abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47636910
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
@ Tangarine: het waait hier nog wel hard, hoor.

Ik heb net ook gefietst en het ging heerlijk hard. Mark kon me met z'n drie versnellingen eigenlijk niet bijhouden en sommeerde me op een gegeven moment dan ook wat kalmer aan te doen, want hij was moe, had last van z'n knie etc en ik had nergens last van . Op de terugweg ging het helaas een stuk minder snel, want toen had ik de wind tegen .

Maar de fiets blijkt dus wél degelijk snel te kunnen. Heerlijk om op de 21e versnelling te fietsen. Ik heb een fietscomputer gekocht, maar die is met draad en dat kan niet als je geen dynamo hebt volgens mij. Dus zal hem even inwisselen. Heb ook een stuurtas. Even kijken of die past. Flesje water is toch wel lekker . Toen ik bovenaan een wegheuvel was gekomen was ik helemaal gebroken. Droge keel, had het gevoel dat ik moest kotsen... . En Mark ging ook nog eens competitie doen .

Tangarine, ik pm je even met een vraag .
Fietcomputers hebben niets met dynamo's te maken. Zowel met draad als zonder draad hebben ze gewoon een batterijtje voor de stroom. Het draadje loopt van de sensor bij je wiel naar het computertje zelf op je stuur. Draadloze exemplaren hebben geen draadje, maar doen het met radiosignalen.

Sommige mensen vinden het draadje lelijk/lastig, maar als je hem goed vastmaakt aan je frame heb je er geen last van. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar een draadje, omdat dat gewoon lekker betrouwbaar is en je geen storing hebt van andere draadloze apparaten.

Je dacht toch niet dat je de hele tijd met je dynamo aan moest gaan fietsen om je fietscomputer aan te drijven?
Trust me, I know what I'm doing.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:08:25 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47636947
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:06 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Fietcomputers hebben niets met dynamo's te maken. Zowel met draad als zonder draad hebben ze gewoon een batterijtje voor de stroom. Het draadje loopt van de sensor bij je wiel naar het computertje zelf op je stuur. Draadloze exemplaren hebben geen draadje, maar doen het met radiosignalen.

Sommige mensen vinden het draadje lelijk/lastig, maar als je hem goed vastmaakt aan je frame heb je er geen last van. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar een draadje, omdat dat gewoon lekker betrouwbaar is en je geen storing hebt van andere draadloze apparaten.

Je dacht toch niet dat je de hele tijd met je dynamo aan moest gaan fietsen om je fietscomputer aan te drijven?
nee, natuurlijk dacht ik dat niet . Ik heb geen draadje gezien trouwens, maar ik zal straks even kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47637129
Als je trouwens een verende voorvork hebt op je mountainbike moet je wel wat speling laten bij het vastmaken van je draadje. Je vork kan ook uitveren bij een hobbel en het zou zonde zijn als je draadje daardoor knapte.

Hoezo heb je geen draadje gezien? Net zei je dat je een fietcomputer met draadje had die je in wilde ruilen...
  zondag 25 maart 2007 @ 13:24:48 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47637428
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:15 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als je trouwens een verende voorvork hebt op je mountainbike moet je wel wat speling laten bij het vastmaken van je draadje. Je vork kan ook uitveren bij een hobbel en het zou zonde zijn als je draadje daardoor knapte.

Hoezo heb je geen draadje gezien? Net zei je dat je een fietcomputer met draadje had die je in wilde ruilen...
ik voel me nu een verschrikkelijke n00b (ben ik ook natuurlijk, maar het is fijn als je dat zoveel mogelijk verborgen weet te houden ).
Over dat draadje: laat maar, ik heb waarschijnlijk iets verkeerd begrepen toen ik dat las.

Geen idee of ik een verende voorvork heb (hoezo n00b? ), maar ik zal sowieso voor wat speling zorgen. Ga hem zometeen even vastmaken met mijn huisgenoot en kijken hoe en of het werkt .

Het is deze mtb trouwens, misschien dat jij zo kunt zien of er een verende voorvork op zit?

http://www.aximax.nl/catalog/images/vrijetijd/Stonewell-4.jpg
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 maart 2007 @ 13:28:01 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47637511
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik voel me nu een verschrikkelijke n00b (ben ik ook natuurlijk, maar het is fijn als je dat zoveel mogelijk verborgen weet te houden ).
Over dat draadje: laat maar, ik heb waarschijnlijk iets verkeerd begrepen toen ik dat las.

Geen idee of ik een verende voorvork heb (hoezo n00b? ), maar ik zal sowieso voor wat speling zorgen. Ga hem zometeen even vastmaken met mijn huisgenoot en kijken hoe en of het werkt .

Het is deze mtb trouwens, misschien dat jij zo kunt zien of er een verende voorvork op zit?

Ik ook als n00b zou zeggen ja; gezien die rubberen dingen daar bij je voorwiel....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_47637797
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yup, verende voorvork, en volverend frame zelfs. Dat kun je merken als je door een kuil rijdt ofzo. Dan veert de vork wat in, zodat je zelf minder last hebt van de hobbel.

Kun je ook testen in de schuur/tuin. Als je (stilstaand) je voorrem inknijpt en hard duwt op het stuur zul je zien dat het een beetje veert. Dat veren zorgt dus voor comfort in onverhard terrein. Het veert nu waarschijnlijk niet heel veel, maar schokken van kuilen enzo zijn nog veel harder dan jij zo kunt duwen, dus dan veert het nog meer.

Ik merk dat je vrij weinig van fietsen weet. Staat het zadel wel op een juiste hoogte? Als dat niet klopt kun je wel last van je benen/rug krijgen. Als je trapt en je been is helemaal beneden, dan moet je been niet helemaal gestrekt zijn. Nog net iets krom is goed. Iets lager (dus iets krommer been) mag ook als je dat fijner vindt.

Stuurhoogte moet je gewoon lekker uitproberen. Hoe lager, hoe sportiever. Maar je eigen comfort is daarin leidend. Een lager stuur geeft meer buiging in je rug en maar gewicht op je handen. Gewoon uitproberen wat je lekker vindt.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:56:16 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47638420
quote:
Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Yup, verende voorvork, en volverend frame zelfs. Dat kun je merken als je door een kuil rijdt ofzo. Dan veert de vork wat in, zodat je zelf minder last hebt van de hobbel.

Kun je ook testen in de schuur/tuin. Als je (stilstaand) je voorrem inknijpt en hard duwt op het stuur zul je zien dat het een beetje veert. Dat veren zorgt dus voor comfort in onverhard terrein. Het veert nu waarschijnlijk niet heel veel, maar schokken van kuilen enzo zijn nog veel harder dan jij zo kunt duwen, dus dan veert het nog meer.

Ik merk dat je vrij weinig van fietsen weet. Staat het zadel wel op een juiste hoogte? Als dat niet klopt kun je wel last van je benen/rug krijgen. Als je trapt en je been is helemaal beneden, dan moet je been niet helemaal gestrekt zijn. Nog net iets krom is goed. Iets lager (dus iets krommer been) mag ook als je dat fijner vindt.

Stuurhoogte moet je gewoon lekker uitproberen. Hoe lager, hoe sportiever. Maar je eigen comfort is daarin leidend. Een lager stuur geeft meer buiging in je rug en maar gewicht op je handen. Gewoon uitproberen wat je lekker vindt.
Bedankt voor je reactie . Was er idd al achter dat ik een verende voorvork heb (die rubberen dingen idd). Het is trouwens niet mijn fiets, maar die van een huisgenoot. Hij gebruikt hem echter niet, dus ik mag hem gebruiken. Kilometerteller is ook bevestigd en getest. 30 km/u gehaald .
Verder: het zadel zit ongeveer bij mijn heup (heeft de fietsenmaker gedaan) en het stuur is vrij hoog. Ik vind het prettig op deze manier. Kreeg bij mijn vorige MTB altijd last van mijn rug. Nu geen last van gehad en ik merk dat ik minder voorovergebogen zit dan vroeger. Dus dat is comfortabeler voor mij . Zal morgenavond eens even een stuk fietsen. Heb nml nog een boekje met fietsroutes nodig van de ANWB. Ben er niet zo fan van om op de bonnefooi de hort op te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_47638529
Ik zou sowieso voor iets gaan waar ook een goede kaart bij zit, of er een los kopen. Dan kun je altijd richtingen aanhouden op paddestoelen, omdat je weet waar je bent en waar dorpen ten opzichte van elkaar liggen. Dat is niet helemaal op de bonnefooi, maar wel leuker dan elke keer dezelfde routes volgen...
  zondag 25 maart 2007 @ 14:02:01 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47638587
Idd. Ik wil sowieso een keer naar mijn ouders in Drachten fietsen in de zomer (35 km), maar eerst even rustig opbouwen hier in de omgeving .

(het boekje wat ik wil kopen is trouwens een fietsroutekaart, dus niet alleen maar beschrijvingen).
Niet meer actief op Fok!
pi_47638666
hier gaat het weer iets beter met me
ookal zie ik me nog niet gaan sporten vandaag of morgen
ben benieuwd hoeveel mijn conditie weer verslechterd is
de vorige keer dat ik griep heb gehad kon ik dat toen wel goed merken
  zondag 25 maart 2007 @ 14:05:06 #261
139770 Miasan
Roemer has it
pi_47638674
Ik pas weer in mijn korte broekje van maat 36!
Vond het zooo vervelend altijd dat mijn bovenbenen e.d. zo breed waren dat ik maat 40 broeken moest kopen... nu pas ik in maat 38 en soms zelfs in maat 36 broeken En dat door 3+ kilo te verliezen Toch nog maar even proberen door te lijnen tot 65 kg... ik hang nu de hele tijd op 66,5 (ben begonnen op 70 kg). Even mijn streefgewicht aanpassen dus, die had ik oorspronkelijk op 60 kg maar dit is ook goed ^_^
Hoera hoera hoera
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_47638824
Gisteren heb ik wel een gezellig competitiedagje gehad. Na de wedstrijd waren er paaseitjes, dus daar heb ik lekker van gesnoept. Nou ja, zolang ik ze zelf niet koop komt het goed.

Vandaag is het tijd voor intervallen (12x 400m). Dat is wel veel, en ik heb gisteren een knietje in mijn bovenbeen gehad. Maar ik ga mijn best doen en ik elk geval genieten van het mooie weer.
  zondag 25 maart 2007 @ 14:33:12 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47639429
quote:
Op zondag 25 maart 2007 14:05 schreef Miasan het volgende:
Ik pas weer in mijn korte broekje van maat 36!
Vond het zooo vervelend altijd dat mijn bovenbenen e.d. zo breed waren dat ik maat 40 broeken moest kopen... nu pas ik in maat 38 en soms zelfs in maat 36 broeken En dat door 3+ kilo te verliezen Toch nog maar even proberen door te lijnen tot 65 kg... ik hang nu de hele tijd op 66,5 (ben begonnen op 70 kg). Even mijn streefgewicht aanpassen dus, die had ik oorspronkelijk op 60 kg maar dit is ook goed ^_^
Hoera hoera hoera
Toppie Miasan!! Wat een verschil kan dat maken he? - 3 kilo....dat hoop ik dus ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 25 maart 2007 @ 14:56:53 #264
139770 Miasan
Roemer has it
pi_47640063
Inderdaad! Het is net alsof die kilo's die je verliest zo van het oppervlak van je huid worden afgesneden . Bovenbenen en buikje enzo worden al heel snel een stuk minder, dat zul jij vast ook wel snel merken

Slank de zomer in la la la~
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_47648888
Jeujjj!! Ik zit officieel onder de 80!
Wel lekker relaxt weekend gehad, heel veel fruit gesnoept
En een paar toastjes met paturain enzo. Maar dat mag ook wel eens een keer

Wat rot dat je je spier hebt gescheurd Sylvana! Oh, en je zei dat je diclofenac had, heb je ook een maagzuurremmer gekregen? Diclofenac is namelijk behoorlijk slecht voor je maag, en je wilt er niet ook nog een maagzweer bij hebben neem ik aan

Trouwens, leuk teruglezen zo, eerst is het haat en nijd tussen de slankclub en de dieetclub, en vervolgens haat en nijd binnen dit topic
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47650188
Gefeliciteerd Alcarin

En nee, heb er geen maagzuurremmer bij gekregen, maar heb er ook geen last van verder, slik al redelijk lang diclofenac, eerst nl spiertje in mn nek gescheurd ( maand terug) en daar was ik net vanaf toen dit gebeurde.

Ik heb vanavond lekker bij de wok gegeten

Wel 2 keer redelijk wat opgeschept, maar was wel erg lekker en wokken is natuurlijk ook wel gezond
pi_47650406
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:29 schreef Sylvana het volgende:
En nee, heb er geen maagzuurremmer bij gekregen, maar heb er ook geen last van verder, slik al redelijk lang diclofenac, eerst nl spiertje in mn nek gescheurd ( maand terug) en daar was ik net vanaf toen dit gebeurde.
Hmm ok, maar je hoeft er ook geen last van te hebben.. Veel artsen schrijven al standaard een maagzuurremmer voor als ze diclofenac geven, gewoon voor de zekerheid, kost bijna niks en je hebt er geen last van verder. Maar ze vergeten het nog wel eens. Zeker als je het lang gebruikt is het niet echt tof spul voor je maag namelijk Maar goed, het is maar een tip

Ik ben aan de vis! Vandaag en gisteren vis gegeten
En ik heb een geweldige ontdekking gedaan: wijnazijn! Veel zachter dan gewone azijn
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47651348
Wat is er weer veel getypt in de paar dagen dat ik niet online ben (welgeteld 1,5 dag).

Sylvana: Wat klote voor je dat je je hamstring gescheurd hebt! Slank de zomer in wordt dan iets lastiger, maar ik hoop dat het je lukt om je goede voedingspatroon wel vast te houden (en dat je gauw weer internet hebt). Maatr ik denk dat het jou wel lukt om gezond te blijven eten.

Viking: Mooie MTB! Ik zou als je op wat ruiger terrein gaat fietsen wél een helm nemen hoor! Op zich denk ik dat het nu wel zonder kan, maar je fietst wel hard hoor. Maar zolang je op asfalt blijft gaa het wel goed denk ik.

Miss_S: Beterschap he?

Het viel mij inderdaad ook op dat er verscheidene mensen zijn die een andere mening hebben op het gebied van gezond eten. Ik hoop niet dat ik met mijn post de hele discussie weer omhoog haal, maar ik wilde toch nog graag ff reageren.
In grote lijnen ben ik het met Viking eens. Bepaalde mensen hebben een scheef beeld van gezond eten, en krijgen naar mijn mening niet alle voedingsstoffen binnen. Daar mag best iets op gezegd worden!

Ik maak dan wel eens een kritische opmerking, en respecteer de mening van die user. Maar in stilte denk ik er het mijne van. Ik kom hier echter voor mijzelf, om tips en motivatie te vinden om af te vallen, en dat gaat tot nu toe erg goed. Ook probeer ik andere mensen tips te geven als daarom gevraagd wordt. En ja, dan ontstaan er inderdaad wel discussies soms. Maar daarvoor is het toch een forum? Sommige mensen mogen inderdaad wel eens kritische opmerkingen te horen krijgen, omdat ze het zelf niet altijd zien. En de bekritiseerden mogen dan toch in de verdeiging schieten? Dat vind ik geen haat en nijd hoor.

Uiteindelijk gaat het er in dit topic toch om dat we afvallen op een goede en gezonde manier? Voor iedereen die deze week weer lichter is dan vorige week: (lekker ook voor mezelf).

Ondanks dat het een zondag is (op zondag doe ik nooit ze gezond omdat vriendje teveel koeken koopt en ik die dan ook opeet), ging het vandaag best wel goed. Heb maar een paar slechte dingen gehad. Zonet een lekkere lasagne gemaakt, was prima te eten. Is lasagne eigenlijk gezond?
Zometeen nog maar ff een kiwi naar binnen werken.
pi_47651707
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Plukie86 het volgende:
Is lasagne eigenlijk gezond?
Hangt er vanaf hoeveel groente je erin gooit
En hoeveel vlees, en hoe vet dat vlees is, en hoeveel kaas...
Het hangt ook van je definitie van gezond af he Ik denk persoonlijk dat het heel gezond is om af en toe dingen te eten die niet 'gezond' zijn, maar die je wel erg lekker vindt
(zoals paturain )
  zondag 25 maart 2007 @ 21:22:49 #270
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47652156
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoeveel groente je erin gooit
En hoeveel vlees, en hoe vet dat vlees is, en hoeveel kaas...
Het hangt ook van je definitie van gezond af he Ik denk persoonlijk dat het heel gezond is om af en toe dingen te eten die niet 'gezond' zijn, maar die je wel erg lekker vindt
(zoals paturain )
Vergeet de bechamelsaus niet. Als je die vervangt door tomatensaus, en mager runder gehakt of tartaar en 30+ kaas gebruikt valt het wel mee denk ik.
pi_47652306
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:01 schreef Plukie86 het volgende:
Miss_S: Beterschap he?

Het viel mij inderdaad ook op dat er verscheidene mensen zijn die een andere mening hebben op het gebied van gezond eten. Ik hoop niet dat ik met mijn post de hele discussie weer omhoog haal, maar ik wilde toch nog graag ff reageren.
In grote lijnen ben ik het met Viking eens. Bepaalde mensen hebben een scheef beeld van gezond eten, en krijgen naar mijn mening niet alle voedingsstoffen binnen. Daar mag best iets op gezegd worden!
dankjewel

en volgens mij valt dat best wel mee de laatste tijd hier
ik zie niemand die een crashdieet hier wil volgen
  zondag 25 maart 2007 @ 22:03:41 #272
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47653709
Jeuj!
Ik was voor het avondeten 67.2
en was vorige week in de ochtend 67.0
en had de hele week ongezond gegeten
dus iig niet aangekomen of zo
veni vidi gebanned
pi_47653781
als je een keer slecht gegeten hebt zit het er natuurlijk ook niet meteen de dag erna aan
zo snel merk je dat niet
  zondag 25 maart 2007 @ 22:11:45 #274
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47654088
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
als je een keer slecht gegeten hebt zit het er natuurlijk ook niet meteen de dag erna aan
zo snel merk je dat niet
nou van vorige zaterdag t/m gister elke dag heel veel en ongezond gegeten
dus had er in principe wel iets van moeten merken
veni vidi gebanned
pi_47654162
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

nou van vorige zaterdag t/m gister elke dag heel veel en ongezond gegeten
dus had er in principe wel iets van moeten merken
vaak merk je dat de week daarna pas dat het erg langzaam of helemaal niet afvalt
  zondag 25 maart 2007 @ 22:35:09 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47655215
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vaak merk je dat de week daarna pas dat het erg langzaam of helemaal niet afvalt
daar zeg je wat.
Ik merk eigenlijk geen verschil qua afvallen als ik wel of niet ongezond gegeten heb. Ik kom ook niet aan ofzo. Maar kan zijn dat dat voor anderen wel opgaat (en misschien voor mij straks ook ). Maar goed, ik heb maar 2 dagen minder gezond gegeten (vrijdag mac, gister burrito's en vandaag weer normaal ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47655385
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

daar zeg je wat.
Ik merk eigenlijk geen verschil qua afvallen als ik wel of niet ongezond gegeten heb. Ik kom ook niet aan ofzo. Maar kan zijn dat dat voor anderen wel opgaat (en misschien voor mij straks ook ). Maar goed, ik heb maar 2 dagen minder gezond gegeten (vrijdag mac, gister burrito's en vandaag weer normaal ).
ik hoop voor je dat het bij jou niet gebeurd maar waarschijnlijk wel ooit
maar de meeste denken dat het meteen de volgende ochtend er aan zit maar dat is gewoon niet zo
pi_47655717
Ik heb hier even een blijheidsaanval!!
Mijn taille is 77 cm
Mijn BMI is 24,7
Ik voel me geweldig
Er steekt geen vetrol meer boven mijn broek uit
Ik ga morgen lekker weer zwemmen

Blij! Wie doet er mee?
pi_47655846
Hey ,

ik heb vandaag een crosstrainer besteld (niet al te duur hoor) en ik wil graag een paar kilo kwijt.

Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste kan beginnen qua tijd en de stand

txh
pi_47656201
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Alcarin het volgende:
Mijn taille is 77 cm
Mijn BMI is 24,7
Ik voel me geweldig

Blij! Wie doet er mee?
jammer genoeg voel ik me nog te ziek om ook blij te zijn
maar goedzo

en advies voor een crosstrainer gewoon zo lang als je kan en daarna opbouwen
  zondag 25 maart 2007 @ 22:55:59 #281
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47656240
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef SeLLeM het volgende:
Hey ,

ik heb vandaag een crosstrainer besteld (niet al te duur hoor) en ik wil graag een paar kilo kwijt.

Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste kan beginnen qua tijd en de stand

txh
De stand verschilt per crosstrainer. Bij ons op de sportschool is 2 bijvoorbeeld al heel zwaar. Tijd ligt aan je conditie, 15 a 30 minuten misschien? Er zit toch wel een boekje bij neem ik aan?
pi_47660050
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Alcarin het volgende:
Mijn taille is 77 cm
Mijn BMI is 24,7
Ik voel me geweldig

Blij! Wie doet er mee?
ik wil wel blij voor je zijn hoor

netjes hoor
pi_47662033
Stomme zomertijd...
Nu is het donker om 6.46
Het moet maar snel echt zomer worden dan
  maandag 26 maart 2007 @ 07:45:07 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47662164
ik kwam ook maar met moeite mn bed uit. Kon me om 7 uur niet nog even omdraaien, want m'n wekker is stuk, dus moet ik extra alert zijn om me niet te verslapen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2007 @ 08:12:31 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47662322
*grmmbbll*, ik moet morgen foto's laten maken voor m'n nieuwe ID-kaart, maar ik heb een restant van een puistje op m'n kin zitten. Ik zit er steeds aan en dat heb ik pas in de gaten als ik er weer aan gezeten heb . Ik wil niet vereeuwigd worden met een rode punt op m'n kin .
Niet meer actief op Fok!
pi_47662410
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:12 schreef Viking84 het volgende:
*grmmbbll*, ik moet morgen foto's laten maken voor m'n nieuwe ID-kaart, maar ik heb een restant van een puistje op m'n kin zitten. Ik zit er steeds aan en dat heb ik pas in de gaten als ik er weer aan gezeten heb . Ik wil niet vereeuwigd worden met een rode punt op m'n kin .
Make-up kan je redden

Bij nader inzien was het toch niet zo erg dat het nog donker was toen ik ging zwemmen, want toen ik naar buiten kwam scheen ineens de zon en de vogeltjes floten alweer blij
pi_47662422
quote:
Op maandag 26 maart 2007 07:45 schreef Viking84 het volgende:
ik kwam ook maar met moeite mn bed uit. Kon me om 7 uur niet nog even omdraaien, want m'n wekker is stuk, dus moet ik extra alert zijn om me niet te verslapen .
Hoe word jij zonder wekker wakker om 7 uur?
  maandag 26 maart 2007 @ 08:28:19 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47662432
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hoe word jij zonder wekker wakker om 7 uur?
niet te laat en niet te diep gaan slapen . Ik heb een goed werkende biologische klok en ik word bijna nooit door de wekker gewekt (word meestal net voordat de wekker gaat wakker) of mijn bioritme moet verstoord zijn, zoals nu dus een beetje .

Nu ga ik naar stage trouwens . Enquete in elkaar flansen. Vorige week de hele tijd gesogd (stage ontwijkend gedrag ) en nu moet het er toch maar eens van komen .

Doei . Ik post vanaf stage nog wel even .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 08:41:13 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_47662544
@Sylvana, ik wist niet dat er dit jaar ook Fields of Rock was? ik was erbij in 2005 net even de line up bekeken, maar ik vind t wel veel van t zelfde...?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47663144
Wat is er alweer veel bij getypt!
Ik heb geen tijd om alles bij te lezen, dus ik plaats gewoon even een tvp'tje.

Hier is er trouwens weer ongeveer een kilo aan. Van het weekend uit eten geweest (moest nog voor de 50e verjaardag van vriendje's moeder) en ze hadden weinig gezonde dingen in dat restaurant. Verder heb ik me wel ingehouden, na het eten bijna niks meer gehad en de rest van het weekend ook rustig aan gedaan. Straks nog even lekker sporten en dan verdwijnt die kilo wel weer.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47666943
balen zeg mini-rulez, vind het ook wel erg veel 1kg na 1 etentje aankomen

vanmiddag weer naar mn eigen huis, hoop dak daar weer internet en tv heb dan, maar wel weer lekker boodschappen doen en weer eten wat ik zelf wil
pi_47667113
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
balen zeg mini-rulez, vind het ook wel erg veel 1kg na 1 etentje aankomen
zo snel gaat dat ook niet
pi_47667329
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo snel gaat dat ook niet
Dus je wilt zeggen dat mijn weegschaal liegt?
Of dat ik lieg?

Een paar ons kan je gewicht toch wel schommelen per dag (wel of niet naar de wc geweest, meer of minder water gedronken) dus misschien ben ik van dat etentje per saldo maar een pond aangekomen. Voor elke gram vet houdt je lichaam ook nog eens extra vocht vast, dus dat telt ook mee. Misschien heb ik ook wel minder bewogen in het weekend bij mijn ouders dan ik hier door de week doe.
Ik weet ook niet hoe het kan, maar het is wel gebeurd.
pi_47667373
Sorry hoor, grote goeroes, dat ik me zo verschrikkelijk heb laten gaan.
Ik zal voortaan wel m'n mond houden als ik geen goede resultaten te melden heb.
pi_47667549
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Sorry hoor, grote goeroes, dat ik me zo verschrikkelijk heb laten gaan.
Ik zal voortaan wel m'n mond houden als ik geen goede resultaten te melden heb.
Daar gaat het helemaal niet over, ik vind het gewoon alleen erg apart dat je er dan gelijk 1 kg van aankomt. Ik heb ook wel eens een etentje gehad waarin ik ontzettend gezondigd heb, maar toen was ik maar een paar ons aangekomen. Dus vind het gewoon erg veel als er dan gelijk 1 kg aanzit, dan moeten er idd ook andere factoren meewegen zoals je zelf al zegt, dat je misschien minder gesport hebt, of minder water gedronken hebt dan normaal, dan is het al een stuk beter te verklaren Dat het alleen van het eten komt, dat geloof ik niet echt. Of je moet gewoon een erg apart lichaam hebben
pi_47667558
Sinds ik afgevallen ben, merk ik wel dat ik veel minder drank aankan dan eerst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47668033
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

that's me wie heeft er eigenlijk aan zn omgeving verteld dat ie bezig is meet "afvallen" ?
Ik heb het eigenlijk niet echt verteld.
Maar mijn zussen zouden ook alleen maar vervelende reacties geven. Ze doen al moeilijk en stom als ik een chocolaatje weiger. (Maar kom op, het was een vies chocolaatje en dat ga ik echt niet opeten om een ánder een plezier te doen.)

Bovendien heb ik al ruim een week bij vlagen last van mijn keel. En dan is het ook niet prettig om dingen te eten.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47668130
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier is er trouwens weer ongeveer een kilo aan. Van het weekend uit eten geweest (moest nog voor de 50e verjaardag van vriendje's moeder) en ze hadden weinig gezonde dingen in dat restaurant. Verder heb ik me wel ingehouden, na het eten bijna niks meer gehad en de rest van het weekend ook rustig aan gedaan. Straks nog even lekker sporten en dan verdwijnt die kilo wel weer.
Een kilo is 7000kcal, ik denk dat je met een ongezond etentje hooguit 1000 kcal teveel binnenkrijgt. Dus een kilo lijkt me ook overdreven. Je kan best een kilo aangekomen zijn, maar dat kan nooit alleen door een etentje komen. Er zullen dus wel meer factoren meespelen, zoals vocht enzovoort.
pi_47668384
Ik zeg toch: voor elke gram vet houdt je lichaam ook extra vocht vast. Ik zeg ook niet dat die kilo puur vet is, of dat het alleen van het etentje komt, want ik heb me drie dagen niet kunnen wegen. Ik weet alleen dat ik voor het weekend een kilo lichter was dan nu.
pi_47668634
tuurlijk kan het vocht zijn
maar het kan geen kilo vet zijn door een etentje van een dag geleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')