Ik heb het wel geteld 4 lessen volgehouden...quote:
Ohh, ja ik deed idd ook alles latin vanaf zilver. Ballroom is kut.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Brons, Brons-Latin, Zilver, Zilver-Latin, Goud en Goed-Latin
it's never hurts to help.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef Sok41 het volgende:
Heb geen tijd om alles terug te lezen maar hoe staan de zaken hier ?
vond er geen reet aan.. en die (censuur) ging er met andere gast er vandoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: waarom gestopt?
@ lienelien: vond Ballroom en Latin allebei leuk, heb dus 3 diploma'swel dik dat je zo goed hebt gepresteerd op NL-kampioenschap
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Cuckoo het volgende:
Pfff....dansles, ook nog een blauwe maandag aan meegedaan. 5x op les geweest ofzo, en toen gingen we altijd bowlen (toen was dat blijkbaar erg hip) bij Yips in Hengelo. M'n ouders hebben wel alle lessen betaald en dachten dat ik er elke vrijdagavond braafjes heenging
![]()
De Soos (?) was wel ubervet toen!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas waren de breezaahsletjes toen nog niet zo gewillig als nu.
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Toen werd er nog volop br33z4h gedronken..
![]()
en hadden geen CU2 of Sugababes account..quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze liepen er alleen niet zo bij zoals nu
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je wonquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij kwam dat toen idd net in the picture (tijdens dansles)
"back in the days..."quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, deden we altijd Flugelwedstrijdje. Wie het eerst 5 flejes flugel op kon, en je was mie leip en dronken als je won![]()
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezahquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en hadden geen CU2 of Sugababes account..![]()
vergeet niet de prepaid telefoon kaartquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En ze pijpten niet jan en alleman voor een snickers en een breezah
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vergeet niet de prepaid telefoon kaart
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboogquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was idd een zeer gewild item onder 'dat volk'
mijn ouders hebben hemquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Heb jij er dan ook veel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef lienelien het volgende:
Nee joh, een Hello Kitty frontje!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
voor de nokia 3310 met frontjes in alle kleuren van de regenboog![]()
Mijn vader gebruikt deze nog steeds:quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ouders hebben hem
[img src="http://www.handynow.de/handy-zubehoer-1/nokia-3310.jpg"]Nokia 3310[/img]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |