abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 22:31:53 #51
73911 ultra_ivo
pi_51609007
Het heeft even geduurd voordat ik de tijd vond om een veslag van de 1000km te schrijven.
Tussen de 200 en de 1000 hield ik me behoorlijk toeristisch bezig met bezoeken aan de Solovetski Eilanden en Petrozavodsk. Helaas viel een deel van dit toeristisch programma letterlijk in het water. Op vrijdagavond nam ik de trein van Petrozavodsk naar het grote dorp Lodenoje Polje. Daar zou de 1000km starten om 23u30. Een half uurtje voor de officiële starttijd van 24 uur. De tijd was gekozen om de mensen uit St. Petersburg nog na het werk de gelegenheid te geven met de trein naar de start te reizen. Zeker omdat tegelijkertijd een 600km van start ging. De trein vanuit Petrozavodsk kwam wat eerder aan dan de trein uit St. Petersburg. Tijd genoeg dus om even boodschappen te doen. Nadat de trein uit St. Petersburg er is ontbreken alleen nog diegenen die met de auto komen, waaronder de organisator. Niet veel later belt hij op met de mededeling dat ze wat vertraging hebben. Dat 'wat' wordt uiteindelijk een dik uur. Wij wachten met z'n allen in de stationshal.

Uiteindelijk komen de organisatiewagens en kan de startprocedure beginnen.
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 22:42:21 #52
73911 ultra_ivo
pi_51609379
Uiteindelijk vertrekken we om 1u10. De latere starttijd zal in de controletijden verwerkt worden. Geen probleem dus. Wel een probleem is dat de koprijders in het peloton zich vergissen bij het uitrijden van Lodenoje Polje. En ze komen er laat achter. Dus direct 8km teveel en een half uur aan de broek. Om het verlies te compenseren zet de kop van het peloton er direct goed de sokken in. Met een windje op kop wordt er fors doorgedraaid. Regelmatig moet ik even de rol lossen.

Na een tijdje breekt het elastiek. Ik probeer wel terug te komen maar ik loop teveel risico om in het rood te komen. Ik laat de kopgroep dan ook gaan. Achterin wordt er niet handig gereden, er ontstaat geen tweede peloton. Een aantal rijders rijden zich de longen uit het lijf om terug te komen, weer anderen geven direct de hoop op. Ik rij alleen door op mijn eigen tempo.
De nacht duurt kort hier in het noorden. En echt donker wordt het niet. Wel koud. Met flink wat kleren aan rij ik door de ochtend. De vroege ochtendmist geeft een fantastisch beeld.

FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 22:51:03 #53
73911 ultra_ivo
pi_51609791
Bij de 1e controle merk ik dat ik niet de laatste rijder ben. Er moeten er twee komen. En een rijder die permissie heeft gevraagd en gekregen om pas in de ochtend te vertrekken. Hij zal hard moeten rijden om ons bij te halen. De controle is typisch Russisch. Een auto met wat tenten en een kampvuur aan de oever van een meertje. En genoeg te eten en drinken.

Net voordat ik weg wil rijden komt de volgende rijder aan, iemand van de organiserende club.
Een deel van dit stuk ken ik. Hier reed ik 3 jaar geleden ook al tijdens de Ladoga 800. Een mooie rit met soms bar slechte wegen. Ik heb me hierop voorbereid. Ik rij met m'n vakantiefiets met behoorlijk brede en stevige banden. Niet de fiets waar ik PBP op zal rijden.
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 23:07:04 #54
73911 ultra_ivo
pi_51610442
Karelië is een vrijwel perfecte streek voor het lange afstandsfietsen. Mooie natuur, rustige wegen en een hulpvaardige bevolking. En die bevolking is ook nog eens goed aanspreekbaar. Ik kan goed cyrillisch lezen maar ook voor mij is het makkelijk dat het Karelisch in het Latijns schrift geschreven wordt, de dorpsnamen zijn zo wat sneller leesbaar. Net als overal in Rusland zijn in zowat alle grotere dorpen 24 uurs winkeltjes of kiosken te vinden. Geen enkel probleem om aan voedsel en drinken te komen.
Af en toe staat er een organisatiewagen langs de kant en krijg ik nog wat eten en drinken verstrekt. Organisatorisch is het allemaal prima geregeld. Op wat kleine problemen na met het materiaal (lekke band en los schoenplaatje) kom ik dus redelijk vooruit. Helaas blijft de wind uit de verkeerde hoek staan. Alleen rijdend schiet dat niet echt op. Ik blijf dan ook angstig dicht bij het uiterste tijdsschema hangen. Af en toe zie ik op een controle nog een andere deelnemer.

woensdag 18 juli 2007 @ 23:09:09 #55
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51610506
Tof!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  FOK!fotograaf woensdag 18 juli 2007 @ 23:13:11 #56
73911 ultra_ivo
pi_51610655
Na 250km begin ik weer wat rijders te zien. 600km rijders die al op de terugweg zijn. Zij zitten nog goed op schema. Voor mij is het een welkome afwisseling.

Vlak voor de officiële controle kom ik een geheime controle tegen. Die is vooral bedoeld om eventueel frauderende 600km rijders te onderscheppen. Voor mij komt deze geheime controle slecht uit. Je bent nooit snel weg bij Russische controles, daarvoor zijn de mensen te gastvrij. En de grens gaat om 21 uur dicht. Ik wil uiterlijk om 20 uur bij de grenspost zijn. Ik moet dus goed tempo maken. Maar alles zit tegen nu. Niet ver na de geheime controle wordt ik aangehouden. Een officier van de grensbewaking had verdacht veel fietsers met weinig bagage gezien. Op de weg terug van de grens had hij z'n chauffeur de opdracht gegeven de eerste fietser aan te houden. Dat was ik dus. Stoppen moet dus wel. Een half uur heb ik nodig om hem te vertellen wat aan de hand is. Gelukkig komt na een minuut of 10 Jenja aan, een snelle MOskoviet die pas 's ochtends gestart is. Hij kan de officier wat beter uitleggen wat er aan de hand is.
Bij de volgende controle, een restaurantje, had ik eigenlijk warm willen eten. TIjd is daar echter niet voor. Net zo min als voor een uitgebreide ravitailleringsstop. Ik rij door naar de grens. Het duurt lang voordat ik aan de Rusissche kant m'n pas terug heb.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:54:46 #57
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51619187
Hmm, veel pech en alleen fietsen dus. Met hoeveel mederenners begin je eigenlijk ongeveer aan zo'n tocht?
pi_51619330
Respect en leuk om te lezen.

In de VK van afgelopen weekend stond ook een verhaal over lange afstanden, volgens mij over hardlopers.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:04:02 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51619410
Spannend, ben benieuwd hoe het afloopt .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 15:11:05 #60
73911 ultra_ivo
pi_51627984
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef pfaf het volgende:
Hmm, veel pech en alleen fietsen dus. Met hoeveel mederenners begin je eigenlijk ongeveer aan zo'n tocht?
Er waren zo'n 25 starters, waarvan 12 op de 1000km.
pi_51637365
maareh, heb je het gehaald??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 22:21:27 #62
73911 ultra_ivo
pi_51641992
Voor Jenja is het lang wachten aan de Finse kant totdat hij naar binnen mag. Ik wacht even op hem, wellicht heeft hij hulp nodig. Net zoals hij op mij heeft gewacht toen ik aan de Russische kant van de grens moest wachten. Ik wil na de grens ergens wat eten en ravitailleren. Ik stuur dan ook Jenja vooruit. Hij rijdt veel sneller, heeft al 7 uur op mij goedgemaakt. Maar helaas, na de grens is er niks open. En in het eerste grotere dorp zijn de luiken ook al dicht. Dat terwijl het pas 20 uur (Finse tijd) is. Na een tijdje zie ik Jenja samen met Dennis aan de kant zitten. Ik ga er even bij zitten en eet m'n laatste voorraden vast voedsel op. Nu rest er bij mij alleen maar poeder voor energiedrank en een blikje Red Bull. Na een kwartiertje gaat iedereen individueel door.

FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 22:39:08 #63
73911 ultra_ivo
pi_51642727
Voor mij is het rijden in Finland een shock. Ook in Russisch Karelië wonen niet veel mensen. Maar de weinige mensen die er wonen zie je wel. En ze helpen je als je hulp nodig hebt. In Fins Karelië rij ik kilometerslang door eindeloze bossen. Af en toe zie ik langs een zandpad een huisnummer en een stuk of wat brievenbussen. De bijbehorende huizen zie je zelden, vaak zijn ze volledig verstopt. Mensen zie ik zo goed als niet.

Halverwege het stuk tot de controle van Joensuu is er een groot dorp. Tussendoor nog een ander dorp. Ik verwacht in een van de twee dorpen wel wat te eten te kunnen krijgen. Maar helaas. Er is helemaal niets in deze dorpen. Op weg naar het grotere dorp zit er iemand in de tuin te bellen, bij een van de weinige zichtbare huizen. Ik rij het pad op en hij doet gewoon alsof ik lucht ben. In het grotere dorp zie ik welgeteld één levende ziel. Een vrouw die bloemen water geeft in haar voortuin. Aan haar vraag ik water. Net op tijd, m'n bidons zijn bijna leeg.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 22:45:40 #64
73911 ultra_ivo
pi_51642992
Ik ben blij dat ik nog wat zakjes energiedrank heb. Die moeten me maar tot Joensuu redden. Dat lijkt aardig te lukken. Maar een 15-tal kilometer voor Joensuu heb ik een echte dip. Ik offer mijn Red Bull en slof voort. Het is inmiddels aardig koud geworden. Joensuu bereik ik uiteindelijk op m'n tandvlees. Gelukkig is de stad logisch opgebouwd en vindt ik het centrum redelijk snel. Op de markt is het relatief rustig. Een paar honderd jongeren zijn zichtbaar en twee pizzaoutlets. Voor de pizzaloketten staan wat hooghartige geblondeerde meiden. Ik bestel een pizza en probeer 'm niet te snel te eten. M'n maag moet weer ff wennen aan vast eten. Daarna ga ik in een van de weinige open cafés zitten om weer op te warmen. Ik voel me niet echt goed, ik weet dat ik nog maar een minimale kans heb om bij de volgende controle op tijd te zijn. Enig voordeel van deze langere periode in Joensuu is dat ik het luttele uurtje dat het donker is niet op de weg zit.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 22:55:12 #65
73911 ultra_ivo
pi_51643420
Nadat ik weer wat opgewarmd ben fiets ik de stad uit. Het is even zoeken om de goede weg de stad uit te vinden, alle borden leiden me naar een snelweg. De Russische routebeschrijving is buiten de steden voor mij prima te volgen. Binnen de stad is m'n Russisch toch nog niet goed genoeg. Als ik de juiste weg gevonden heb passeer ik een benzinepomp. Met 24 uurs supermarkt. Direkt ga ik naar binnen en koop voorraden. Dit had ik 50km eerder moeten tegenkomen, dan was het niet zo misgegaan. De dip die ik voor Joensuu had was duidelijk te wijten aan te weinig eten, een klassieke hongerklop. Ik neem gelijk nog een thee en bekijk de route nog eens. Ik moet nu harder rijden dan ik tot nu toe gedaan heb om binnen de tijd op de volgende controle te zijn. Dat is onmogelijk. Ik stuur een SMS aan de controleurs dat ik opgeef. Een hele opluchting, ik ga het niet meer proberen om op tijd te zijn. Voor PBP wil ik me niet kapotrijden
Even verderop doe ik een dutje aan de kant van de weg. Dat is nodig. Het stuk van Joensuu naar de controleplaats zo'n 70km verderop is veel zwaarder dan verwacht. Net zoals het stuk van de grens tot Joensuu. Met perfekt wegdek. Hier had ik m'n andere fiets moeten gebruiken, m'n PBP-fiets. Wel is het gigantisch mooi.

FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 23:00:03 #66
73911 ultra_ivo
pi_51643650
Ergens in de ochtend kom ik aan bij de controle. Het kost me wat moeite om de controleurs te localiseren die liggen al op bed. Het hotelletje is snel te vinden. Maar iemand die een voor mij verstaanbare taal spreekt niet. Ook nu weer stuit ik op de weinige hulpvaardigheid van de Finnen die ik tegenkom. Ik wordt naar een camping gestuurd kilometers verderop. Daar is niemand. Terug naar het hotel, daar had ik het busje zien staan. Uiteindelijk blijken ze in een vleugel van het gebouw te zijn. Ik lever m'n kaart in en herhaal m'n opgave. Binnen zijn nog 3 rijders, Jenja, Dennis een 3e rijder. Ik stort direct in een bed en slaap een paar uur.
Om 12 uur moet de kamer opgeleverd worden. Dus om 11 uur wordt iedereen wakker gemaakt. Jenja, Dennis en de andere rijder gaan het nog proberen. Ik niet. We zwaaien hen uit. Ik rij met de controleurs mee tot een groter station. Onderweg merk ik dat de weg hier ook te heuvelachtig is voor het materiaal dat ik bij me heb.

donderdag 19 juli 2007 @ 23:32:01 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51645104
Jammer...

Karelië is wel een ontzettend mooi gebied zeg. Misschien een leuke filmtip, die zich in dit gebied afspeelt: Kukushka (The Cuckoo). Gaat over een Finse krijgsgevangene en een deserterende Sovjetsoldaat die onderdak vinden bij een local tijdens WO II en te kampen krijgen met taalproblemen en allerlei soorten miscommunicatie. Best mooie film
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  FOK!fotograaf vrijdag 20 juli 2007 @ 23:05:50 #68
73911 ultra_ivo
pi_51678399
Ik ben aardig wat uurtjes onderweg voordat ik in de finishplaats Imatra aankom. Daarna op de fiets naar de camping waar de finish zal zijn. Hier kom ik al snel de eindcontroleur Natasja tegen. DIe is net met trein en fiets vanuit St. Petersburg gekomen en is net klaar met het afhuren van een trekkershutje dat als finishlocatie zal dienen. Ik help haar met het inrichten van de finishlocatie en het halen van voorraden.

Na een lange nacht is het wachten op de eerste finishers. Die komen al snel. Er wordt heel snel gereden. Jenja is zelfs vrij snel binnen. Dat terwijl hij als laatste vertrok. Halverwege de middag ga ik naar het centrum om een fietsdoos te scoren. Ook nu weer merk ik dat de Finnen buiten Helsinki de Finse reputatie qua talenkennis niet echt eer aan doen. Het duurt lang voordat ze snappen wat ik nodig heb. Als ik met de fietsdoos op m'n fiets naar de camping loop komt Tanja me achterop. Het regent inmiddels redelijk en zij is doornat op zoek naar de camping. Ik zeg haar hoe ze moet rijden. De hoofdorganisator Misha is er inmiddels ook al. Hij rust wat uit op bed. Ook Tanja ligt al te snurken.

FOK!fotograaf vrijdag 20 juli 2007 @ 23:09:40 #69
73911 ultra_ivo
pi_51678527
Het is al avond als het busje eindelijk binnenkomt. Iedereen vliegt erop af om z'n spullen te krijgen. Direct zijn alle douches bezet. Anton heeft inmiddels een tweede trekkershutje afgehuurd zodat we allemaal plaats om te slapen hebben. Een enkeling gaat direct door de grens over en naar huis. Een rijder is nog onderweg. Tanja is tijdens de 1000km jarig geweest. In de avond vieren we dus een geïmproviseerd verjaardagfeest.

Ik verlaat het feestje voortijdig om m'n fiets in te pakken. Een taxi voor de ochtend heb ik al gereserveerd. Gelukkig zijn de anderen al wakker als ik m'n spullen pak om naar het station te gaan. Met alleen een klein probleempje met de chauffeur van de vliegveldbus kom ik goed op het vliegveld aan waarvandaan ik verder vlieg richting huis.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 juli 2007 @ 23:13:25 #70
73911 ultra_ivo
pi_51678672
De uitslag:

Als ik de problemen bekijk die hebben geleid tot m'n opgave moet ik constateren dat het voor PBP een slecht vergelijk is.

-mechanische problemen, kunnen ook daar gebeuren
-een te snel peloton, tijdens PBP geen enkel probleem, er zijn pelotons voor alle snelheden
-nieuwschierige officieren, komen niet voor bij PBP
-geen ravitailleringsmogelijkheid, ondenkbaar tijdens PBP
-verkeerde fiets, ik ga rijden op een fiets die zich bewezen heeft tijdens PBP.
Al met al denk ik dat ik tijdens PBP gewoon de normale hoeveelheid kans heb om heelhuids aan de finish te komen.
pi_51686406
en nu een maandje rust en training??
  FOK!fotograaf zaterdag 21 juli 2007 @ 15:38:31 #72
73911 ultra_ivo
pi_51693782
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:04 schreef komrad het volgende:
en nu een maandje rust en training??
Klopt een aantal 200km ritten. Soms 's nachts, soms overdag. Allemaal met wat klimwerk zonder te overdrijven.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 juli 2007 @ 18:07:11 #73
73911 ultra_ivo
pi_51789768
Een uurtje geleden kreeg ik een mail met m'n startnummer, 3452.
Op de site van Parijs Brest Parijs zal tijdens de tocht de doorkomst bij de controles van iedere rijder te vinden zijn mbv het startnummer.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:51:18 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51791216
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Een uurtje geleden kreeg ik een mail met m'n startnummer, 3452.
Op de site van Parijs Brest Parijs zal tijdens de tocht de doorkomst bij de controles van iedere rijder te vinden zijn mbv het startnummer.
We gaan je volgen .
  FOK!fotograaf zondag 5 augustus 2007 @ 15:53:22 #75
73911 ultra_ivo
pi_52120020
Vandaag m'n laatste trainingsrit gedaan voor PBP. Een nachtelijk rondje van 200km. 3 weken geleden reed ik ook al zo'n nachtrit, toen met iets meer mensen, 7. Ook voor 200km is nachtrijden iets aparts. Zeker bij de route die ik 3 weken geleden reed. De regio rondom Düren is bij daglicht niet echt interesant, grote bruinkoolgroeves afgeschermd met hoge aarden wallen. Maar 's nachts heb je een fantastisch gevoel bij alle lampjes van de graafmachines en bovenop de windmolens die daar overdag staan. Combineer dat met het rijden met een leuke groep en je komt uit op een fantastische nacht. Een van m'n vaste controlekroegen in België heeft op zondagochtend vanaf 5 uur open vanwege markt. Altijd leuk om daar met een groepje fietsers om 5u30 binnen te vallen .

Pauze in de Burger King van Jülich

Ook bij trainingsritten is een reflectiejack handig

Een groot voordeel van nachtritten, de bakkers hebben heel vers brood aan het eind van de rit

M'n fiets heb ik de laatste week fors onder handen genomen. Nieuwe lampen gemonteerd, originele SON lampen. M'n Bisy lampen waren toch al wat bedaagd aan het worden en hielden er vorige week plotseling mee op. Een storing ergens in het systeem. Omdat ik het geheel toch wilde vervangen heb ik maar niet gezocht waar de storing zat. Na vannacht nog een noodzakelijke vervanging. De remveer is me vannacht gebroken. Vindt ik wat vroeg, van Dura Ace verwacht je dat zoiets eeuwig mee gaat en niet na een jaar of 15 de geest geeft. Gelukkig heb ik nog een setje Suntour Superbe remmen liggen, die gaan er nu op.
Over een week ga ik al naar Frankrijk. Met een deel van de fietsclub gaan we de Franse Pijl Straatsburg-Parijs rijden. Voor de training, voor de lol en om een van onze Russische leden een spoedcursus fietsen in Frankrijk te geven. Hij gaat ook PBP rijden.
Ik ben gelukkig niet nerveus maar wel enorm geconcentreerd en gemotiveerd. M'n gebrekkige training probeer ik te compenseren door een betere technische en organisatorische voorbereiding. Twee clubmaten, Cyrille en Zef, gaan met een busje op 450km staan, bij de controle van Loudeac. Zo zien we ze 2 keer. Zeker voor Loudeac is dat handig, die controle is altijd overvol. Daar maakt het hebben van je eigen voorzieningen heel wat uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door ultra_ivo op 05-08-2007 15:58:41 ]
  FOK!fotograaf maandag 6 augustus 2007 @ 15:59:30 #76
73911 ultra_ivo
pi_52142072
Gerrit Schotman heeft de deelnemerslijst doorgespit en komt tot een aantal leuke weetjes. Dit jaar zijn er 89 Nederlandse deelnemers, niet significant anders dan de afgelopen jaren. Wel sterk gestegen is het aantal Nederlanders met specials (ligfietsen, trikes en tandems), namelijk 23 stuks. Sybren Zandstra probeert z'n eigen Nederlands record te verbreken door voor de 6e keer deel te nemen, Leo Förster, Peter Blouw en Harry Tuinhof gaan voor de 5e keer. Helaas probeert Joseph Delalande niet om zijn rekord van 10 deelnames te verbeteren. 4 rijders proberen dat aantal ook te halen, waaronder de 79-jarige Roger Martin. Die heeft PBP nog gereden toen het een officiële wedstrijd was.
pi_52143477
hey gaaf om te lezen!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!fotograaf zondag 12 augustus 2007 @ 06:39:15 #78
73911 ultra_ivo
pi_52299799
Vanaf nu even wat weinig updates van mijn hand. Ik vertrek zodadelijk naar Frankrijk. Eerst een krappe week warmfietsen en dan over een week de fietsencontrole. Over een week is PBP te volgen via internet, http://www.paris-brest-paris.org/FR/index.php?showpage=64 Op de startrotonde staat inmiddels een webcam, te vinden via http://www.parisbrestpari(...)gne_de_depart/webcam
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:20:31 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52304608
Ok, logisch dat je de boel wat minder gaat bij houden...

Heel veel succes en plezier!
pi_52306261
kijkt nu al uit naar het verslag over 2 weken
pi_52306482
Succes!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:52:17 #82
11102 knep
Mountainfreak
pi_52661908
Hoe zal het hem vergaan?

Dit is wat ik op de site over hem kon vinden:
quote:
est passé le 23/08 à 18h37 à FOUGERES (11)
est passé le 23/08 à 14h21 à TINTENIAC (10)
est passé le 23/08 à 07h31 à LOUDEAC (9)
Een heel aardig artikel in de Limburger van vandaag trouwens.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:56:15 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52662055
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Hoe zal het hem vergaan?

Dit is wat ik op de site over hem kon vinden:
[..]

Een heel aardig artikel in de Limburger van vandaag trouwens.
Is dat goed?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:03:08 #84
11102 knep
Mountainfreak
pi_52662298
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Is dat goed?
Geen flauw idee, weet niet wanneer de site wordt bijgewerkt .

Als ie afgestapt zou zijn zou er 'abandonne' staan, maar bij andere deelnemers staan er dan wel weer tijden van vandaag .
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:30:49 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52663257
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef knep het volgende:

[..]

Geen flauw idee, weet niet wanneer de site wordt bijgewerkt .

Als ie afgestapt zou zijn zou er 'abandonne' staan, maar bij andere deelnemers staan er dan wel weer tijden van vandaag .
Als ik op andere nummers zoek, zijn ook alleen deze drie punten bekend met tijd. Dus het zal wel goed gaan, gok ik zo...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:33:04 #86
11102 knep
Mountainfreak
pi_52663320
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Falco het volgende:

[..]

Als ik op andere nummers zoek, zijn ook alleen deze drie punten bekend met tijd. Dus het zal wel goed gaan, gok ik zo...
Hm, ik had er al een paar gevonden die al gefinisht waren.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:33:59 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52663345
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:33 schreef knep het volgende:

[..]

Hm, ik had er al een paar gevonden die al gefinisht waren.
Ja, nu ik verder speel met die nummers, kom ik er achter dat alleen de laatste drie tijdwaarnemingen telkens doorgegeven worden.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:40:59 #88
11102 knep
Mountainfreak
pi_52663582
Hier staan zelfs al foto's van de aankomst: http://picasaweb.google.f(...)?authkey=k24P3yKflWk

Nou even afwachten maar .
pi_52668255
ik hoop dat het goed gaat met Ivo, maar afwachten dus
pi_52671159
hopen dat iig geen griep onder de leden heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:50:12 #91
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52671887
Hulde
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:28:18 #92
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52672666
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef knep het volgende:
Hier staan zelfs al foto's van de aankomst: http://picasaweb.google.f(...)?authkey=k24P3yKflWk
Als er van die glimmende isolatiedekens aan te pas komen is het wel heroïsch
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52672698
Ik las Parijs-Breslau-Parijs.. Dat was iig ECHT heroïsch geweest
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:02:24 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_52674329
Vanmorgen een zeer interessant artikel in Dagblad de Limburger met daarin ook wat informatie over Ivo.
Hij heeft helaas de pijp aan maarten moeten geven na 935 km te hebben afgelegd (volgens de krant dus).
pi_52674665
Even kort vanuit Parijs; ht was een legendrische editie. De eerste nacht stortregen en tegenwind. In Loudeacwarn al 800 rijders buiten tijd, op de heenweg. de ACP stond toe om max. 2 uur te lenen. Die 2 uur moest ik rond Brest inzetten vanwege fore noordwestenwind. Voor Loudeac een pijl gemist;daardoor amper kunn slapen. En na Fougeres, na935 km moeten opgeven wegens slaap. Er hebben ,ini,aal 4x zoveel mensen opgegeven dan anders.
Kan iemand he artikel hier posten?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:29:32 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52674809
Jammer, maar toch knap dat je uberhaupt over de helft bent gekomen . Volgende keer opnieuw?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:30:24 #97
11102 knep
Mountainfreak
pi_52674820
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Even kort vanuit Parijs; ht was een legendrische editie. De eerste nacht stortregen en tegenwind. In Loudeacwarn al 800 rijders buiten tijd, op de heenweg. de ACP stond toe om max. 2 uur te lenen. Die 2 uur moest ik rond Brest inzetten vanwege fore noordwestenwind. Voor Loudeac een pijl gemist;daardoor amper kunn slapen. En na Fougeres, na935 km moeten opgeven wegens slaap. Er hebben ,ini,aal 4x zoveel mensen opgegeven dan anders.
Kan iemand he artikel hier posten?
Toch erg knap Ivo . Ik zal het artikel voor je scannen en later hier posten .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:33:07 #98
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52674865
Kut zeg. 935km voor niks gefietst.
pi_52674910
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:30 schreef knep het volgende:

[..]

Toch erg knap Ivo . Ik zal het artikel voor je scannen en later hier posten .
ging dat artikel over ivo? heb het wel gelezen echt om dat te doen
pi_52674933
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Kut zeg. 935km voor niks gefietst.
je fietst nooit 935 km voor niks altijd goed voor je conditie. Alleen jammer dat je de finish in Parijs niet haalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')