Ja dat was handig he ? Volgens mij had ik toen een progje van kpnquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vroeger kon het via internet (gratis) nu zullen ze dat moeten aanvragen.....
Dat gaat het niet worden dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vroeger kon het via internet (gratis) nu zullen ze dat moeten aanvragen.....
Staat een scan in het Huub en Lieke topic..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar wat staat in het artikel ajb?
Zie de COS die ik gestart heb, vanmiddag, het staat in de OP...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Maar wat staat in het artikel ajb?
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ikquote:
Hmmm. Zelf nog een idee?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die mag het huis niet in na zijn stoute brief aan BAN!
Next!
Yep, It's her:quote:
En ik als man concludeer daaruit dat dat een goed teken voor Lieke is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Kortom: alle vrouwen in het huis vinden Lieke maar niks.
Rightquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik als man concludeer daaruit dat dat een goed teken voor Lieke is.
Am I right or am I right?![]()
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ik![]()
Ja neem een weekje rust..dat zal je goed doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Lieke studeerd helemaal nix. Willen is iets anders dan kunnen. Dat bedoelde Amanda. Jemig ik ga haar verdedigen en heb al gezegd dat ze er nu leuk uit ziet. Ben aan vakantie toe denk ik![]()
Misschien is ze een beetje aandacht-jaloers maar zeker niet omdat Huub op Lieke verliefd is. Ik deel trouwens Silvia haar mening. Het voelt niet goed. Het is een gelegenheid-verliefdheid..Lieke vind Huub leuk omdat hij in die Gouden kooi zit en populair is...en Huub verveelt zich de pestpokke..helemaal omdat hem de mond is gesnoerd door achter...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb Sylvia nog niet jaloers gezien en dan zal ze nu ineens jaloers zijn op Lieke? Ik geloof het niet![]()
Nee ik als vrouw vind Lieke wel leuk 1000 keer liever naar Lieke dan naar Amanda kijken en luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ik als man concludeer daaruit dat dat een goed teken voor Lieke is.
Am I right or am I right?![]()
ALs ik goed begrepen heb WIL ze die studie gaan doen. Maar ik kan het natuurlijk volgens jou weer eens mis hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.
Daarbij: niet iedere student wordt dusdanig gesponsord door paps dat ze er niet bij hoeven te werken.
Wat ik begreep wil ze media en communicatie gaan studeren maar heeft ze gezegd dat ze dat nu nog niet doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo studeert Lieke niets?? Omdat ze 3 dagen in DGK werkt?? Dat zou zo ongeveer als stage kunnen worden gezien met haar studie.
Daarbij: niet iedere student wordt dusdanig gesponsord door paps dat ze er niet bij hoeven te werken.
Precies..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |