Ik findt jouw tog een sgattjuh horquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]hij bevingert het.
* Leandra is ook wel eens een taalnazi![]()
d of t ...ik zou t ook niet wetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]hij bevingert het.
* Leandra is ook wel eens een taalnazi![]()
Maar Demins weet het welquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
[..]
d of t ...ik zou t ook niet weten![]()
Goeie smoesquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de salade af. En nu bestellen ze een hoofdgerecht omdat er niks in huis is.
tja waarvoor makkelijk als het moeilijk kanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Dacht dat ik het nooit zou zeggen :Een simpele paarden staart staat Amanda leuk. En met 3 minuten gedaan ipv 3 uur![]()
Daarom hoor je er niemand overquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
is dr vanavond ook een stemming?
lijkt me wel, er zijn er meerdere aangevraagd... maar toch hoor je dr niemand over?
nouja, tis toch voor spek en bonen want t is duidelijk dat er niemand uit gaat
Daarom hoor je ook niemand erover.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
lijkt me wel, er zijn er meerdere aangevraagd... maar toch hoor je dr niemand over?
Vanavond stemming en ze hebben het er wel even over gehadquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
Slaat waarschijnlijkk nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
Meestal zijn dat hele gevaarlijke woorden en lig ik weer es om 03:30 in mijn bed !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoet dat hut een zaaie afond gaad worden.
Denk dat niemand meer wil .. Volgens mij is er verleden week al verkondigd dat er een nieuwe bewoonster zou komen ? Of ben ik aan het hallucineren, zou me nix verbazen na een paar zware nachten verleden week.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef milk-shake het volgende:
tja .....waarom gooien ze er niet weer eens een nieuwe bewooner in..............ik begin me te vervelen...
![]()
....................................heeel erg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De groeten aan Hermanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Demins was even met de strop bezig! Vaarwel wrede wereld.![]()
haha, idd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal zijn dat hele gevaarlijke woorden en lig ik weer es om 03:30 in mijn bed !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |