borka roversquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef milk-shake het volgende:
burka rovers ...............gaaf
Lef hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:12 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het is zooooo grappig wat natasia voorleest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michael, maar die kan niet want die spaart voetbalplaatjes en de redactie doet de boodschappen niet bij de Plus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Okeeeeej, ik ben zijn naam even kwijt maar ik las vanmiddag enthousiaste verhalen over die man die acteerles geeft, doe die maar dan.
Okeeeeeej. Dan kies ikvoor Lekker Simpelquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Michael, maar die kan niet want die spaart voetbalplaatjes en de redactie doet de boodschappen niet bij de Plus.
Next!
En dat Natasia eigenlijk de Endstra-tapes is, dat is zeker allemaal verzonnen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien dat ze het in huis niet geloven, maar ik geloof haar wel.
Ik denk dat zij gewoon betaald wordt voor haar verblijf in DGK, met als conditie dat ze na een jaar -met rijbewijs en nieuwe tieten- terug naar haar geliefde kindertjes gaat.![]()
Ik heb Sylvia nog niet jaloers gezien en dan zal ze nu ineens jaloers zijn op Lieke? Ik geloof het nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
15:05 - "Mijn gevoel zegt dat het niet goed is"
Huub bespreekt zijn gevoelens voor Lieke met zijn maatje Sylvia. Sylvia is nog een beetje sceptisch, ze vertrouwt Lieke niet zo. “Mijn gevoel zegt dat het niet goed is”, zegt ze eerlijk. Huub heeft hier wel oor naar en vraagt of Sylvia kan uitleggen waarom. “Tja, een gevoel is een gevoel en het voelt gewoon niet oprecht”, probeert Sylvia uit te leggen. Sylvia vraagt zich ook af of Huub niet graag verliefd wil zijn: "Eerst zat je niet lekker in je vel en hier kan je je lekker in verliezen." Dit zet Huub aan het denken. We zullen zien hoe deze prille romance zich gaat ontwikkelen.
Zooo, die is stikjaloers!
Das balen dat ie daar niet kan SMSenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:19 schreef Black_king het volgende:
Huub leest het stuk uit de glamour nu !
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das balen dat ie daar niet kan SMSen
Die mag het huis niet in na zijn stoute brief aan BAN!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Okeeeeeej. Dan kies ikvoor Lekker Simpel![]()
Ja dat was handig he ? Volgens mij had ik toen een progje van kpnquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vroeger kon het via internet (gratis) nu zullen ze dat moeten aanvragen.....
Dat gaat het niet worden dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vroeger kon het via internet (gratis) nu zullen ze dat moeten aanvragen.....
Staat een scan in het Huub en Lieke topic..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar wat staat in het artikel ajb?
Zie de COS die ik gestart heb, vanmiddag, het staat in de OP...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar wat staat in het artikel ajb?
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ikquote:
Hmmm. Zelf nog een idee?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die mag het huis niet in na zijn stoute brief aan BAN!
Next!
Yep, It's her:quote:
En ik als man concludeer daaruit dat dat een goed teken voor Lieke is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Kortom: alle vrouwen in het huis vinden Lieke maar niks.
Rightquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik als man concludeer daaruit dat dat een goed teken voor Lieke is.
Am I right or am I right?![]()
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ik![]()
Ja neem een weekje rust..dat zal je goed doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ik![]()
Misschien is ze een beetje aandacht-jaloers maar zeker niet omdat Huub op Lieke verliefd is. Ik deel trouwens Silvia haar mening. Het voelt niet goed. Het is een gelegenheid-verliefdheid..Lieke vind Huub leuk omdat hij in die Gouden kooi zit en populair is...en Huub verveelt zich de pestpokke..helemaal omdat hem de mond is gesnoerd door achter...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb Sylvia nog niet jaloers gezien en dan zal ze nu ineens jaloers zijn op Lieke? Ik geloof het niet![]()
Nee ik als vrouw vind Lieke wel leuk 1000 keer liever naar Lieke dan naar Amanda kijken en luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ALs ik goed begrepen heb WIL ze die studie gaan doen. Maar ik kan het natuurlijk volgens jou weer eens mis hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.
Daarbij: niet iedere student wordt dusdanig gesponsord door paps dat ze er niet bij hoeven te werken.
Wat ik begreep wil ze media en communicatie gaan studeren maar heeft ze gezegd dat ze dat nu nog niet doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.
Daarbij: niet iedere student wordt dusdanig gesponsord door paps dat ze er niet bij hoeven te werken.
Precies..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de kop van het Glamour artikel staat dat ze het studeert, maar dat kan ik dan wel in de verkeerde tijdsvorm interpreteren...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik goed begrepen heb WIL ze die studie gaan doen. Maar ik kan het natuurlijk volgens jou weer eens mis hebben
Edit: Hoe bedoelt U?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef daWeasel het volgende:
Mmmm, ze gebruikt geen speeltjes zegt ze in het interview, maar ze is wel lid van deze Hyve: http://vibrator.hyves.nl/
Hoe kan hij dat weten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "In die 6 uur dat ik met haar heb gesproken, heb ik meer met haar besproken dat Lesley en Bart in twee maanden hebben gedaan"
Zoals Huub al zei: niet alles geloven wat er in de Glamour staat. Het kan zijn dat Gamour dingen heeft geschreven die Lieke niet heeft beweerd. Huub vond het in elk geval niet erg, dat Glamour schrijft dat ze het studeert terwijl ze dat niet doet, hij twijfelt niet aan Lieke maar aan het waarheidsgehalte van de Glamour.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de kop van het Glamour artikel staat dat ze het studeert, maar dat kan ik dan wel in de verkeerde tijdsvorm interpreteren...
Niets zo tijdelijk als een mening in DGK...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Clank het volgende:
En daar ligt Natasia met haar hoofd op de benen van 'de vrouw met een hart als een baksteen en die ijswater door de aderen stroomt' naar eigen zeggen![]()
jep, ze zien haar als bedreigingquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zat net zelfde te denken.... zo gezellig was het niet op de kamer toen hij nog van Brian wasquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind het trouwens wel leuk dat de masterbedroom inmiddels een beetje aan het uitgroeien is tot De Zoete Inval.
Zegt toch weer veel over sfeermaker Hupert!![]()
Wat ik al zei verkeerd begrepen dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de kop van het Glamour artikel staat dat ze het studeert, maar dat kan ik dan wel in de verkeerde tijdsvorm interpreteren...
Doen ze niet. Dat heb ik ze horen zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk is het zonde dat ze nu samen 3 weken die kamer hebben. Eigenlijk had eerst Huub 3 weken die kamer moeten vragen en vervolgens Eric 3 weken, dan zitten ze er 6 weken. Ben zowiezo benieuwd of ze er uit gaan na 3 weken.
Ik denk het niet..en hoe hoelang heeft Brian er niet geslapen, niemand die daar wat van zeiquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk is het zonde dat ze nu samen 3 weken die kamer hebben. Eigenlijk had eerst Huub 3 weken die kamer moeten vragen en vervolgens Eric 3 weken, dan zitten ze er 6 weken. Ben zowiezo benieuwd of ze er uit gaan na 3 weken.
Krijg al een mailtje terug van Pannekoek dat dat met Tessy vanavond niet meer gaat lukken, en dat de exit van Huub al drama genoeg is voor één avond.quote:
Brian slaapt er sinds ze Stephan na het vertrek van Nicolaas die kamer uitgewerkt hebben.. maanden dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk het niet..en hoe hoelang heeft Brian er niet geslapen, niemand die daar wat van zei
Sluit ik me helemaal bij aan....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb Sylvia nog niet jaloers gezien en dan zal ze nu ineens jaloers zijn op Lieke? Ik geloof het niet![]()
Leuk zo'n leven met een levendige fantasie.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Krijg al een mailtje terug van Pannekoek dat dat met Tessy vanavond niet meer gaat lukken, en dat de exit van Huub al drama genoeg is voor één avond.
Zit wel wat in natuurlijk.
Vanavond dus Huub exit, en veel streamertjes hun leven weer terug!
Ik hoop met je mee !quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia valt uit naar Brian, noemt hem kindje en kleuter.
Brian zet harde muziek van Bob Marley op.
Als het een beetje meezit, stemt hij Natasia er zometeen in een vlaag van verstandsverbijstering uit.
Huub en Eric hebben ook al ruziequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Als het een beetje meezit, stemt hij Natasia er zometeen in een vlaag van verstandsverbijstering uit.
Ook zonder Huub blijf ik wel kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Krijg al een mailtje terug van Pannekoek dat dat met Tessy vanavond niet meer gaat lukken, en dat de exit van Huub al drama genoeg is voor één avond.
Zit wel wat in natuurlijk.
Vanavond dus Huub exit, en veel streamertjes hun leven weer terug!
Daarom, laat Huub en Eric daar maar lekker blijven slapen. Wordt die kamer eens niet als neukhol gebruiktquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian slaapt er sinds ze Stephan na het vertrek van Nicolaas die kamer uitgewerkt hebben.. maanden dus.
Hij ziet er wel aangeslagen uit na die opmerking.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Leuk zo'n leven met een levendige fantasie.....![]()
Errr..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daarom, laat Huub en Eric daar maar lekker blijven slapen. Wordt die kamer eens niet als neukhol gebruikt
Kan niet altijd koek en ei zijn he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:48 schreef Katewalker het volgende:
En ja hoor, daar is ie al, de eerste (echte) ruzie/woordenwisseling tussen Huub en Eric...bedankt Lieke..![]()
Eric vindt het stijlloos dat Huub gaat douchen zonder dat te melden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarover?
Ik las wel dat Huub vermiddag geërgerd was over Erics opmerkingen over Lieke.
Walgelijk, zomaar douchen zonder het te melden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric vindt het stijlloos dat Huub gaat douchen zonder dat te melden.
Huub vindt dat hij aan Eric geen verantwoording verschuldigt is...
No way.... Scripts ok, maar een breuk in SHE.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Zie je de gescripte ruzie tussen Huub en Eric dan niet?
Dit leidt vanavond dus tot een breuk in SHE.
Prima ontwikkeling.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
[..]
No way.... Scripts ok, maar een breuk in SHE.....![]()
Kan niet he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Walgelijk, zomaar douchen zonder het te melden.![]()
Damn, als je daar al ruzie om gaat zitten maken dan zit je gewoon om een ruzie verlegen lijkt me.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eric vindt het stijlloos dat Huub gaat douchen zonder dat te melden.
Huub vindt dat hij aan Eric geen verantwoording verschuldigt is...
Is het wel echt nodig dat douchen? Hmmm? Nou?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand bezwaar als ik nu ga douchen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |