende isolatiedekens aan te pas komen is het wel heroïschquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef knep het volgende:
Hier staan zelfs al foto's van de aankomst: http://picasaweb.google.f(...)?authkey=k24P3yKflWk
Toch erg knap Ivoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Even kort vanuit Parijs; ht was een legendrische editie. De eerste nacht stortregen en tegenwind. In Loudeacwarn al 800 rijders buiten tijd, op de heenweg. de ACP stond toe om max. 2 uur te lenen. Die 2 uur moest ik rond Brest inzetten vanwege fore noordwestenwind. Voor Loudeac een pijl gemist;daardoor amper kunn slapen. En na Fougeres, na935 km moeten opgeven wegens slaap. Er hebben ,ini,aal 4x zoveel mensen opgegeven dan anders.
Kan iemand he artikel hier posten?
ging dat artikel over ivo? heb het wel gelezen echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:30 schreef knep het volgende:
[..]
Toch erg knap Ivo. Ik zal het artikel voor je scannen en later hier posten
.
je fietst nooit 935 km voor niks altijd goed voor je conditie. Alleen jammer dat je de finish in Parijs niet haaltquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |