Ik dacht ook meteen aan de zeilboot. Het lijkt er iig op dat de macht van Ben gebaseerd is op zijn monopolie op het vervoer weg van het eiland. De sub was de enige manier voor 'the others' om het eiland te verlaten en op de één of andere manier had Ben de controle daarover (of over de route naar buiten). De boot van Desmond vormde daarom ook een bedreiging voor Ben (remember? "I want that boat"), misschien heeft hij hem wel laten vernietigen, maar dat is waarschijnlijk te simpel en zullen we er nog meer over horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar waar is de zeilboot? Ze hadden het vissersbootje en daar zijn walt en zijn vader mee vertrokken. De zeilboot van desmond hebben ze toen meegenomen, maar die heb ik niets meer over gezien.
Ben nog steeds geschokt over het feit dat jack een halfzus heeft en ook op het eiland is.
Ik vond John geniaal; That's why you are in a wheelchair, and I'm not.
Ik denk dat het echt HEEL erg veel scheelt dat hij voornamelijk stage-play heeft gedaan voordat hij film en TV ging doen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:08 schreef golfer het volgende:
Prima aflevering weer en wat kan die Ben goed mind-fucken.
Briljant acteur met die vissenogen.![]()
Huh.. leg uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:16 schreef Symer het volgende:
"Anthony Cooper, Adam Seward" is anagram for "Sawyer, the con man, a poor dad".![]()
Had ik ook niet doorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zat te huilen overigens toen ie in het ziekenhuis lag, en zat met mijn open mond verstopt achter mijn handen toen hij viel, ook al zag ik het aankomen dat hij geduwd zou worden...
Plausibele verklaring inderdaad, maar ik zag toch echt een behoorlijke explosie op de plaats waar de submarine lag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:42 schreef t-x-m het volgende:
In het vorige topic suggereerde iemand dat de vader van John het rookmonster zou zijn in de gedaante van pa locke, ik verwacht het eigenlijk niet om de volgende redenen:
-Het rookmonster is altijd maar gezien door 1 persoon tegelijk, ook eventueel veranderde gedaante
-Dat zou betekenen dat Ben het rookmonster in bestuur heeft.
-Het rookmonster pas altijd aanwezig in actieve rol, niet zoals hier, passief.
[..]
Volgens mij, het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het op het volgende neerkwam:
Ben, de baas van de others heeft het vertrouwen van zijn mensen, daarom blijven ze en keren ze zich niet tegen hem, hij heeft altijd gezegd dat mensen kunnen gaan wanneer ze willen. Nu mochten er 2 weg (jack en juliete), iedereen weet dat. Stel dat hij ze nu niet zou laten vertrekken zou hij zijn mensen tegen zich krijgen.
Hij kon dus niet anders, en toen, zoals hij zei, kwam john uit de jungle die de sub wilde laten exploderen. Hij deed alsof hij wilde dat John het niet deed. Maar deed dat juist om John te pushen. Toen zei Alex nog, pas op hij probeert altijd mensen te manipuleren(ofzoiets)
Daarom denk ik ook dat John de sub niet écht heeft laten exploderen.
Inderdaad, slechte move van Locke.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef kodama het volgende:
jack moet gewoon oprotten
enige minpuntje aan deze geweldige aflevering: jack is back
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Plausibele verklaring inderdaad, maar ik zag toch echt een behoorlijke explosie op de plaats waar de submarine lag.
Ik kan het me niet voorstellen dat Locke ZO dom is dat hij zich liet misleiden door Benquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???
Inderdaad. En een submarine is geen roeiboot die je even verplaatst.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar waarom was John nat? Het lijkt erop alsof hij de sub heeft verplaatst en een stukkie heeft gezwommen ofzo. Toch zou ik het wel vreemd vinden als 'the others' hierin zouden trappen, ik bedoel je verwacht toch wrakstukken van de sub na een dergelijke explosie en als die er niet zijn dan ga je je toch dingen afvragen???
En ik kan me weer niet voorstellen dat Locke zo doortrapt is dat ie zelfs Ben in de maling kan nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat Locke ZO dom is dat hij zich liet misleiden door Ben![]()
Welk een onzin, om het ding finaal op te blazen kun je het beter ergens stoppen waar de explosie geen kant op kan voor maximale schadequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef budha het volgende:
Maar het is dan wel weer zo dat Locke opmerkte dat hij in de marine heeft gediend. De lichtschakelaar wist ie snel te vinden. Bovendien liep hij de duikboot verder in. Dat vond ik al een beetje onzinnig aangezien de eerste beste plek prima zou zijn geweest om explosieven te plaatsen.
Je snapt iets van duikboten? Mooi! Die dingen kunnen onderwater. Omdat dingen die onderwater moeten vol zouden lopen als je ermee duikt, maken ze die waterdicht. Luikje toe et voila, luchtdicht afgesloten. Maximale opbouw van druk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welk een onzin, om het ding finaal op te blazen kun je het beter ergens stoppen waar de explosie geen kant op kan voor maximale schade
Dat was mij ook al opgevallen. Ik geloof ook niet dat John de duikboot heeft opgeblazen, ik vind alleen dat Ben en 'the others' er wel makkelijk intrappen. Zoals ik al eerder zei verwacht je toch wrak stukken oid van de duikboot? Of zullen zij zich ook afvragen waarom Lock nat is? Zou een beetje jammer zijn als ze zo naïef zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:28 schreef budha het volgende:
Wie interesse heeft in de duikboottheorie moet eens doorspoelen naar 33:55. Locke zit op z'n knieën en in de achtergrond zou de duikboot zichtbaar moeten zijn. Ietsje terug op 31:05 is namelijk te zien dat de koepel van de boot is verlicht door een lamp op de kade. Deze opname is weliswaar van dichterbij, maar door de reflectie hadden we toch wel iets van de boot moeten zien.
Wij weten niet hoe diep het daar is. Als de brokstukken in het water terecht zijn gekomen, dan is alles gezonken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Ik geloof ook niet dat John de duikboot heeft opgeblazen, ik vind alleen dat Ben en 'the others' er wel makkelijk intrappen. Zoals ik al eerder zei verwacht je toch wrak stukken oid van de duikboot? Of zullen zij zich ook afvragen waarom Lock nat is? Zou een beetje jammer zijn als ze zo naïef zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |