Eigenlijk was dat net ook mijn LAPO.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Joene het volgende:
lekkere FIPO Nooc.
Sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef GI het volgende:
En kan een mod er [Oldbies] van maken ? Anders stoort dat me weer het hele topic lang.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef GI het volgende:
En kan een mod er [Oldbies] van maken ? Anders stoort dat me weer het hele topic lang.
789.000quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Hoeveel posts moet je hier eigenlijk plaatsen voor je avatar in de OP komt?
Niet afhankelijk van het aantal posts.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Hoeveel posts moet je hier eigenlijk plaatsen voor je avatar in de OP komt?
Maar zeker van de kwaliteit enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet afhankelijk van het aantal posts.![]()
Nee, je moet geowon meepostenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar zeker van de kwaliteit enzo![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar zeker van de kwaliteit enzo![]()
quote:
Owkee, doet ik. Maar nu even nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, je moet geowon meeposten
Op een gegeven moment dan gaan ze vanzelf wel tegen je lullen want dan beseffen ze dat je nooit meer weg gaat.
![]()
suc6quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Paxlie het volgende:
op naar Snowworld voor een pijnlijk uurtje skieen
Een beetje als een herpes? Zoiets dus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, je moet geowon meeposten
Op een gegeven moment dan gaan ze vanzelf wel tegen je lullen want dan beseffen ze dat je nooit meer weg gaat.
![]()
Of iets als aids. Dat dondert ook maar niet op als het eenmaal binnen is. Erg hardnekkig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef stinkie het volgende:
Een beetje als een herpes? Zoiets dus?
Goed bezuhg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Paxlie het volgende:
op naar Snowworld voor een pijnlijk uurtje skieen
Thnx!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of iets als aids. Dat dondert ook maar niet op als het eenmaal binnen is. Erg hardnekkig.
Hey Hoi!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, hier zijn we.
Klopt... Moet ik ff de aanpassing maken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Er kunnen trouwens wel een paar avatars uit de OP want die zien we hier nooit meer.
Ogen dicht Arma!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe mensen!
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heb ik eigenlijk nog een avatar? Ik werk altijd in textmode.. dus zie zoiezo geen plaatjes!
het was meer OP SOTT gerichtquote:
Euhmz... dit was zo'n meeprater opmerking... Dus... Nah.. ik denk dat je hem nu wel begrijpt?quote:
quote:
Nu wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... dit was zo'n meeprater opmerking... Dus... Nah.. ik denk dat je hem nu wel begrijpt?
Komt dat door die SOA Fipo ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen zin meer.
Wat is er Joentje???????quote:
Latersquote:
16 weken wachten omdat ik de business line uitvoering wil hebbenquote:
Goed he ! De station uitvoering is pas leverbaar in 2008quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Tally het volgende:
Joentje is een burgerlul.. Ole ole......
Moet je het nog even een jaartje rekken..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed he ! De station uitvoering is pas leverbaar in 2008![]()
Ja kan ik ondertussen opzoek naar een Golden Retriever, en een kinderkamer bouwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je het nog even een jaartje rekken..
Doe arie de groetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef Tally het volgende:
Ik moet straks bij een zeurkous langs
Heb ik geen zin in.. Maar moet wel gebeuren
Je gaat toch verhuizen kan je hem meteen blauw of roze vervenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja kan ik ondertussen opzoek naar een Golden Retriever, en een kinderkamer bouwen![]()
Volgens mij is verven niet eens nodigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat toch verhuizen kan je hem meteen blauw of roze verven
Ledikant dr in.. H. even dat kind baren.. Komt helemaal goed!
En die hond.. Ach hebbie zo...
LOL, zo heet de grootste babyshit winkel hier in de buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Babydump, dat klinkt als een interessante sport.
Volgens mij ook een landelijke ketenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Tally het volgende:
Hoi KM
Zo heet er ook eentje in Utrecht.. Joene..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Tally het volgende:
Hoi KM
Zo heet er ook eentje in Utrecht.. Joene..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wat valt er te vertellen Taly beeb?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef Joene het volgende:
WTF , hou je van beffen ofzo ?
quote:
* KopieerMachine Eensch.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb er geen problemen mee.....
Gezien je avatar had ik dat vermoeden al.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb er geen problemen mee.....
Wel kicks icontjequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Geen flauw idee wie het is... vond hem wel cool...
Ben verder niet zo thuis in de bef scene...
waarover ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef Tally het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet eens waarom Joene er over begon
Tis net de Mac. Plaatje ziet er beter uit dan the real thingquote:
MerkenBeleid met Leasenquote:
Eigenlijk rijdt het best okayquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis net de Mac. Plaatje ziet er beter uit dan the real thing
Het is geen zweedse of engelse auto.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:31 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er godverdomme mis met een Toyota?
Nou die zweedse kan ik me in vinden, maar een brit behalve jaguar of rolls neh !.quote:
lolquote:
LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vandaag weer een nieuwe episode van: 'klantjes voor de SOA-kliniek':
Een vrouw, eenzaam, dik, leunt nonchalant tegen een lantaarnpaal en ze rookt haar sigaret in afwachting op de spannende momenten die komen gaan als ze over de fysieke en psychische drempel heen zal stappen...
+10 Kwaliteitspost!quote:
Vanaf volgende week ga ik ze echt op m'n blogje posten hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Een vrouw, eenzaam, dik, leunt nonchalant tegen een lantaarnpaal en ze rookt haar sigaret in afwachting op de spannende momenten die komen gaan als ze over de fysieke en psychische drempel heen zal stappen...
Hey J., sinds wanneer doe jij een auris man?quote:
Tja.. of ondervinden.quote:
Ja ja, bij ons op kantoor valt altijd wat te beleven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja ja, bij ons op kantoor valt altijd wat te beleven.
Monogaam, polygaam.... mmmmmmm....quote:
heuhj!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef miss_bleu het volgende:
hallo
Sinds MerkenBeleid mij het heerlijke franse gevoel niet wil gevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey J., sinds wanneer doe jij een auris man?
nix mis mee hoor
vergeet je geen kip uit te delen hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef miss_bleu het volgende:
hallo
Mij hoor je niet zeuren hoor.quote:
KUT!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds MerkenBeleid mij het heerlijke franse gevoel niet wil geven
met DT ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren hoor.
[..]
KUT!
altijd welkom copymachinequote:
Hier alles goed he, gaat gewoon door met fokken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:53 schreef KopieerMachine het volgende:
Hai!
alles goed ?
Gelukkig ben ik nog welkom.
jweets
Hallo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hier alles goed he, gaat gewoon door met fokken.
To fok or not to fok ! That is the question that drives us all![]()
![]()
Cum, Cum, wel loyaal blijven he. Zorg dat je er morgen weer bent ok ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hallo.
Ja maar ik ga straks stappen
Dus dan wordt het Not To Fok![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef jogy het volgende:
Komt natuurlijk omdat ik er niet was, de drijvende kracht achter de oldbies.
Zon op je smoel olé olé!quote:Op maandag 26 maart 2007 08:59 schreef Tally het volgende:
Nee.. en steeds minder..
Ik heb het gordijn opengedaan hier.. Zodat de zon in mn bek schijnt..
Anders pleur ik in slaap
Maar ben blij dat ik je weer even "spreek"
Goed antwoord!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:12 schreef jogy het volgende:
Antwoord op de titel trouwens.
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:14 schreef Tally het volgende:
Ik was vanmorgen zo wakker dat ik elke keer mn muis kwijt was..
Mn muispijltje op het bureaublad bedoel ik dus..
Maar was even vergeten dat ik sinds afgelopen donderdag een 2de monitor aan mn pc heb hangen..
Dat is voor het gemak..Mja.. Moet je het wel onthouden..
Zeker geen naar iets!quote:
Te goed voor woorden J.!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:57 schreef Joene het volgende:
Hoe is je Vision today Nooc?
Grote gezwellen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Grote gezwellen.
Neh, dat is een leeuwenkop. Die hebben dus een soort van schubbenvergroeiïng(mutatie).
Hoe ouder ze worden, hoe groter de vergroeiïng lijkt wel. Wel een gaaf beestje, dat af en toe pisnijdig kan zijn.
Neh.. bij die vent waren de gezwellen kneiterhard.quote:
Ik ben al een week druk aan het monteren gekquote:
Ja, dat zeg je net al op MSNquote:Op maandag 26 maart 2007 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al een week druk aan het monteren gek
via hsdpa, telt het dan wel?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
Bah..MSN-en op je werk.. dat is zooooooooooooo 19flintstone!
Omdat jij het bent!quote:
?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel herpes overigens![]()
Maar gelukkig alleen de simplex variant
Een koort-slip is toch gewoon een stringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
OMG Nooc ! ik dacht dat je een aquarium had , geen verzorgingstehuis voor beesten met gezwellenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Te goed voor woorden J.!
[[url=http://phuusk.ph.funpic.de/wordpress/wp-content/uploads/2007/03/DSC00199.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://phuusk.ph.funpic.de/wordpress/wp-content/uploads/2007/03/DSC00200.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://phuusk.ph.funpic.de/wordpress/wp-content/uploads/2007/03/DSC00201.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://phuusk.ph.funpic.de/wordpress/wp-content/uploads/2007/03/DSC00203.JPG]afbeelding][/url]
(Klikbaar!)
Al een beetje verder ingelezen?
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een koort-slip is toch gewoon een string![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet nu hoor. Maar ik heb het virus dus wel in mijn bloed
Overigens stak het iedere keer de kop op als ik met de broer van HW had gezoend. Dus dat doen we maar niet meer
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Huuuuu!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel herpes overigens![]()
Maar gelukkig alleen de simplex variant
Bitch!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG Nooc ! ik dacht dat je een aquarium had , geen verzorgingstehuis voor beesten met gezwellen![]()
Ik denk dat ik maar blij ben dat ik hem gemiost heb.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht das wel een erg grote leuter zo op je beeld op het werk
Alweer?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Tally, als jij nu eens even lekker gaat masturberen!
Hoi JKquote:Op maandag 26 maart 2007 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Wist wel dat je het zou kunnen waarderen.quote:
Doet dat geen pijn? Stel dat het verbrandt?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je muts in het zonnetje gaan zitten.
Ik ben op mn werk..quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je muts in het zonnetje gaan zitten.
Goed insmeren J.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn? Stel dat het verbrandt?
Heb ik ook wel eens gehad, op de zonnebankquote:Op maandag 26 maart 2007 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn? Stel dat het verbrandt?
Zal de intikkers over hot pussy maar weer achterwege laten he?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, op de zonnebank![]()
Dat doet wel pijn ja![]()
Dus gewoon factor 20 watervaste zonnebrand dus. Voordat je clitoris begint te vervellenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed insmeren J.
En natuurlijk zorgen dat het niet te nat wordt..
Want ja als je gaat zwemmen in de zon doe je een t-shirt aan..
Maar hoe je dat zou moeten doen met je muts weet ik niet..
Misschien een onderbroekje aan dan?
Whehe.he. Auchquote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, op de zonnebank![]()
Dat doet wel pijn ja![]()
Sehr schmutzig jah!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal de intikkers over hot pussy maar weer achterwege laten he?
BIj deze.
Zoiets?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus gewoon factor 20 watervaste zonnebrand dus. Voordat je clitoris begint te vervellen.
Ga jij ook fruithapjes maken voor je collegea?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef jogy het volgende:
Dit is één van de eerste keren dat ik niet opgewonden word door een clitgesprek.
Vergeet de sleutelbeen fetisj niet!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga jij ook fruithapjes maken voor je collegea?
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch nog iets..quote:Op maandag 26 maart 2007 13:07 schreef buzzer het volgende:
Herpes is zoooo trouw
Het gaat nooit meer bij je weg
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben mij misselijk aan het vreten met [afbeelding]
En de bestandsnaam van het plaatje doet mij ook geen goed..
Open deur!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
![]()
Ik heb me zaterdag ziek gekocht aan madonna at H&M kleertjes. Score: een pak en 2 jurkjes![]()
Euhmz..... nakkes, omdat hij in _mijn_ woonkamer staat.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Joene het volgende:
Maar eh Nooc, hoeveel bied de chinees nu voor het onderhouden van zijn aquarium ?
Whehehehe... Assquote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben mij misselijk aan het vreten met [afbeelding]
En de bestandsnaam van het plaatje doet mij ook geen goed..
Weliswaar nog geen dinsdagochtend, maar: jurkjesquote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me zaterdag ziek gekocht aan madonna at H&M kleertjes. Score: een pak en 2 jurkjes![]()
Ik heb het Maldini pak daar vandaanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het bij de kliniek Mitä?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Weliswaar nog geen dinsdagochtend, maar: jurkjes![]()
![]()
Gelukkig toch nog iemand die het leuk vindtquote:
En die heb je in het zwart?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die het leuk vindt
Het pak is echt tof![]()
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
En die heb je in het zwart?
Heb je ook een leesbril en kan je een beetje streng kijken?.
Ho ho! Een goed clitgesprek werkt normaliter ook uitstekend.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om 12.40 zag ik nog maar één man voor de deur staan met een dikke rode jas. Vervolgens weer aan het werk gegaan en toen ben ik om 13.00 vergeten te kijkenquote:
Huh? tapas? Einde van de week? Oja, is waar ook! Gaan jullie dan ook mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie je er wel in verschijnen einde van de week bij de tapas.
Vertel?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Huh? tapas? Einde van de week? Oja, is waar ook! Gaan jullie dan ook mee?
Neequote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Als ik nou een bril koop met sterkte 0, doe jij die dan een keertje op, voor mij?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Ik heb geen leesbril, maar ik kan wel heel streng zijn![]()
Je weet wel, in Sevilla Valencia.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Voor jou uiteraard welquote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik nou een bril koop met sterkte 0, doe jij die dan een keertje op, voor mij?.
Dat is de nepsmilie.quote:
Dat zijn de ergste...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Om 12.40 zag ik nog maar één man voor de deur staan met een dikke rode jas.
Ja, het was een dunne witte jas voor het weekend.quote:
oe! Goed te horen!quote:Op maandag 26 maart 2007 14:23 schreef Tally het volgende:
Ik ook Arma.. Ik ook!
Wij neuken ons een slag in de rondte..
Hoe groot is jouw klerenkast?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:24 schreef Ripley het volgende:
Ik niet![]()
Vandaar de retail-therapy
En ja UIO, dat is een engelse term. So sue me![]()
Nee, ik heb mij op de squashbaan laten gelden (niet seksueel) en daar haalde ik veel voldoening uit.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie nog geneukt van het weekend mensen? Ik wel!
Zou dat wat wezen trouwens? Sexueel squasen?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij op de squashbaan laten gelden (niet seksueel) en daar haalde ik veel voldoening uit.
Wij willen babies! Dus roep ik elke avond dat het NU tijd isquote:
*check*quote:Op maandag 26 maart 2007 14:22 schreef Armageddon het volgende:
Hebben jullie nog geneukt van het weekend mensen? Ik wel!
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij willen babies! Dus roep ik elke avond dat het NU tijd is
We zijn aan het konijnen ja..quote:Op maandag 26 maart 2007 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga je fokken tally?
![]()
Wat is iedereen toch volwassen de laatste tijd
beebiequote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij willen babies! Dus roep ik elke avond dat het NU tijd is
Vandaar die zoute smaak in je bek?quote:
Nee, te lastig met al die muren. Gevaarlijk ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:32 schreef Armageddon het volgende:
Zou dat wat wezen trouwens? Sexueel squasen?
Zeker vaak hoofdpijn na het klaarkomen?quote:
Blij dat ik niet iedereen ben... Nog ff geen zin om volwassen te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga je fokken tally?
![]()
Wat is iedereen toch volwassen de laatste tijd
Euhmz.... Systeembeheerder worden? Of collega van Joene.... 3 maanden betaald thuiszitten?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef Merel het volgende:
Ja hallo, weten jullie nog een leuke baan waarvoor je niets hoeft te kunnen maar waarmee je wel veel verdient? Dan houd ik me aanbevolen!
Senior Adviseur bij de gemeente.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:40 schreef Merel het volgende:
Ja hallo, weten jullie nog een leuke baan waarvoor je niets hoeft te kunnen maar waarmee je wel veel verdient? Dan houd ik me aanbevolen!
Daar kun je ook best neuken, Jquote:Op maandag 26 maart 2007 14:50 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook niet geneukt maar ik zat dan ook 12 uur lang in een auto.
In een volle auto, R. En dan ook nog eens gevuld met twee bezette dames. Ja, het is fysiek mogelijk in principe maar de praktijk wees anders uitquote:
Waarom niet, jouw probleem toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:01 schreef jogy het volgende:
Niet dat ik met de twee bezette dames wil batsen trouwens.
Voel je niets van hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:01 schreef jogy het volgende:
Niet dat ik met de twee bezette dames wil batsen trouwens.
Ik ben er net een week mee opgetrokken in een klein kamertje, HW.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet, jouw probleem toch niet?.
Dat kan ook heel lustopwekkend zijn, Jquote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben er net een week mee opgetrokken in een klein kamertje, HW.
Kan inderdaad, theoretisch dan hèquote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ook heel lustopwekkend zijn, J
Relaties en neuken is niet hetzelfdequote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef jogy het volgende:
Dus het is niet omdat het fout is maar gewoon omdat ik ze nu ken en weer weet waarom relaties niets voor mij zijn.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Relaties en neuken is niet hetzelfde![]()
![]()
In het echt durf ik neuken trouwens niet uit te spreken. En ik merk dat ik ook bloos als ik het typ![]()
![]()
Om te neuken hoef je geen relatie te hebben J.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:03 schreef jogy het volgende:
Dus het is niet omdat het fout is maar gewoon omdat ik ze nu ken en weer weet waarom relaties niets voor mij zijn.
Zeg dan gewoon dat ze te lelijk waren.quote:
Aaaaaaaaaaaaah Rippiequote:Op maandag 26 maart 2007 15:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Relaties en neuken is niet hetzelfde![]()
In het echt durf ik neuken trouwens niet uit te spreken. En ik merk dat ik ook bloos als ik het typ![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat ze te lelijk waren.
Ik ook niet..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Armageddon het volgende:
Even testen, NEUKEN, Nee nergens last van.
¿Que?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Tally het volgende:
Ik ook niet..
En als ik tegen mijn man zeg: Hej jij daar potje neuken?
Dan krijg ik eerst altijd te horen: Dat zeg je toch niet
En drna ja of nee
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
En als ik tegen mijn man zeg: Hej jij daar potje neuken?
Dan krijg ik eerst altijd te horen: Dat zeg je toch niet
En drna ja of nee
Ja hij zegt wel eens Nee jaquote:
Apart!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Heb jij altijd zin om te neuken dan? Ik alleen in de zomer.
quote:
Tja ach.. daar laat ik me maar niet over uitquote:
Ik ben al 8 jaar bezig R.quote:
Mannen die nee zeggen verdienen slaagquote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iets minder Opzij mag ook wel, dolle Mina!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |