Dat laatste wil ik graag eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "En dan staat Gaby hier opeens weer voor de deur"
Huub: "Dan heb ik een hele leuke avond met haar, maar gebeurt er verder niets"
Eric: "Yeah, right"
Huub: "Ja. Ik heb ook wel zelfbeheersing hoor"
wel gezondquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:32 schreef petraa het volgende:
GAtver ze eten rauwe broccoli. Brian en Jaap
vlgs mij in de puberteit, en aangezien huub de uber-puber is.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt het alleen op de lagere school toch?
Volgens Lieve Leuke Lekkere Lieke gedroeg Huubje zich vaak als een 14-jarige, dus dat zou dan wel kunnen kloppenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij in de puberteit, en aangezien huub de uber-puber is.....![]()
Ik kots van mensen die zo ongelukkig zijn als Jaap!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:36 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik weet het wel maar ik moet doen, maar ik was zo ongelukkig ik dacht ik pleur wel dood neer joh
Ze is weer bezig met haar dieet, veel groentes en visquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia is weer lekker vrolijk zie ik![]()
Je spreekt in raadselen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als je van de trap afvalt.
pagina 11
is moet zijn eensquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Niemand voor zeggen nu..............Product, vertel jij mijn fouten dan is.............
zielig voor het toetsenbordquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:42 schreef demins het volgende:
Jaap bevingerd zijn toetsenbord echt, he?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:42 schreef demins het volgende:
Jaap bevingerd zijn toetsenbord echt, he?![]()
Ik findt jouw tog een sgattjuh horquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]hij bevingert het.
* Leandra is ook wel eens een taalnazi![]()
d of t ...ik zou t ook niet wetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]hij bevingert het.
* Leandra is ook wel eens een taalnazi![]()
Maar Demins weet het welquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:47 schreef milk-shake het volgende:
[..]
d of t ...ik zou t ook niet weten![]()
Goeie smoesquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de salade af. En nu bestellen ze een hoofdgerecht omdat er niks in huis is.
tja waarvoor makkelijk als het moeilijk kanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Dacht dat ik het nooit zou zeggen :Een simpele paarden staart staat Amanda leuk. En met 3 minuten gedaan ipv 3 uur![]()
Daarom hoor je er niemand overquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
is dr vanavond ook een stemming?
lijkt me wel, er zijn er meerdere aangevraagd... maar toch hoor je dr niemand over?
nouja, tis toch voor spek en bonen want t is duidelijk dat er niemand uit gaat
Daarom hoor je ook niemand erover.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
lijkt me wel, er zijn er meerdere aangevraagd... maar toch hoor je dr niemand over?
Vanavond stemming en ze hebben het er wel even over gehadquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
Slaat waarschijnlijkk nergens opquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef droomkoningin het volgende:
Meestal zijn dat hele gevaarlijke woorden en lig ik weer es om 03:30 in mijn bed !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vermoet dat hut een zaaie afond gaad worden.
Denk dat niemand meer wil .. Volgens mij is er verleden week al verkondigd dat er een nieuwe bewoonster zou komen ? Of ben ik aan het hallucineren, zou me nix verbazen na een paar zware nachten verleden week.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef milk-shake het volgende:
tja .....waarom gooien ze er niet weer eens een nieuwe bewooner in..............ik begin me te vervelen...
![]()
....................................heeel erg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De groeten aan Hermanquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Demins was even met de strop bezig! Vaarwel wrede wereld.![]()
haha, idd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal zijn dat hele gevaarlijke woorden en lig ik weer es om 03:30 in mijn bed !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |