Om 03:53 's morgens? Oke...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en ik kan zaterdagnacht ook weleens wat anders aan het doen zijn geweest dan Sjoewe warmhouden. Werken bijvoorbeeld. En vervolgens sjekkies roken met de technici op mijn werk en over Macs praten..
Nou, als de duivel me had willen halen had ie op dit punt in mijn leven al wel genoeg bewijsmateriaal verzameld en had ie het al lang gedaan.quote:
Ik werk bij een concertzaal. En we zaten na te borrelen na het concert van de avond. En toen trok iemand opeens een gloednieuwe MBP tevoorschijn en ging het gesprek een uur lang alleen maar over Macs. Tot grote spijt van mijn vrouwelijke collega's.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Om 03:00 's morgens? Oke...![]()
Sjekkies bah...
Je weet dat je je niet bij me hoeft te verantwoorden he?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik werk bij een concertzaal. En we zaten na te borrelen na het concert van de avond. En toen trok iemand opeens een gloednieuwe MBP tevoorschijn en ging het gesprek een uur lang alleen maar over Macs. Tot grote spijt van mijn vrouwelijke collega's..
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je weet dat je je niet bij me hoeft te verantwoorden he?
Maar kon je je vrouwelijke collega's niet overhalen om een mac te halen
Hey, als jij zo graag om 03:00 's nachts bij een stel in het zweet werkende automonteurs wilt doorbrengen in een veel te warme garage met hitsige atmosfeer moet je zelf weten, maar ga mij er niet betrekken..quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee.. Maar de Macusers waren toch in de meerderheid.
.
Oh en over dat verantwoorden: jij weet natuurlijk ook niet dat ik 's nachts werk.. Het zou ook wel een beetje raar zijn als ik bijv. bij een garage werkte en om drie uur 's nachts doodleuk nogsteeds zat te zuipen met de monteurs ofzo.
.
Niet ?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey, als jij zo graag om 03:00 's nachts bij een stel in het zweet werkende automonteurs wilt doorbrengen in een veel te warme garage met hitsige atmosfeer moet je zelf weten, maar ga mij er niet betrekken..
Geen. Maar Duke3d is al jaren open source: http://icculus.org/duke3d/quote:Op zondag 25 maart 2007 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Tof, ik heb een Duke Nukem 3D schijfje gevonden
Nu nog installeren. Het is een DOS-game, maar DOSBox heeft er nogal wat moeite mee, en CrossOver pakt het niet eens. Iemand nog meer emulator tips?
instructies:quote:MacOSX/ppc port.
Known issue:
MacOS X: netcode has byteswap issues when playing with x86 players.
quote:To use:
Make sure SDL and SDL_mixer are installed on your system. MacOS X users should build/install these in "the unix way"...i.e., configure scripts, not Project Builder.
Make sure you've got a Duke3D ATOMIC EDITION cd-rom. You might be able to get away with the shareware version or one of the other retail versions, but I haven't tried.
You'll need some way to install the game from the cd-rom under DOS. DOSemu worked for me. VMware, VirtualPC, Bochs, or a real DOS/Windows system may or may not work. (People have told me this can actually all be done in Linux directly, after all. Google for it.)
Once you have the game installed, and run setup.exe under DOS to generate a duke3d.cfg file. Select any sound card for music and FX playback (we use this as a on/off switch for audio).
Copy the installed game dir to your Linux system.
Get the source code from Subversion:
svn co svn://svn.icculus.org/duke3d/trunk/ duke3d
cd duke3d/source
make
You should have a "duke3d" binary now. Copy it to the game dir.
There are some .con files in the "testdata" dir you get from the duke3d Subversion. Copy them to the game dir, CAPITALIZED, so they overwrite the ones that came with the original game.
Run game, be happy.
If you get really bad audio output under win32, edit your Duke3d.cfg file so "MixRate" is "8000" and not "44000". YMMV.
On BeOS, the "make" lines above should be "make beos=true".
On MacOS X, the "make" lines above should be "make macosx=true".
On Solaris, the "make" lines above should be "make solaris=true".
On Linux/ppc, the "make" lines above should be "make linux_ppc=true".
On FreeBSD, the "make" lines above should be "gmake freebsd=true".
On Windows, there are Visual C++ 6.0 and Visual Studio.NET project files in the "duke3d" directory.
Heel misschien dan, als je het op je knietjes aan me vraagtquote:
Tofquote:Op zondag 25 maart 2007 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen. Maar Duke3d is al jaren open source: http://icculus.org/duke3d/
Dus die zou je kunnen proberen om te compilen en dan draaien. Zal vast wel SDL nodig hebben (en dat werkt onder OSX).
[..]
instructies:
[..]
Okay, nou wil ik paypal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:12 schreef TwyLight het volgende:
www.coversutra.com
en als je inplaats van de normale cd hoes ook de vinyl cover wil:
http://sophiestication.de/index.php/2007/03/vinyl-replacement/
Ik geloof dat Roxio's Toast ermee om kon gaan, maar daar fik je alleen cd's of images mee. Of andere brandapplicaties.. mounten heb ik eerlijk gezegd nooit geprobeerd. Maar misschien heb je geluk en kan het wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
hihihi, waarmee open je .bin bestandjes op een Apple
Sja, wat zit erin hequote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
hihihi, waarmee open je .bin bestandjes op een Apple
Foto's van m'n oma d'r tamme woestijn gnoe.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Foto's van m'n oma d'r tamme woestijn gnoe.
Je kan met Toast ook dingen mountenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof dat Roxio's Toast ermee om kon gaan, maar daar fik je alleen cd's of images mee. Of andere brandapplicaties.. mounten heb ik eerlijk gezegd nooit geprobeerd. Maar misschien heb je geluk en kan het wel.
Mooie site, maar ik mis de Screenshots... van dezelfde makers als AppZapper toch?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Disco
http://discoapp.com/quote:Op zondag 25 maart 2007 18:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mooie site, maar ik mis de Screenshots... van dezelfde makers als AppZapper toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |