Omdat we nu eindelijk laten zien dat we kunnen voetballen. Dat schept vertrouwen in de toekomst als deze selectie in stand blijft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben geen modje.
Prachtig trouwens, hoe positief iedereen is over Ajax.
Anders nemen we gewoon weer de taxi.quote:
Had ik nou maar niks gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef plae het volgende:
Ik was er tot gisteren van overtuigd dat we zondag gewoon moesten. Heracles thuis![]()
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoeldequote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:49 schreef plae het volgende:
[..]
Je had het ook nog over 15 punten ofzo maar wat je daar nou mee bedoelde![]()
Flink stappen? Zónder alcohol?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga zaterdag flink stappen, maar ik zit telkens te denken: moet wel fit blijven voor Heracles-thuis en dan bedenk ik me ineens, oh ja, volgende week pas. Echt irritant.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:35 schreef Houniet het volgende:
morgen trouwens die advertentie in de krant voor Carlos
als dit serieus bedoelt is:quote:
Hij werd Carlos genoemd door vriend en vijand.quote:
dit meen je toch niequote:
Overal worden dus accounts van jou verwijderd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef plae het volgende:
ben benieuwd wat er dezer dagen op casual staat. lees account daar is helaas niet meer.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef denthemen het volgende:
Italiaanse krant weet te melden dat de wedstrijd psv-Ajax overgespeelt moet worden omdat Braamhaar omgekocht zou zijn: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?extra=true&idCategory=5687&idContent=2120131&serie=
Is overigens totáál niet serieus te nemen
dan kunnen die pisvee'rs vast oefenen voor de playoffsquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Prima, maken we er 0-6 van.
oh wacht ik was er ff niet bijquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef Apfel. het volgende:
[..]
als dit serieus bedoelt is:
Rouwadvertentie, 10 jaar geleden namelijk. Geld is ingezameld middels collectes in de Arena.
AD lijkt me uitgesloten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:51 schreef Black-Death het volgende:
en welke krant btw?
Telegraafquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:51 schreef Black-Death het volgende:
en welke krant btw?
Dat had ik ook wel verwacht ja. M'n pa is er abonnee van, dus ik krijg 'm wel te zien.quote:
Zieligheid ten top.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef StarGazer het volgende:
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?id=52908
OMG
Google op Beverwijk, Carlo & AJAX en je komt alles te weten. Kennelijk ben je nog een jonkie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef Nega het volgende:
Waar gaat die advertentie precies om? Ik snap het niet echt.
Italiaanse krant weet te melden dat de wedstrijd psv-Ajax overgespeelt moet worden omdat Braamhaar omgekocht zou zijn: http://www.kataweb.it/sport/sportdetail.jsp?extra=true&idCategory=5687&idContent=2120131&serie=
Leukquote:Van Basten kiest voor Stekelenburg
Marco van Basten heeft vandaag aangegeven dat Maarten Stekelenburg zaterdag in de basis zal staan en de vervanger zal zijn van Edwin van der Sar. De 24-jarige keeper van Ajax krijgt in het EK-kwalificatieduel met Roemenië de voorkeur boven Henk Timmer van Feyenoord.
"Maarten heeft de oefeninterland tegen Rusland gekeept. Hij heeft het toen goed gedaan. We zijn tevreden over Maarten en hij heeft op dit moment in ieder geval een voorsprong ten opzichte van Henk."
ik draai zo een drol op 'mquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik drink vanavond een biertje op Carlo.
† RIP Carlo †
Ah, een revolutionair die vraagtekens durft te zetten bij de heersende dogma's. De Verlichting breekt aan in de ajax-topics? Vind de domme massa wel erg eng trouwens. Even uitkijken voor publieke lynchpartijen dus.quote:
Net alsof ie 10 jaar oud is gewordenquote:
daar om staat er ook. 'in memorian' en 'we'll never forget'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net alsof ie 10 jaar oud is geworden
De tering, wat ben jij dom!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net alsof ie 10 jaar oud is geworden
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.quote:
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..quote:
quote:Gelijkspel Jong Ajax tegen Jong PSV
Jong Ajax heeft donderdagavond in Eindhoven met 0-0 gelijkgespeeld tegen Jong PSV. Bij Jong Ajax deden Gentenaar, Lindenbergh en Mitea mee, bij Jong PSV Lamey, Feher en Moens. Jong Ajax blijft op de derde plaats in de beloftencompetitie achter Jong Heerenveen en Jong FC Utrecht.
agreequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als on-wetende zou iemand dat kunnen denken..
Alle krantenartikelen van de week na Beverwijk heb ik bewaard, dus dit hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Tja, meneer Picornie. Natuurlijk een laffe daad en vreselijk enzo, maar hij gaat er wel zelf naar toe. Verder ken ik hem niet, alleen van wat verhalen, maar hij zal vast veel meer voor Ajax betekend hebben dan ik ooit zal doen, maar ik ga er geen krant voor kopen.
Niet een verjaardag, maar als iemand dat plaatje later ziet en er verder niets vanaf weet, kan iemand denken dat die persoon momenteel 10 jaar terug geboren werd en vandaag stierf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel ontzettend dom zijn als je denkt dat "In Memoriam" en We'll never forget" bij een verjaardag horen.
?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Panick het volgende:
Serieus, mensen zoals jij ontkrachten het gebruik van cursief echt enorm..
Google eens wanneer het normaal is iets cursief te plaatsen..
Laat ze lullen joh...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:05 schreef Sethje het volgende:
en het jaarlijkse ajax hooligan afzeikuurtje is weer van start gegaan. Twi waar blijf je ?
5e pagina linkerkantquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooi, niets teveel en niets te weinig. Denk dat ik vandag ook maar een Telegraaf koop.
Definieer hooligan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, alle hooligans mogen [...]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maarquote:
Kan me een reportage van netwerk herinneren en daar was iedereen een hooligan die feyenoord welkom heette zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de carlo picornies die op een veldje afspreken om te vechten zeg maar.
quote:Barcelona heeft interesse in Huntelaar
Eerder werd al bekend dat Juventus, Internazionale en Manchester United interesse hebben in Ajax-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar. Bij dit rijtje lijkt nu ook FC Barcelona te zijn aangeschoven. De Catalanen zijn al langer op zoek naar een nieuwe aanvaller, nu heeft de ploeg van trainer Frank Rijkaard zijn zinnen gezet op The Hunter.
Huntelaar is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax, in 43 wedstrijden wist hij 33 maal het net te vinden. Naast Huntelaar zou Barcelona ook interesse hebben om zijn collega bij Ajax, Wesley Sneijder, in te lijven.
Niet echt, nee. Ben ik niet met je eens, veel media zetten sowieso bijnamen (denk bijvoorbeeld aan The Bhoys) cursief en dat ik dat ook met gebruikersnamen doe, ligt in het verlengde daarvan. Daarbij zet ik vaak dingen cursief die andere "tussen aanhalingstekens" zetten, misschien niet helemaal correct, maar echt storend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, maar het staat echt te debiel voor woorden.
Dit past in het rijtje "zowiezo" en "ik wordt".
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Ordinair het volgende:
Ga maar naar het Centrale Taaltopic ofzo, hier gaarne over AJAX praten..
En terecht!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef Pritt het volgende:
Ik ben het trouwens volledig eens met HW.
tja wie anders op dit moment?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef toma het volgende:
vd Vaart wordt waarschijnlijk aanvoerder van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |