Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutel
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Nee, dat vind ik onbeschoft, en nee ik ben geen audiofiel..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan zijn jullie duidelijk niet audiofiel. Het is voor een telefoon best een leuk ding, maar voor het echie is-ie waardeloos.
Jij bent toch niet zo'n josti die ook in de trein gewoon de speaker gebruikt hoop ik tohc?
Omdat ik zelf een josti ben die altijd anderen nadoet. En iedereen op Fok! gebruikt het ook zo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Swing 200quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:06 schreef Freshthinking het volgende:
Wat te denken van de Philips Diga![]()
[afbeelding]
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevreten![]()
Geen frikandellen?? Dan houd ik me wel stilquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet! Als je nog frikandellen wil hebben moet je heel rap je bek houden
!
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Geen frinkandellen?? Dan houd ik me wel stil![]()
Demigrerende?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Vertel me eens waarom gij het woord josti in een demigrerende zin gebruikt ?
![]()
Iets dat iets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Demigrerende?
Iets dat iets met een volk ofzo?![]()
Goed idee, nog even snel een cappucino scorenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef lienelien het volgende:
Ik ga nu trouwens Max Havelaar spotten
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed idee, nog even snel een cappucino scoren
Ah lekker 2 stuksquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed, als je je ook zaterdag je bek houdt en we niet hoeven te luisteren naar jou gebrabbel mag je dr van mij 2!
Al wat gedaan voor Spaans?
Wij gelukkig wel! Of Wiener Melange.. Ook lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Hier wel aanwezigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Hebben wij helaas niet
! Cappucino
![]()
Gvd nou man, ik ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah lekker 2 stuks![]()
En wat betreft Spaans: Hablo espanolHeb nog niets gedaan en heb eerlijk gezegd van het weekend ook geen tijd
![]()
Lul man!! Heppie die secretaresse nog gesprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |