quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:39 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heeyla ! Ik dacht ga toch nog snel even langs het forum.. Op heterdaad betrapt ! Niezohe! Haha, ik zal er over nadenken![]()
![]()
Aluu
Slaafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Haha, Anna in betere tijden. En die andere picca!!!![]()
![]()
Ik ga er ff vandoor! Moet broodjes ophalen voor de zaak hier. Zelf maar ff een stokbroodje warm vlees besteldTot half 1
![]()
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Slaaf!
Wij laten dat gewoon doen, broodje filet american bestellen en wachten totdat die binnen komt!
Hojjjquote:
Post m danquote:
No Claim 2006 Ziektekostenverzekeringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Aantal posts: 8001 (gemiddeld 17 per dag)
Nu benik vergeten waar
dat doe ik nou ook elke dag, vermoeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen....
Lekker op school.. beetje niks doen..
Nou ik moet zeggen dat ik het wel uitermate relaxt vindt om ff achter de laptop weg te zijn, en lekker ff te raggen in zogenaamde bedrijfshoertje, een Peugeot 307SW die niet vooruit te branden isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ga er ff vandoor! Moet broodjes ophalen voor de zaak hier. Zelf maar ff een stokbroodje warm vlees besteldTot half 1
![]()
Te gek manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik het wel uitermate relaxt vindt om ff achter de laptop weg te zijn, en lekker ff te raggen in zogenaamde bedrijfshoertje, een Peugeot 307SW die niet vooruit te branden is![]()
Al met al toch een uur pauze gehad![]()
Jij hebt er ook al bijna 8000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
AubWeetje tenminste waar je die o-zo-belangrijke 8000e hebt geplaats
Precies, hier ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar wel net iets minder posts per dag. Al haal ik sinds mn stage wel 20 to 40 per dag
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Te gek man![]()
*Mag ik je aanraken nu je een uur pauze hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |