of aan het werkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Vind je het gek als de die-hard posters allemaal op de bruiloft zijn![]()
Whehe.. jullie kunnen niet zonder die oude rotten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef Silver_Shark het volgende:
al 30 min verstreken en niemand heeft gepost..
quote:
Quote van gisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:03zei Annemarie het volgende:
Wat ben je toch een flikker he!
quote:
quote:Ik ben straks echt de BoF!-slet
Dus je hebt toch echt een vriendin??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:40 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
zo, ik ga naar de family dag van mn schoonouders![]()
god sta me bij....
Sterkte!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:40 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
zo, ik ga naar de family dag van mn schoonouders![]()
god sta me bij....
quote:
Als ze tegen begint te stribbelen gewoon het tuutje los halen he IJs!quote:
Wij hebben foto's gezien van JP met haarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef Incolumis het volgende:
JP en Lies, vanuit Almelo van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
* Incolumis gokt dat de baby op zijn vader gaat lijken, kaal![]()
![]()
Ik ben nog steeds aan het bijkomenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wij hebben foto's gezien van JP met haar![]()
Tnxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:57 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je afbeelding doet het niet
Kijk anders hier ff.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:11 schreef 3lmo het volgende:
Mijn dag is verpest...![]()
Die homo van een Bugworks dropt supplies, en die valt natuurlijk PRECIES op het plekje waar ik loop
Maarja, dit overleef ik wel, maar ik dacht wel van 'WTF?!' toen het gebeurde![]()
Geen boeket gegooid dus moeten we maar een beetje gaan gokkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef ursel het volgende:
Ik zal Sanne voor der verjaardag wel ff een paar van die schietdingetjes geven.. Kan ze ff oefenen voor een eventuele volgende bruiloft..
Bedoel die rotzooi schiet klappertjes-dingen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen boeket gegooid dus moeten we maar een beetje gaan gokken
Misschien Jorrit met z'n scharrel?
En ons doen geloven dat die de weg ff moest wijzen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha ja Jorrit dook direct na de trouwplechtigheid al de koffer in met een dame....wat een held he
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
[..]
En ons doen geloven dat die de weg ff moest wijzen..
Eerst riep ze bij ons groepje te schreeuwen "wie kent de weg in Breda want ik moet naar de parkeergarage". Wij niet antwoorden want we kennen de weg niet, vervolgens sprint ze naar Jorrit toe en neemt hem meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:40 schreef ursel het volgende:
En ons doen geloven dat die de weg ff moest wijzen..
Ja dat willen wij ook wel eens...quote:
Je zag er anders goed uit hoor in dat jasje van je..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zo, gister was het echt heel gezelig bij het huwelijk van JP en Lies. Volgens maakten wij van alle tafels het meeste lawaai, lekker veel gelachen en smakelijk gegetenZeker voor herhaling vatbaar, maar dan in een een ander jasje ...
![]()
@Jorrit: pull over, joehoooeee, pull over ....![]()
Kijk uit een iraki, straks blaast hij het hele forum nog opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zo, gister was het echt heel gezelig bij het huwelijk van JP en Lies. Volgens maakten wij van alle tafels het meeste lawaai, lekker veel gelachen en smakelijk gegetenZeker voor herhaling vatbaar, maar dan in een een ander jasje ...
![]()
@Jorrit: pull over, joehoooeee, pull over ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |