abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:32:45 #201
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47609157
Echt wennen he Shining_star? Ik heb ook wel moeite gehad hoor, nu bijna de eerste week erop zitten. Soms voelde ik echt mijn maag, die moet er maar even aan wennen dat ik niet bij ieder seintje hem ga voeden en dat gaat al steeds beter!!

Voor juli zeg je? Ik doe met je mee!! Mooi streven!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_47609231
Gaat goed shiNing_staR Maar waarom niet gewoon gelijk al langzaam opbouwen met sporten, dat kan toch best ernaast? En eet je 's avonds na het eten helemaal niks meer Of ga je vroeg naar bed?
pi_47609250
Ik heb gelukkig weinig last van m'n maag, maar vooral in de eerste week had ik vaak zin in iets lekkers. Ik loop stage en ben ongeveer de enige die op dr eten let, er is regelmatig taart en andere snoepjes en het is best moeilijk om iedereen lekker te zien eten terwijl jij aan je flesje water zit. Maar het gaat steeds beter, ik denk gewoon aan die killer body die ik deze zomer ga hebben . Nog 5 kilo nog te gaan dus voor juli, in drie maanden moet dat toch wel haalbaar zijn, zeker als ik ga proberen 3/4 keer in de week een halfuurtje te sporten . Ik heb trouwens geen zin om m'n gegevens in dat tabelletje in te voeren, als dat niet erg is hopelijk .
  Moderator zaterdag 24 maart 2007 @ 13:37:38 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_47609270
tuurlijk is dat niet erg! je mag ook gewoon zo meepraten hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47609320
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:36 schreef Sylvana het volgende:
Gaat goed shiNing_staR Maar waarom niet gewoon gelijk al langzaam opbouwen met sporten, dat kan toch best ernaast? En eet je 's avonds na het eten helemaal niks meer Of ga je vroeg naar bed?
Ja je hebt geljik over dat sporten . Ik ben daarmee altijd een uitsteller, is niet goed.. dus heb ik voor mezelf maar een datum gesteld wanneer ik moet beginnen, en dat is 1 april . Ik ga ongeveer tien uur/half elf mn bed in elke dag (doordeweeks), want mn wekker gaat weer om half zeven. Dus meestal eet ik niks meer na m'n avondeten, soms nog een appel ofzo als ik trek heb.
pi_47609355
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ja je hebt geljik over dat sporten . Ik ben daarmee altijd een uitsteller, is niet goed.. dus heb ik voor mezelf maar een datum gesteld wanneer ik moet beginnen, en dat is 1 april . Ik ga ongeveer tien uur/half elf mn bed in elke dag (doordeweeks), want mn wekker gaat weer om half zeven. Dus meestal eet ik niks meer na m'n avondeten, soms nog een appel ofzo als ik trek heb.
Hehe oke, wat voor sport wil je gaan doen dan? En ook wel echt op 1 april beginnen he, en geen grapje En als je om 19 uur eet en dan om 22 uur naar bed ga kan ik me voorstellen dat je dan 's avonds niks meer eet
pi_47609473
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hehe oke, wat voor sport wil je gaan doen dan? En ook wel echt op 1 april beginnen he, en geen grapje En als je om 19 uur eet en dan om 22 uur naar bed ga kan ik me voorstellen dat je dan 's avonds niks meer eet
Sportschool vind ik te duur en dat ga ik toch niet volhouden als ik het zo druk heb, thuis heb ik een crosstrainer en een stepper. Vorig jaar ben ik ook 8 kilo afgevallen op deze manier, en van die 8 is er weer zo'n 4 bijgekomen in de winter, en toen is het ook goed gegaan met crosstrainen en mn eetpatroon toen. Heb op zich wel dat patroon aangehouden s winters, maar koos vaker voor bijvoorbeeld slechter beleg als pindakaas en volvette kaas en vollere yoghurt. En dat zet best wel aan als je dat bijna elke dag eet.. Dus eigenlijk eet ik nu hetzelfde, maar dan de gezonde variant, 30 plus kaas en af en toe een vitalinea yoghurtje . Ik lul trouwens wel veel hier merk ik, maar moet het even van me afschrijven hoor .
pi_47609553
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Sportschool vind ik te duur en dat ga ik toch niet volhouden als ik het zo druk heb, thuis heb ik een crosstrainer en een stepper. Vorig jaar ben ik ook 8 kilo afgevallen op deze manier, en van die 8 is er weer zo'n 4 bijgekomen in de winter, en toen is het ook goed gegaan met crosstrainen en mn eetpatroon toen. Heb op zich wel dat patroon aangehouden s winters, maar koos vaker voor bijvoorbeeld slechter beleg als pindakaas en volvette kaas en vollere yoghurt. En dat zet best wel aan als je dat bijna elke dag eet.. Dus eigenlijk eet ik nu hetzelfde, maar dan de gezonde variant, 30 plus kaas en af en toe een vitalinea yoghurtje . Ik lul trouwens wel veel hier merk ik, maar moet het even van me afschrijven hoor .
Crosstrainer

Ik mis dat ding nu al, niet dat ik er zelf 1 heb, maar in de sportschool stond ik er wel een paar uur per week op en nou moek hem dus minimaal 2 maanden missen, k mis hem nu al, na 3 dagen
En die varianten die je nu eet zijn idd een stuk gezonder ja En maakt niet uit dat je zoveel kletst hoor, alleen maar gezellig
  zaterdag 24 maart 2007 @ 13:55:03 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47609660
Ik spaar voor Suske en Wiske mokken met Jonagold appels . Goh, je kunt tegenwoordig ook eens voor iets leuks sparen met gezonde dingen. Moet alleen tot eind april nog 8 zakken halen . Gaat vast niet lukken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47609740
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik spaar voor Suske en Wiske mokken met Jonagold appels . Goh, je kunt tegenwoordig ook eens voor iets leuks sparen met gezonde dingen. Moet alleen tot eind april nog 8 zakken halen . Gaat vast niet lukken .
tuurlijk kan dat best, gewoon 8 zakken halen en gewoon lekker appeltaart ofzo maken, en appelbeignets, en appelbollen ( heerlijk, bladerdeeg met appels en dan in de oven ) en appelflappen en dan komen ze wel op

of het dan nog gezond is, is een tweede, maar dan heb je wel die mokken
  Moderator zaterdag 24 maart 2007 @ 14:00:39 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_47609778
appelmoes (zonder suiker) of het appeldieet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:05:27 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47609861
appelmoes lijkt me wel wat . Hoe doe ik dat? Gewoon in een blender en dan in een pot?
Niet meer actief op Fok!
pi_47610031
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
appelmoes lijkt me wel wat . Hoe doe ik dat? Gewoon in een blender en dan in een pot?
De appels hoeven niet in de blender, je moet ze koken.
Als je er een beetje suiker en citroen door doet, kun je er trouwens een soort van tiramisu van maken.
Lange vingers, laag appelmoes en nog een laag lange vingers en daarop weer een laag appelmoes. Dan een nachtje in de koelkast en smullen maar (lekkerst met slagroom, maar laat die maar weg )
pi_47610573
en ipv suiker kun je natuurlijk een andere zoetstof gebruiken
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  zaterdag 24 maart 2007 @ 14:36:05 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47610590
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Tangarine het volgende:
en ipv suiker kun je natuurlijk een andere zoetstof gebruiken
appels zijn van zichzelf al zoet genoeg.
Of gaat die smaak verloren?
Niet meer actief op Fok!
pi_47610629
ik zit nu de witte broodjes met niets te eten
was het enigste waar ik nu zin in had
pi_47610670
pffft net hele tijd staan jumpen.. vette muziek en vette dans, maar o zo vermoeiend
pi_47614547
dus...
pi_47614630
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:40 schreef Thrilled het volgende:
pffft net hele tijd staan jumpen.. vette muziek en vette dans, maar o zo vermoeiend
Ik wist niet dat je een muis was

Als de kat van huis is....

Ik ben weer terug van het voetbal, ging nog best goed dat stilstaan tijdens de wedstrijd en nou ook beetje kunnen oefenen met dat op krukken lopen Vanavond lekker chicken tonight eten
  zaterdag 24 maart 2007 @ 18:46:36 #220
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47616815
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Exact, Sylvana . Spacehamster, ik heb het ook niet over een bepaalde post van jou, maar over je postgedrag in het algemeen. Daar heb je vanuit de dieetclub ook al kritiek op gehad.
Ik vind de mensen in de dieetclub over het algemeen te laks en niet gemotiveerd genoeg (vandaar dat velen al jaren daar posten, maar niet afvallen), maar een paar mensen hier zijn weer doorgeschoten naar de andere kant.

Misschien is het een idee om voor de gezondheidsfreaks (want dat zijn jullie gewoon) een apart topic op te richten? (er staat een , maar het is best serieus bedoeld). Heel gezond leven is weliswaar gerelateerd aan afvallen, maar je geeft nieuwe mensen hier wel het idee dat ze niet zullen afvallen, zolang ze zich niet exact aan die maatregelen zullen houden en als je niets van afvallen weet en je komt hier en je leest dat over lege calorieën, eiwitten, het effect van cola light etc etc, dan kan ik me voorstellen dat je denkt: Help! Hoe moet ik hier ooit m'n weg in vinden? en dat je dan maar weer terug kruipt in je schulp en je erbij neerlegt dat je nooit zult afvallen, omdat het allemaal nodeloos ingewikkeld wordt gemaakt. Dat had ik vorig jaar tenminste bij de dieetclub. Nu niet meer, omdat ik weet dat je ook zonder door te slaan gewoon kunt afvallen. Ben tenslotte al ruim 7 kilo kwijt op die manier .
vind ik wel een goeie want dit is slank de zomer in deel 60
en niet hoe leef ik zo gezond mogelijk deel 60
veni vidi gebanned
pi_47617289
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

vind ik wel een goeie want dit is slank de zomer in deel 60
en niet hoe leef ik zo gezond mogelijk deel 60
maar vaak hangt dat wel samen
pi_47617358
-offtopic-

Ik ga dinsdag naar Sara Kroos

Gewoon gezellig met mezelf, maar goed, tis toch in Deventer en eerste 2 rangen waren al uitverkocht, dus zit wel 3e rang, maar wel super zin in
pi_47617544
Sylvana, vervelend voor je! Heb je er nog veel pijn aan?

Voor de rest van de discussie ben ik van mening dat we best eens een kritische vraag aan elkaar moeten kunnen stellen, maar dat we wel iedereen in zijn waarde moeten laten. Ik heb soms ook mijn mening over de aanpak van sommigen hier, maar zolang dit geen al te extreme vormen aan neemt, stel ik wat kritische vragen en denk ik er vervolgens (in stilte) het mijne over.

Ik had net een discussie met mijn vriend. Hij at rosti met karbonade en salade (sla, tomaat, zilverui, mais, ham, komkommer, olijfjes) en ik at alleen salade omdat ik geen zin had in rosti en vlees. Nu heb ik drie behoorlijke borden van die salade op. Mijn vriend dacht dat het dan beter is om gewoon rosti (met amper vet gebakken), met (evt magerder ) vlees en wat sla te eten en die drie borden salade, omdat ik daarmee mijn maag oprek en dus morgen meer honger heb, maar ik was van mening dat ik beter drie borden salade kon eten omdat dat veel minder kcal zijn dan die rosti/vlees. Ik vind het trouwens absoluut geen straf om alleen salade te eten, want hij was erg lekker.

Klopt dat/wat denken jullie daarvan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Quinazoline op 24-03-2007 19:19:19 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47617615
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef Quinazoline het volgende:
Sylvana, vervelend voor je! Heb je er nog veel pijn aan?
ja helaas wel, slaap ook slechts en heb wel zware pijnstillers, maar evengoed heb ik nog wel pijn, ook als ik gewoon zit
pi_47617804
ik wil ook zwaardere pijnstillers, paracetamol werkt ook niet
pi_47617849
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:21 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook zwaardere pijnstillers, paracetamol werkt ook niet
bel de huisarts en vraag om diclofenac

sterkte met je hoofdpijn
pi_47619290
Hai iedereen,

Ik lees al een tijdje mee maar het lijkt me leuk om eens een keer actief mee te doen

Ik zal even 'mijn verhaal' vertellen, ik probeer het zo kort mogelijk te doen Ik heb best een lastige periode achter de rug gehad, vooral thuis, en die kilo's kwamen er daardoor heel langzaam aan, terwijl ik normaal altijd best dun ben geweest. Twee jaar terug moest ik voor een onderzoek in het ziekenhuis zijn, waar ze mijn gewicht moesten weten. Tot mijn grote verbazing woog ik 'opeens' 77 kg i.p.v. 70 kg (wat ik dus al die jaren dacht dat ik woog.) Ik was op dat moment 16 jaar en 1.70 m lang. Daar schrok ik dus zo van dat ik die dag daarna cold turkey van de choco repen en chips zakken ben afgestapt en gewoon gezond ben gaan eten, 3 keer per dag en af en toe wat lekkers, en natuurlijk veel water.

Drie maanden later kwam ik terug in het ziekenhuis, weer gewogen en ja, 74 kg! Daarna was het zomervakantie en ik zat op een camping, dus veel gelopen en gefietst en ondertussen gewoon goed gegeten. Na de zomervakantie woog ik 68 kilo, het is dus echt ontzettend snel gegaan in die paar maanden, en dan alleen omdat ik wat meer bewoog en al het snoep liet staan.

Inmiddels ben ik 64 kilo bij 1.70 meter (streefgewicht was 68, maar stiekem toch 65) dus ik ben hartstikke tevreden, en zit al meer dan een jaar op hetzelfde gewicht Ik merk dat mijn metabolisme helemaal lijkt te zijn veranderd, want ook in periodes als kerst en pasen blijf ik rond de 64 kilo. Nu ik niet meer zo snel aankom, merk ik dat ik vaker zoiets heb van, ach laat ik maar eens een chocolade croissantje meenemen of wat sneller begin te snaaien 's avonds. Nou ben ik sowieso iemand die echt 5 a 6 keer per dag moet eten, als ik om 7 uur ontbijt zit ik om half 10 alweer met een knorrende maag ik de collegezaal Ik hou ook van lekker eten natuurlijk, en gelukkig is koken ook een hobby dus een gezonde lekkere maaltijd klaarmaken is geen probleem. Ik moet alleen geen zoete vette broodjes meer kopen op het station waar de verleiding het grootst is na een drukke schooldag.

Sorry trouwens voor het alsnog lange verhaal . Mijn doel is eigenlijk 2 kilo eraf nog, want ik heb geen weegschaal en weet dus ook niet wat de schade is van de afgelopen weken..ik gok dus niet veel, maar ik voel me gewoon lekkerder als ik wat gezonder bezig ben. Ik heb wel al een account gemaakt op dieetweb, ik zal later wel even een pm sturen zodat ik in het lijstje terechtkom. Maar hoi
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:15:34 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47619699
Welkom -x-natali-x- . Mag ik vragen waarom je er nog 2 kg af wilt? Je hebt toch een prima gewicht zo? (sterker nog: ik zou een moord doen voor dat gewicht ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47619931
Welkom Nathali
pi_47620082
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Welkom -x-natali-x- . Mag ik vragen waarom je er nog 2 kg af wilt? Je hebt toch een prima gewicht zo? (sterker nog: ik zou een moord doen voor dat gewicht ).
Noem me maar gewoon Nathali (vreselijke username is in een opwelling getypt)...maarre, ja misschien een beetje vaag, ik ben ook tevreden met mijn gewicht hoor, maar wil het wel zo houden en ik heb steeds zoiets van..als ik iets minder weeg dan mijn streefgewicht, zal ik daar ook niet zo snel boven gaan zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Al was mijn streefgewicht 65 kilo, dus ik zit daar sowieso onder. Maar als je afvalt wil je altijd meer. Het is heel tegenstrijdig, maar dat heb ik de laatste tijd vaak merk ik

Eigenlijk moet ik mijn doel dus veranderen in: op dit gewicht blijven.
pi_47621045
Welkom Nathali! Leuk om je 'succesverhaal' te lezen Helemaal niets mis met 5 of 6 keer op een dag eten hoor, dan blijft je verbranding lekker op gang en zolang je het maar verantwoord houdt gaat dat makkelijk. Ik ken dat gevoel wel van steeds een beetje meer willen. Mijn eerste streefgewicht was 62 kilo, nu heb ik hem al bijgesteld naar 60 kilo. Dan heb ik een bmi van 21.3, dus ik zou daarna nog een kilo ofzo naar beneden kunnen als ik nog niet tevreden ben. Maar zover is het nog lang niet
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef Quinazoline het volgende:
Klopt dat/wat denken jullie daarvan?
Je maag uitrekken? Klinkt een beetje maf, ik heb nog nooit gehoord dat je van een keertje wat extra eten je maag uitrekt waardoor je meer honger krijgt hoor. Mij lijkt ook dat die salade beter is dan de rosti, ook al zijn het 3 borden, maar dat betekent niet dat een beetje rosti meteen slecht is natuurlijk. Je zou het fifty/fifty kunnen doen
pi_47624921
Uitrekken, oprekken, ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen. Dat als je vaak veel eet, je daar aan gewend raakt en dan meer moet gaan eten om 'genoeg' gegeten te hebben en geen honger te hebben.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47625068
Hoi!
Na 20 kilo te zijn afgevallen met Atkins, en vervolgens weer 25 kilo te zijn aangekomen wil ik nu toch even kwijt dat ik met Sonja ja ik ben er ook aan... in 2 weken 6 kilo ben afgevallen!!!!
En ik voel me een stuk beter dan met dat stomme koolhydraten gedoe.
No. I'm not part of the show.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:15:43 #234
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47625297
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja het zal wel anders zijn als je wel of niet overgewicht hebt.
Maar ik denk dan ook: als je al slank bent, waar doe je dan moeilijk over? (en dan heb ik het niet over maat 36 / 38 met een vetrol, logisch dat iemand daar vanaf wil). Je moet wel kunnen stoppen en jezelf niet vergelijken met supermodellen die op een blaadje sla per dag leven en die misschien een heel andere bouw hebben dan jij.
that's me wie heeft er eigenlijk aan zn omgeving verteld dat ie bezig is meet "afvallen" ?
veni vidi gebanned
pi_47629821
Welkom Nathali en Cylvia en veel succes

KKWK: in mijn omgeving weet haast iedereen het wel dat ik aan het gezonderen ben

Maar vanavond even niet

Heel handig die kleine chipszakjes, maar dan moet ik er natuurlijk geen 3 van achter elkaar opeten
pi_47633519
Dankje Thrilled, Mezel en Sylvana

En Mezel, gelukkig dat ik daar niet de enige in ben dan, ik vond het zelf een beetje raar namelijk
pi_47633573
Welkom nathalie
Je moet natuurlijk wel op een gegeven moment zeggen En nu is het genoeg! Maar het is echt niet ongezond om dat te zeggen bij een BMI van 20 ofzo (als dat bij je past).
Gisteren slecht gegeten, chickenwings (en ze waren nog niet eens lekker ook ). De zoetzure saus met groente was wel lekker erbij.
Verder nog: alhoewel de discussie over op elkaar fitten gesloten lijkt te zijn, wil ik nog wel even wat zeggen over lege calorieën, dat vind ik namelijk wel zo'n loze/lege term. En heel raar om dat te gebruiken voor witbrood en ontbijtkoek, waar wel degelijk vezels en enkele vitamientjes en mineralen inzitten. Wikipedia gebruikt het voor niet-light frisdrank, sapjes met weinig sap (nectarines, wickydrinkjes), roomboter en witte rijst (wat ook enigzins te betwijfelen valt).
Je hebt alles wel nodig hoor, vetten, eiwitten en ook koolhydraten. In sommige situaties (als je je flauw voelt bv.) kan je juist beter kiezen voor een KHsoort met een snellere verwerking.
Het mooi kotsende meisje.
pi_47634378
wakker worden allemaal, het is stralend weer

en als je wakker bent verbrand je meer dan als je slaapt
  zondag 25 maart 2007 @ 11:13:21 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47634425
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:10 schreef Sylvana het volgende:
wakker worden allemaal, het is stralend weer

en als je wakker bent verbrand je meer dan als je slaapt
Ben al even wakker . Om 8 uur dacht ik, maar het was stiekem toch al 9 uur .
Ga nu even fietsen met Mark. Even de MTB uitproberen. We hebben nml het idee dat hij niet snel genoeg vooruitkomt, dus dat gaan we even vergelijken met een gewone fiets. Retourtje Hoogkerk, zijn we ong een uur op de fiets .
Tot vanmiddag .

ik hoop echt dat die MTB wél degelijk snel blijkt te zijn, want anders moet ik miss toch geld gaan uitgeven aan een fatsoenlijke fiets .
Niet meer actief op Fok!
pi_47634451
Fietse dan

En hopelijk doet ie het wel goed
pi_47634952
Goeiemorgen nog ff snel

Heb net lekker een half uurtje hardgelopen, het is echt heerlijk weer
Nu zo een eind wandelen om foto's te maken voor een uitnodiging voor een familiedag, en vanmiddag een eind fietsen!

Lente!!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47635124
Ik ga vanmiddag lekker shoppen, dan verbrand je toch ook enige calorieën . Heerlijk weer, verheug me er echt op om zo buiten te zijn .
  zondag 25 maart 2007 @ 12:08:25 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47635476
@ Tangarine: het waait hier nog wel hard, hoor.

Ik heb net ook gefietst en het ging heerlijk hard. Mark kon me met z'n drie versnellingen eigenlijk niet bijhouden en sommeerde me op een gegeven moment dan ook wat kalmer aan te doen, want hij was moe, had last van z'n knie etc en ik had nergens last van . Op de terugweg ging het helaas een stuk minder snel, want toen had ik de wind tegen .

Maar de fiets blijkt dus wél degelijk snel te kunnen. Heerlijk om op de 21e versnelling te fietsen. Ik heb een fietscomputer gekocht, maar die is met draad en dat kan niet als je geen dynamo hebt volgens mij. Dus zal hem even inwisselen. Heb ook een stuurtas. Even kijken of die past. Flesje water is toch wel lekker . Toen ik bovenaan een wegheuvel was gekomen was ik helemaal gebroken. Droge keel, had het gevoel dat ik moest kotsen... . En Mark ging ook nog eens competitie doen .

Tangarine, ik pm je even met een vraag .
Niet meer actief op Fok!
pi_47635482
Jammer dat ik nu in Nijkerk ben, hier is het geen koopzondag, in Deventer natuurlijk wel

Ik ga van de week ff kaartjes voor Keane en Fields of Rock shoppen als de no-claim binnen is

En een nieuwe spijkerbroek En dan is de no-claim wel weer op denk ik
  zondag 25 maart 2007 @ 12:14:27 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47635609
Hier is het volgende week koopzondag, maar ik heb toch niks nodig.
Verder wil ik hierbij toch even gebruik maken van de gelegenheid om die mongolen die flesjes op het fietspad kapot gooien uit te schelden . Zó irritant.

Wat zal ik nu eens gaan doen? Fietsen heb ik al gedaan... even eten om een uur of 13 (heb nu nog geen honger) en ik ga het balkon even opruimen, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_47635617
Is dit het dikzakkentopic?
  zondag 25 maart 2007 @ 12:20:54 #247
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47635767
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Euh??
  zondag 25 maart 2007 @ 12:23:26 #248
3185 Adelante
To let it go now
pi_47635827
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
meer voor skinny-wannabe's denk ik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47635829
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het volgende week koopzondag, maar ik heb toch niks nodig.
Verder wil ik hierbij toch even gebruik maken van de gelegenheid om die mongolen die flesjes op het fietspad kapot gooien uit te schelden . Zó irritant.

Wat zal ik nu eens gaan doen? Fietsen heb ik al gedaan... even eten om een uur of 13 (heb nu nog geen honger) en ik ga het balkon even opruimen, denk ik.
idd, lekker iets buiten doen, balkon opruimen, buitenramen wassen ofzo

en das idd zwaar irritant ja, mensen die flesjes op het fietspad kapot gooien
  zondag 25 maart 2007 @ 12:26:21 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47635889
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, lekker iets buiten doen, balkon opruimen, buitenramen wassen ofzo

en das idd zwaar irritant ja, mensen die flesjes op het fietspad kapot gooien
Ik ga straks eerst maar eens even douchen, dan de vissen vers water geven en ook maar lekker de tuin in! Ik heb nog violen staan die ik een plekje moet geven (gratis bij de supermarkt, altijd leuk!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')