Whehe.. Ik doe gewoon lekker mijn smoking aan..quote:
dat ging over jim carrey films homoquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Was 10 uur afgelopen![]()
[afbeelding]
Nogal verschil, aight?![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef Sumera het volgende:
Heel veel plezier JP en lies!!
~server vullen~
ow, ik wil even weten hoe laat iedereen gaat zodat ik jullie kan meeten daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:08 schreef ursel het volgende:
[..]
IJs, ik moest vanochtend nog wat zaken afhandelen..![]()
![]()
Ga denk nog even wat testjes doen.. Maak ik mezelf ook weer eens nuttig![]()
Ik pik Sanne om half 2 op dord op, dan half uur rijden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, ik wil even weten hoe laat iedereen gaat zodat ik jullie kan meeten daar
dus ga je eerst naar het stadhuis?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik pik Sanne om half 2 op dord op, dan half uur rijden..![]()
ik ben alleen johquote:
Jullie, als in alle andere fokkertjes die komen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben alleen joh![]()
maar eerst stadhuis jakan je niet ff je tel nr PM-en, kan ik je bellen, ik ben nogal een lafbek nl tussen allemaal vreemde
![]()
dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Jullie, als in alle andere fokkertjes die komen..
PM-en gaat
als je maar iets roze aan hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben straks nog de enige die niet in pak is
Lekker belangrijk.
Nee, gewoon lekker gay, je weet toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:24 schreef RudyCarell het volgende:
wat is dat toch met dat roze... iedereen gaat het ineens dragen... meterosexuelen zijn zo 2000
heb hem al zo lang niet gzienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ei-vogel is jarig
Gefeliciteerd Egbert
ik ben ook niet in pakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben straks nog de enige die niet in pak is
Lekker belangrijk.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:29 schreef IJsmuts het volgende:
aangezien ik de bruid niet ben kan ik mn pak wel even showen![]()
[afbeelding]
je weet toch![]()
Ik heb geen stropdas en ook geen strikje, niks voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben ook niet in pak
dat is zo niet mij
wel heb ik een stropdaske om(heel erg los dat wel:')
vriend van me heeft hem vannacht gehaald, net even gesproken, super vet ding. hij had een schietgame ofzo waarvan ik ff de naam ben vergeten en gran tourismo, ga binnenkort ff kijken, ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
Iemad de PS3 toevallig nog gehaald/besteld voor vandaag?
Gran turismo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vriend van me heeft hem vannacht gehaald, net even gesproken, super vet ding. hij had een schietgame ofzo waarvan ik ff de naam ben vergeten en gran tourismo, ga binnenkort ff kijken, ben wel benieuwd![]()
voor mij ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb geen stropdas en ook geen strikje, niks voor mij
dacht het niet... misschien ridge racer? anyhoe ik ga denk eerst voor de ATI X2900XTX... Die zal wel even duur wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee, toch nog iemand hier![]()
ja, grand tourismo oid zei hij.... kan dat niet?
Slimme keuzequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dacht het niet... misschien ridge racer? anyhoe ik ga denk eerst voor de ATI X2900XTX... Die zal wel even duur worden
Die komt er bij mij ook in te zitten, al wacht ik nog ff. Volgens dit artikel komt er een waarschijnlijk een zuinigere versie snel na de release.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
anyhoe ik ga denk eerst voor de ATI X2900XTX... Die zal wel even duur worden
Zuiniger... Duss....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Die komt er bij mij ook in te zitten, al wacht ik nog ff. Volgens dit artikel komt er een waarschijnlijk een zuinigere versie snel na de release.
De meeste videokaarten worden op 90 of 80 nm gebakken/gemaakt. AMD/ATI gaat na de release van de 2900xtx over op 65nm, dus stroom verbruik gaat omlaag en core + memory kunnen hoger geclocked worden dan op 90 of 80 nmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |