Dat wordt niks dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt niks dusMaar je had het toch al gehaald?
![]()
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesproken?
![]()
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckooquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
Past helemaal in de TT![]()
Geilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, ze keek me vanochtend met z***vragende ogen aan en zei met een zwoele stem: goedemorgen! Toen zijn we allebei maar opgestaan anders kwamen we te laat op het werk...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond looptquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat terwijl Damzkieee's eigen zus hier vrijwel elke vrijdag rond loopt![]()
I sincerely apologize for making a mistake.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
NU gaan we, tot mogguhquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Het aftellen is weer begonnen!! Nog 11 minuten![]()
Aju! Tot morgenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Nog maar 76 dagen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Cuckoo het volgende:
Netjes! Daar kan je mee thuiskomenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo khad een keurig 9 voor InkoopNu peren we em
Nog maar 41 dagen en 22 minutenquote:
Pfff...ik heb bijna dag 4 erop zitten. En ik hoop dat er niet meer dan 60 volgenquote:
Ik ben er juist achter gekomen dat ik de meest geweldige studie ooit heb gekozenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:07 schreef MichielPH het volgende:
Zijn hier meer mensen die door een stage zijn gaan twijfelen over hun studiekeuze? Het is waarschijnlijk een hele domme gedachte, het is ook versterkt door het algemene nerdbeeld. (Ik doe HBO Elektro, zoals bekend zou kunnen zijn)
Ik ben bang dat ik straks bij een bedrijf kom te werken met mensen die autistische trekjes vertonen; dat doen de mensen hier namelijk..
Ik zou wel eens stage willen lopen bij een programma als 'De Wereld Draait Door', al weet ik niet eens precies wat je daar moet doen.
misschien is hij dus toch echt wel een MILF-hunterquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
ja, die jah, wat een vaag ding was dat, model erop had ik dus (met dat klepje met die toetsen erbovenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, ehmm, die bovenste. Da´s toch de MN-1?
Met dat vervelende knipperende lampje
ik alleen als ik in m'n uppie in de kantine zit te eten bij m'n bijbaantje, lekker knallen met een beetje Hardstylequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
whahahaha, ressssssssssssssspect voor deze manquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit verteld dat je zus secretaresse was bij het bedrijf waar je stageloopt Cuckoo
![]()
Dus.quote:Zojuist vertrekken 2 SEON wagens en een SEON container, met een kleine vangst. En het ruikt hier enorm sterk naar wietgeur hier in het Mediacollege Amsterdam. Vanochtend kwam er een politievrouw langs om de veiligheid te controleren binnen ons bedrijf, samen met de directeur van school. Toen de politie in een kamer kwam onder ons waar niemand mag komen (zelfs de deur is opslot voor iedereen), rook ze wat verdacht. Ja, er was wat ondekt. De deuren gingen open en nu heerst er een wiet geur overal en ook buiten. Kort nadat ze hier op bezoek kwam, kwamen er SEON wagens. Na een kleine 2 uur gingen ze weg met een lading plantjes. De foto's kan je hier bekijken. Ze zijn gemaakt met een bagger telefoon Motorola V220. Geen goede kwaliteit dus. Precies onder ons bedrijf in het zelfde gebouw is het gevonden. Mooi avontuur op me stage. Vangst: 1 container vol met grond, lampen, afzuig installatie en wiet plantjes. CHECK DE FOTO'S http://www.dotsblog.com/2/index.php?content=detail&id=263
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |