neee een hoog gebouw..........weet je nogquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Demins was even met de strop bezig! Vaarwel wrede wereld.![]()
Nee, je hebt gelijk, er zou vorige week al iemand binnen komen.... Ben benieuwd wat voor loser ze er nou in gooien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat niemand meer wil .. Volgens mij is er verleden week al verkondigd dat er een nieuwe bewoonster zou komen ? Of ben ik aan het hallucineren, zou me nix verbazen na een paar zware nachten verleden week.![]()
Blijf maar, als je al de guts hebt om te beschrijven hoe Jaap zijn toetsenbord beroert dan mag je daar van schrik best een spelfoutje in maken... het zou de besten onder ons kunnen overkomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Demins was even met de strop bezig! Vaarwel wrede wereld.![]()
en die amandel die met alle winden mee gaat ............pffffffffffff allebei oprotten en neem die rat meequote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia gaat er over een aantal maanden uit om haar 10K. Maar ze wil er niet uit gestemd worden.... Kutwijf, niemand die haar in het huis gelooft mag ik hopen
Getver...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt tegen Billie......buik inhouden, billen samenknijpen en bekken naar voren.
Succes Billie.![]()
![]()
![]()
Kom op nou, is het hier nou de COS op FOK of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
is dr vanavond ook een stemming?
lijkt me wel, er zijn er meerdere aangevraagd... maar toch hoor je dr niemand over?
nouja, tis toch voor spek en bonen want t is duidelijk dat er niemand uit gaat
OK, nu heb ik een nachtmerrie vlak voor het eten, en bedankt!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom op nou, is het hier nou de COS op FOK of niet.
Wij behoren toch overal samenzweringen en complotten te zien!
Bij meerderheid van stemmen zal worden besloten dat Huub op de stoel moet plaatsnemen.
Natasia, Brainless en Amanda stemmen hem er dan uiteraard uit.
Sylvia is sjagrijnig door de smoelensmid en heeft een zwak moment omdat Huub's gevoelens voor Lieke haar meer dwars zitten dan ze wil toegeven. Zij stemt Huub er ook uit.
Eric raakt hierdoor in vertwijfeling en weet niet bij wie hij zijn loyaliteit moet neerleggen. Omdat ook hij zich niet lekker voelt bij Huub's verliefdheid stemt ook Eric Huub weg, onder het mom van het op die manier beter kunnen uitzoeken van zijn werkelijke gevoelens voor Lieke.
Huub is verbijsterd, maar neemt zijn verlies als een man.
Als hij de poort uitloopt wordt zijn verbijstering immens, want hij ziet met lede ogen dat Lieke onmiddellijk zijn plaats inneemt.
Iedereen het eens met dit script?
Dan mail ik het even door naar mevrouw Pannekoek.
Bezwaar vanuit deze hoek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kom op nou, is het hier nou de COS op FOK of niet.
Wij behoren toch overal samenzweringen en complotten te zien!
Bij meerderheid van stemmen zal worden besloten dat Huub op de stoel moet plaatsnemen.
Natasia, Brainless en Amanda stemmen hem er dan uiteraard uit.
Sylvia is sjagrijnig door de smoelensmid en heeft een zwak moment omdat Huub's gevoelens voor Lieke haar meer dwars zitten dan ze wil toegeven. Zij stemt Huub er ook uit.
Eric raakt hierdoor in vertwijfeling en weet niet bij wie hij zijn loyaliteit moet neerleggen. Omdat ook hij zich niet lekker voelt bij Huub's verliefdheid stemt ook Eric Huub weg, onder het mom van het op die manier beter kunnen uitzoeken van zijn werkelijke gevoelens voor Lieke.
Huub is verbijsterd, maar neemt zijn verlies als een man.
Als hij de poort uitloopt wordt zijn verbijstering immens, want hij ziet met lede ogen dat Lieke onmiddellijk zijn plaats inneemt.
Iedereen het eens met dit script?
Dan mail ik het even door naar mevrouw Pannekoek.
Het enige wat je kunt hopen is dat het de gemoederen weer een beetje op scherp zet. Momenteel vind ik het allemaal nogal klef.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
[stemming vanavond]
Daarom hoor je er niemand over![]()
En zie je een Brian van links (of rechts wtf) komen GASGEVENquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef milk-shake het volgende:
oww we leren nog wat van natasia.............naar links en rechts kijken in het verkeer...oeeeeee
![]()
Natasia weet het script al.... Ze zei dat Huub weer zijn momentje gaat nemen.. denk het ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt hopen is dat het de gemoederen weer een beetje op scherp zet. Momenteel vind ik het allemaal nogal klef.
Ach, het is menselijk het goede van de medemens te willen zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Brain weet echt ieder nummer te verkrachten, why am I surprised.
je gaat me toch niet vertellen dat je altijd luistert?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:04 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
OK, nu heb ik een nachtmerrie vlak voor het eten, en bedankt!![]()
hoe vaak heeft NatasJa dit nu al voorgelezen, ze moet het uit haar hoofd kennen!
Idem dito; de zweep erover zou ik zeggen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef milk-shake het volgende:
tja .....waarom gooien ze er niet weer eens een nieuwe bewooner in..............ik begin me te vervelen...
![]()
....................................heeel erg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's een beetje makkelijk hoor. Kom eens met concrete voorstellen dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bezwaar vanuit deze hoek.
Ik zie liever iemand anders als Lieke de kooi inkomen.
![]()
Ze gaf hem zelfs net de tip om dat te gaan doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Natasia weet het script al.... Ze zei dat Huub weer zijn momentje gaat nemen.. denk het ook![]()
Pure zelfkastijding.. het begon gisteravond met Liekequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Huub op de achtergrond bij Natasja dr verhaaltje?
echt wel ..............................quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En zie je een Brian van links (of rechts wtf) komen GASGEVEN![]()
Is hier ff wat drukkerquote:
Misschien dat ze het in huis niet geloven, maar ik geloof haar wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia gaat er over een aantal maanden uit om haar 10K. Maar ze wil er niet uit gestemd worden.... Kutwijf, niemand die haar in het huis gelooft mag ik hopen
And now, the end is near; And so I face the final curtain.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pure zelfkastijding.. het begon gisteravond met Lieke![]()
Okeeeeej, ik ben zijn naam even kwijt maar ik las vanmiddag enthousiaste verhalen over die man die acteerles geeft, doe die maar dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's een beetje makkelijk hoor. Kom eens met concrete voorstellen dan?
Ik moet Pannekoek uiterlijk om 19:30 het definitieve COS-voorstel doormailen.
Mike ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Okeeeeej, ik ben zijn naam even kwijt maar ik las vanmiddag enthousiaste verhalen over die man die acteerles geeft, doe die maar dan.
Natasja met het spannende roversverhaal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Black_king het volgende:
Gitaar van Brian of Natasja die voorleest.....
The unbearable choices...
Waaromquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
hahahahahahhahahahaah ik leg in een deuk
Lieke heeft gisteren herhaaldelijk aan Huub gevraagd om zich te bewijzen, om te laten zien hoe hij echt in elkaar zit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pure zelfkastijding.. het begon gisteravond met Lieke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |