quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
Ooit eens samen met een paar vrienden het NK mobieltjes werpen (2005) georganiseerd... ging opeens die gasten van Hi het idee jatten...![]()
![]()
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[afbeelding]
Hier op de zaak lopen ze ook allemaal met 3310's of van die 6110 (die lange zakentelefoons) rond.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:
[afbeelding]
![]()
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..quote:
Riaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
M'n ma heeft ook zo'n blauwe 3310: back to basic. Maar ze is geen breezah-sletje mag ik hopen![]()
Sweet revengequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uiteindelijk hadden wij dus nog steeds het NK.. en zij het HI Mobile Throwing Championship.. en God straft meteen..
Hi organiseerde het evenement in Augustus.. De hele week 25-30 graden, precies op die dag.. 15 graden en stromende regen. Wij hadden in oktober juist 20 graden
![]()
Dat was ook mijn eerstequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn ouders hadden eerst deze:
[afbeelding]
mijn 1e telefoon
[img]url=http://www.wijkman.nl/gsm/i1643996-41.jpg[/img]
quote:
Ik heb ook de W810iquote:
Gekheid, Cuckoo weet wie t zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Laat ik het zo zeggen; ik houd Roycooooo altijd goed in de gaten wanneer ie bij ons is. Laatst heeft ie wel een x bij mij (om de reacties vast voor te zijn: in een ander bed, op een andere kamer!!) geslapen dus ik weet niet wat ie 's nachts allemaal heeft uitgevretenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Cuckoo: blijkbaar is je ma een MILF(volgens Roycoooooo dan
...)
Die speaker is ook heel goed... Gebruik ik vaak als ik weer staat te wachten op de sleutelquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een geluid uit die dopjes (speaker trouwens ook)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |