Ja je hebt geljik over dat sportenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:36 schreef Sylvana het volgende:
Gaat goed shiNing_staRMaar waarom niet gewoon gelijk al langzaam opbouwen met sporten, dat kan toch best ernaast?
En eet je 's avonds na het eten helemaal niks meer
Of ga je vroeg naar bed?
Hehe oke, wat voor sport wil je gaan doen dan? En ook wel echt op 1 april beginnen he, en geen grapjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja je hebt geljik over dat sporten. Ik ben daarmee altijd een uitsteller, is niet goed.. dus heb ik voor mezelf maar een datum gesteld wanneer ik moet beginnen, en dat is 1 april
. Ik ga ongeveer tien uur/half elf mn bed in elke dag (doordeweeks), want mn wekker gaat weer om half zeven. Dus meestal eet ik niks meer na m'n avondeten, soms nog een appel ofzo als ik trek heb.
Sportschool vind ik te duur en dat ga ik toch niet volhouden als ik het zo druk heb, thuis heb ik een crosstrainer en een stepper. Vorig jaar ben ik ook 8 kilo afgevallen op deze manier, en van die 8 is er weer zo'n 4 bijgekomen in de winter, en toen is het ook goed gegaan met crosstrainen en mn eetpatroon toen. Heb op zich wel dat patroon aangehouden s winters, maar koos vaker voor bijvoorbeeld slechter beleg als pindakaas en volvette kaas en vollere yoghurt. En dat zet best wel aan als je dat bijna elke dag eet.. Dus eigenlijk eet ik nu hetzelfde, maar dan de gezonde variant, 30 plus kaas en af en toe een vitalinea yoghurtjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hehe oke, wat voor sport wil je gaan doen dan? En ook wel echt op 1 april beginnen he, en geen grapjeEn als je om 19 uur eet en dan om 22 uur naar bed ga kan ik me voorstellen dat je dan 's avonds niks meer eet
Crosstrainerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sportschool vind ik te duur en dat ga ik toch niet volhouden als ik het zo druk heb, thuis heb ik een crosstrainer en een stepper. Vorig jaar ben ik ook 8 kilo afgevallen op deze manier, en van die 8 is er weer zo'n 4 bijgekomen in de winter, en toen is het ook goed gegaan met crosstrainen en mn eetpatroon toen. Heb op zich wel dat patroon aangehouden s winters, maar koos vaker voor bijvoorbeeld slechter beleg als pindakaas en volvette kaas en vollere yoghurt. En dat zet best wel aan als je dat bijna elke dag eet.. Dus eigenlijk eet ik nu hetzelfde, maar dan de gezonde variant, 30 plus kaas en af en toe een vitalinea yoghurtje. Ik lul trouwens wel veel hier merk ik, maar moet het even van me afschrijven hoor
.
tuurlijk kan dat best, gewoon 8 zakken halen en gewoon lekker appeltaart ofzo maken, en appelbeignets, en appelbollen ( heerlijk, bladerdeeg met appels en dan in de ovenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik spaar voor Suske en Wiske mokken met Jonagold appels. Goh, je kunt tegenwoordig ook eens voor iets leuks sparen met gezonde dingen. Moet alleen tot eind april nog 8 zakken halen
. Gaat vast niet lukken
.
De appels hoeven niet in de blender, je moet ze koken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
appelmoes lijkt me wel wat. Hoe doe ik dat? Gewoon in een blender en dan in een pot?
appels zijn van zichzelf al zoet genoeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:35 schreef Tangarine het volgende:
en ipv suiker kun je natuurlijk een andere zoetstof gebruiken
Ik wist niet dat je een muis wasquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:40 schreef Thrilled het volgende:
pffft net hele tijd staan jumpen.. vette muziek en vette dans, maar o zo vermoeiend
vind ik wel een goeie want dit is slank de zomer in deel 60quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Exact, Sylvana. Spacehamster, ik heb het ook niet over een bepaalde post van jou, maar over je postgedrag in het algemeen. Daar heb je vanuit de dieetclub ook al kritiek op gehad.
Ik vind de mensen in de dieetclub over het algemeen te laks en niet gemotiveerd genoeg (vandaar dat velen al jaren daar posten, maar niet afvallen), maar een paar mensen hier zijn weer doorgeschoten naar de andere kant.
Misschien is het een idee om voor de gezondheidsfreaks (want dat zijn jullie gewoon) een apart topic op te richten?(er staat een
, maar het is best serieus bedoeld). Heel gezond leven is weliswaar gerelateerd aan afvallen, maar je geeft nieuwe mensen hier wel het idee dat ze niet zullen afvallen, zolang ze zich niet exact aan die maatregelen zullen houden en als je niets van afvallen weet en je komt hier en je leest dat over lege calorieën, eiwitten, het effect van cola light etc etc, dan kan ik me voorstellen dat je denkt: Help! Hoe moet ik hier ooit m'n weg in vinden? en dat je dan maar weer terug kruipt in je schulp en je erbij neerlegt dat je nooit zult afvallen, omdat het allemaal nodeloos ingewikkeld wordt gemaakt. Dat had ik vorig jaar tenminste bij de dieetclub. Nu niet meer, omdat ik weet dat je ook zonder door te slaan gewoon kunt afvallen. Ben tenslotte al ruim 7 kilo kwijt op die manier
.
maar vaak hangt dat wel samenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
vind ik wel een goeie want dit is slank de zomer in deel 60
en niet hoe leef ik zo gezond mogelijk deel 60
ja helaas wel, slaap ook slechts en heb wel zware pijnstillers, maar evengoed heb ik nog wel pijn, ook als ik gewoon zitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef Quinazoline het volgende:
Sylvana, vervelend voor je! Heb je er nog veel pijn aan?
bel de huisarts en vraag om diclofenacquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:21 schreef Miss_S het volgende:
ik wil ook zwaardere pijnstillers, paracetamol werkt ook niet
Noem me maar gewoon Nathali (vreselijke username is in een opwelling getypt)...maarre, ja misschien een beetje vaag, ik ben ook tevreden met mijn gewicht hoor, maar wil het wel zo houden en ik heb steeds zoiets van..als ik iets minder weeg dan mijn streefgewicht, zal ik daar ook niet zo snel boven gaan zitten, als je begrijpt wat ik bedoel. Al was mijn streefgewicht 65 kilo, dus ik zit daar sowieso onder. Maar als je afvalt wil je altijd meer. Het is heel tegenstrijdig, maar dat heb ik de laatste tijd vaak merk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Welkom -x-natali-x-. Mag ik vragen waarom je er nog 2 kg af wilt? Je hebt toch een prima gewicht zo? (sterker nog: ik zou een moord doen voor dat gewicht
).
Je maag uitrekken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef Quinazoline het volgende:
Klopt dat/wat denken jullie daarvan?
that's mequote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja het zal wel anders zijn als je wel of niet overgewicht hebt.
Maar ik denk dan ook: als je al slank bent, waar doe je dan moeilijk over? (en dan heb ik het niet over maat 36 / 38 met een vetrol, logisch dat iemand daar vanaf wil). Je moet wel kunnen stoppen en jezelf niet vergelijken met supermodellen die op een blaadje sla per dag leven en die misschien een heel andere bouw hebben dan jij.
Ben al even wakkerquote:Op zondag 25 maart 2007 11:10 schreef Sylvana het volgende:
wakker worden allemaal, het is stralend weer
en als je wakker bent verbrand je meer dan als je slaapt
Euh??quote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Is dit het dikzakkentopic?
meer voor skinny-wannabe's denk ikquote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef veldmuis het volgende:
Is dit het dikzakkentopic?
idd, lekker iets buiten doen, balkon opruimen, buitenramen wassen ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het volgende week koopzondag, maar ik heb toch niks nodig.
Verder wil ik hierbij toch even gebruik maken van de gelegenheid om die mongolen die flesjes op het fietspad kapot gooien uit te schelden. Zó irritant.
Wat zal ik nu eens gaan doen? Fietsen heb ik al gedaan... even eten om een uur of 13 (heb nu nog geen honger) en ik ga het balkon even opruimen, denk ik.
Ik ga straks eerst maar eens even douchen, dan de vissen vers water gevenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, lekker iets buiten doen, balkon opruimen, buitenramen wassen ofzo
en das idd zwaar irritant ja, mensen die flesjes op het fietspad kapot gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |