Eigenlijk was dat net ook mijn LAPO.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Joene het volgende:
lekkere FIPO Nooc.
Sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef GI het volgende:
En kan een mod er [Oldbies] van maken ? Anders stoort dat me weer het hele topic lang.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef GI het volgende:
En kan een mod er [Oldbies] van maken ? Anders stoort dat me weer het hele topic lang.
789.000quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Hoeveel posts moet je hier eigenlijk plaatsen voor je avatar in de OP komt?
Niet afhankelijk van het aantal posts.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Hoeveel posts moet je hier eigenlijk plaatsen voor je avatar in de OP komt?
Maar zeker van de kwaliteit enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet afhankelijk van het aantal posts.![]()
Nee, je moet geowon meepostenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar zeker van de kwaliteit enzo![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar zeker van de kwaliteit enzo![]()
quote:
Owkee, doet ik. Maar nu even nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, je moet geowon meeposten
Op een gegeven moment dan gaan ze vanzelf wel tegen je lullen want dan beseffen ze dat je nooit meer weg gaat.
![]()
suc6quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Paxlie het volgende:
op naar Snowworld voor een pijnlijk uurtje skieen
Een beetje als een herpes? Zoiets dus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, je moet geowon meeposten
Op een gegeven moment dan gaan ze vanzelf wel tegen je lullen want dan beseffen ze dat je nooit meer weg gaat.
![]()
Of iets als aids. Dat dondert ook maar niet op als het eenmaal binnen is. Erg hardnekkig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef stinkie het volgende:
Een beetje als een herpes? Zoiets dus?
Goed bezuhg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Paxlie het volgende:
op naar Snowworld voor een pijnlijk uurtje skieen
Thnx!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of iets als aids. Dat dondert ook maar niet op als het eenmaal binnen is. Erg hardnekkig.
Hey Hoi!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, hier zijn we.
Klopt... Moet ik ff de aanpassing maken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Er kunnen trouwens wel een paar avatars uit de OP want die zien we hier nooit meer.
Ogen dicht Arma!!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe mensen!
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heb ik eigenlijk nog een avatar? Ik werk altijd in textmode.. dus zie zoiezo geen plaatjes!
het was meer OP SOTT gerichtquote:
Euhmz... dit was zo'n meeprater opmerking... Dus... Nah.. ik denk dat je hem nu wel begrijpt?quote:
quote:
Nu wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... dit was zo'n meeprater opmerking... Dus... Nah.. ik denk dat je hem nu wel begrijpt?
Komt dat door die SOA Fipo ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Geen zin meer.
Wat is er Joentje???????quote:
Latersquote:
16 weken wachten omdat ik de business line uitvoering wil hebbenquote:
Goed he ! De station uitvoering is pas leverbaar in 2008quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Tally het volgende:
Joentje is een burgerlul.. Ole ole......
Moet je het nog even een jaartje rekken..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed he ! De station uitvoering is pas leverbaar in 2008![]()
Ja kan ik ondertussen opzoek naar een Golden Retriever, en een kinderkamer bouwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je het nog even een jaartje rekken..
Doe arie de groetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef Tally het volgende:
Ik moet straks bij een zeurkous langs
Heb ik geen zin in.. Maar moet wel gebeuren
Je gaat toch verhuizen kan je hem meteen blauw of roze vervenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja kan ik ondertussen opzoek naar een Golden Retriever, en een kinderkamer bouwen![]()
Volgens mij is verven niet eens nodigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat toch verhuizen kan je hem meteen blauw of roze verven
Ledikant dr in.. H. even dat kind baren.. Komt helemaal goed!
En die hond.. Ach hebbie zo...
LOL, zo heet de grootste babyshit winkel hier in de buurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Babydump, dat klinkt als een interessante sport.
Volgens mij ook een landelijke ketenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Tally het volgende:
Hoi KM
Zo heet er ook eentje in Utrecht.. Joene..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Tally het volgende:
Hoi KM
Zo heet er ook eentje in Utrecht.. Joene..
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wat valt er te vertellen Taly beeb?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef Joene het volgende:
WTF , hou je van beffen ofzo ?
quote:
* KopieerMachine Eensch.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb er geen problemen mee.....
Gezien je avatar had ik dat vermoeden al.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik heb er geen problemen mee.....
Wel kicks icontjequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef SignOTheTimes het volgende:
Geen flauw idee wie het is... vond hem wel cool...
Ben verder niet zo thuis in de bef scene...
waarover ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef Tally het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet eens waarom Joene er over begon
Tis net de Mac. Plaatje ziet er beter uit dan the real thingquote:
MerkenBeleid met Leasenquote:
Eigenlijk rijdt het best okayquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis net de Mac. Plaatje ziet er beter uit dan the real thing
Het is geen zweedse of engelse auto.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:31 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er godverdomme mis met een Toyota?
Nou die zweedse kan ik me in vinden, maar een brit behalve jaguar of rolls neh !.quote:
lolquote:
LOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vandaag weer een nieuwe episode van: 'klantjes voor de SOA-kliniek':
Een vrouw, eenzaam, dik, leunt nonchalant tegen een lantaarnpaal en ze rookt haar sigaret in afwachting op de spannende momenten die komen gaan als ze over de fysieke en psychische drempel heen zal stappen...
+10 Kwaliteitspost!quote:
Vanaf volgende week ga ik ze echt op m'n blogje posten hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vandaag weer een nieuwe episode van: 'klantjes voor de SOA-kliniek':
Een vrouw, eenzaam, dik, leunt nonchalant tegen een lantaarnpaal en ze rookt haar sigaret in afwachting op de spannende momenten die komen gaan als ze over de fysieke en psychische drempel heen zal stappen...
Hey J., sinds wanneer doe jij een auris man?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |