Ja dat willen wij ook wel eens...quote:
Je zag er anders goed uit hoor in dat jasje van je..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zo, gister was het echt heel gezelig bij het huwelijk van JP en Lies. Volgens maakten wij van alle tafels het meeste lawaai, lekker veel gelachen en smakelijk gegetenZeker voor herhaling vatbaar, maar dan in een een ander jasje ...
![]()
@Jorrit: pull over, joehoooeee, pull over ....![]()
Kijk uit een iraki, straks blaast hij het hele forum nog opquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Zo, gister was het echt heel gezelig bij het huwelijk van JP en Lies. Volgens maakten wij van alle tafels het meeste lawaai, lekker veel gelachen en smakelijk gegetenZeker voor herhaling vatbaar, maar dan in een een ander jasje ...
![]()
Ik denk dat we een keer een Eddy Murphy/Dave Chappelle/Herman Finkers/Bert Visscher avondje moeten doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Op de Boot LAN!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat we een keer een Eddy Murphy/Dave Chappelle/Herman Finkers/Bert Visscher avondje moeten doen
Dat was een van je beste grappen, in die barakkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk uit een iraki, straks blaast hij het hele forum nog op![]()
Er valt niet zo veel te vertellen hoor!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:44 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel te vertellen hoor!![]()
Anders zou ik echt niet zoveel tijd hier kijken en posten.
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat was een van je beste grappen, in die barakken![]()
RudyCarell (Jasper) heeft vast alles van Chappellequote:We moeten zeker zo'n avond doen. Bij wie moest ik ook al weer zijn voor die Chappelle dvds?
veel plezierquote:Op zondag 25 maart 2007 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
lekker weer!!![]()
en ik ga lekker niet buiten zittenzo naar naturalis, kevers kijken
en vanavond naar 300
![]()
tussendoor nog even een pilsje pakken![]()
Ga denk binnenkort ook maar weer eens bioscooppie pakken voor 300..quote:Op zondag 25 maart 2007 11:46 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
lekker weer!!![]()
en ik ga lekker niet buiten zittenzo naar naturalis, kevers kijken
en vanavond naar 300
![]()
tussendoor nog even een pilsje pakken![]()
Integratieles 14: Ga op een mooie zondag lekker een stukje fietsenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft er nog iemand een goed idee om met dit zonnetje iets (actiefs) buiten te doen met het vrouwtje? En ajb Pascal, niet aankomen met 69 oid ...![]()
Dat vind ik veel te saai. Ik wil wel ergens mountainbiken maar dat kan zij niet, zegt ze. Nog meer ideeen?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Integratieles 14: Ga op een mooie zondag lekker een stukje fietsen
rukken in het bos?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te saai. Ik wil wel ergens mountainbiken maar dat kan zij niet, zegt ze. Nog meer ideeen?
Uitwaaien op het strand.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te saai. Ik wil wel ergens mountainbiken maar dat kan zij niet, zegt ze. Nog meer ideeen?
heej het is jou ventje dus jij moet op hem passenquote:
Tuurlijk wel? Hebben jullie al een real-life date gehad? Zoja, hoe ging die?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:44 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel te vertellen hoor!![]()
Anders zou ik echt niet zoveel tijd hier kijken en posten.
![]()
Vehiclesquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef ursel het volgende:
Hey.. Waar wordt de server eigenlijk op gezet vanavond tijdens de oude-lullen-rollator-avond??
Komt die met autokes enzo zodat de oudjes hun tedere ledematen niet hoeven te beschadigen??
Ik vind alles best, zolang je eerste optie er maar inzit..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Vehicles
Karkand, Dalian, Sharqi, Wake
Dat is iig mijn voorkeur
Ook even kijken wat de voorkeur van Di3ki3 isquote:Op zondag 25 maart 2007 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Vehicles
Karkand, Dalian, Sharqi, Wake
Dat is iig mijn voorkeur
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:34 schreef Virus3000 het volgende:
Hallo BOF mensen ofzo
ik moest volgens wat mede-users hier wat aan jullie vragen.
Aangezien het denk ik makkelijker is dat ik het topic hier even geef ipv opnieuw men vraag hierin stel, komt hier het topic:
Gezocht: veredelde waterpistolen, airsoft?
Weten jullie daar iets meer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |