quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ga jij ook fruithapjes maken voor je collegea?
Toch nog iets..quote:Op maandag 26 maart 2007 13:07 schreef buzzer het volgende:
Herpes is zoooo trouw
Het gaat nooit meer bij je weg
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben mij misselijk aan het vreten met [afbeelding]
En de bestandsnaam van het plaatje doet mij ook geen goed..
Open deur!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
![]()
Ik heb me zaterdag ziek gekocht aan madonna at H&M kleertjes. Score: een pak en 2 jurkjes![]()
Euhmz..... nakkes, omdat hij in _mijn_ woonkamer staat.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Joene het volgende:
Maar eh Nooc, hoeveel bied de chinees nu voor het onderhouden van zijn aquarium ?
Whehehehe... Assquote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef jogy het volgende:
Ik ben mij misselijk aan het vreten met [afbeelding]
En de bestandsnaam van het plaatje doet mij ook geen goed..
Weliswaar nog geen dinsdagochtend, maar: jurkjesquote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Ik heb me zaterdag ziek gekocht aan madonna at H&M kleertjes. Score: een pak en 2 jurkjes![]()
Ik heb het Maldini pak daar vandaanquote:Op maandag 26 maart 2007 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het bij de kliniek Mitä?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Weliswaar nog geen dinsdagochtend, maar: jurkjes![]()
![]()
Gelukkig toch nog iemand die het leuk vindtquote:
En die heb je in het zwart?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die het leuk vindt
Het pak is echt tof![]()
Jaquote:Op maandag 26 maart 2007 14:01 schreef jogy het volgende:
[..]
En die heb je in het zwart?
Heb je ook een leesbril en kan je een beetje streng kijken?.
Ho ho! Een goed clitgesprek werkt normaliter ook uitstekend.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga jij ook fruithapjes maken voor je collegea?
Om 12.40 zag ik nog maar één man voor de deur staan met een dikke rode jas. Vervolgens weer aan het werk gegaan en toen ben ik om 13.00 vergeten te kijkenquote:
Huh? tapas? Einde van de week? Oja, is waar ook! Gaan jullie dan ook mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie je er wel in verschijnen einde van de week bij de tapas.
Vertel?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Huh? tapas? Einde van de week? Oja, is waar ook! Gaan jullie dan ook mee?
Neequote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Als ik nou een bril koop met sterkte 0, doe jij die dan een keertje op, voor mij?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja
Ik heb geen leesbril, maar ik kan wel heel streng zijn![]()
Je weet wel, in Sevilla Valencia.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Voor jou uiteraard welquote:Op maandag 26 maart 2007 14:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik nou een bril koop met sterkte 0, doe jij die dan een keertje op, voor mij?.
Dat is de nepsmilie.quote:
Dat zijn de ergste...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Om 12.40 zag ik nog maar één man voor de deur staan met een dikke rode jas.
Ja, het was een dunne witte jas voor het weekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |