quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
bingo
De meest volkse markt is natuurlijk eh... jeez ben al lang weg daar de eh... daar bij de Ferdinand Bolstraat zeg maar.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in, een vreemde paradox eigenlijk. Dat klusprogramma, 'het blok' was in mijn straat opgenomen.
Da's West, de Dappermarkt ligt in Oost, bij Watergraafsmeer, bij het Muiderpoortstation, waar onlangs nog een trein is ontspoort.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Lithion het volgende:
[..].
Hoe staat het nu eigenlijk met de wijk De Baarsjes. Ik hoorde dat ze het daar aardig op aan het knappen zijn en dat het er tegenwoordig niet heel slecht wonen is.
Ouwe Indische buurt is inderdaad wel aardig opgeknapt.quote:
De Albert Cuyp?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meest volkse markt is natuurlijk eh... jeez ben al lang weg daar de eh... daar bij de Ferdinand Bolstraat zeg maar..
.
Ik ben vrij bekend met Amsterdam. Althans, de straten en wijken, alleen niet met de leefsituatie ter plekke en ik dacht dat je misschien wel wat wist over De Baarsjes.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
Da's West, de Dappermarkt ligt in Oost, bij Watergraafsmeer, bij het Muiderpoortstation, waar onlangs nog een trein is ontspoort.
Da's de Albert Cuijp, de bekendste markt van Nederland, naar het schijnt. Die markt is vrij duur dus.quote:[bp maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ryan3 het volgende:[/b]
[..]
De meest volkse markt is natuurlijk eh... jeez ben al lang weg daar de eh... daar bij de Ferdinand Bolstraat zeg maar..
Heb zelf op Zilverberg gewoond, Westermarkt, Paramaribostraat en in eh in oud-zuid iig, naam even kwijt.
De Zilverberg zat in Noord. Hihi. was een soort DDR-stijl flatgebouw. Is ergens begin jaren 90 tegen de vlakte gegaan. Wel leut gehad daar.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's de Albert Cuijp, de bekendste markt van Nederland, naar het schijnt. Die markt is vrij duur dus.
Westermarkt is bij de lapjesmarkt, een van die grachten wordt gedempt. Zilverberg ken ik niet, is dat de Bijlmer? Ik heb op de Theophile de Bockstraat gewoond, dat ligt ook aan het Rembrandtpark, maar dan ter hoogte van het voormalige Andreas ziekenhuis.
Ja, dat doen die ouwe lullen tegenwoordig hè, vluchten. Vroeger had je nog dingen als de Grebbelinie.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb in Oud-Zuid in de Sloestraat (zijstraat van de Churchilllaan)gewoond, daarna in Buitenveldert, vervolgens in de Pijp (vlakbij de Albert Cuijp), in Oost (zijstraat van de Lineausstraat) en toen ook nog even in de Bijlmer (Kralenbeek), alvorens de stad te ontvluchten om in 1986 in Bloemendaal neer te strijken.
Wat studeerde jij eigenlijk golfer, ook iets van geschiedenis?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb in Oud-Zuid in de Sloestraat (zijstraat van de Churchilllaan)gewoond, daarna in Buitenveldert, vervolgens in de Pijp (vlakbij de Albert Cuijp), in Oost (zijstraat van de Lineausstraat) en toen ook nog even in de Bijlmer (Kralenbeek), alvorens de stad te ontvluchten om in 1986 in Bloemendaal neer te strijken.
Is dat bij die roze geschilderde flats aan de overkant van het IJ? Wat een prijzen waren dat..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Zilverberg zat in Noord. Hihi. was een soort DDR-stijl flatgebouw. Is ergens begin jaren 90 tegen de vlakte gegaan. Wel leut gehad daar.
Da's nogal een stap, ik mis Watergraafsmeer eigenlijk nog in dat rijtjequote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Nee, was van de SSHA, zat een eindje verderop, tegen de rand van Noord zeg maar. Cleindertweg en de Zilverberg. Allebei leuke studentenkroegen onderin, biertje 80 cent.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat bij die roze geschilderde flats aan de overkant van het IJ? Wat een prijzen waren dat..
eind jaren 90 heb ik wel eens geprobeerd om een vriend te helpen aan onderhuur, men durfde toen al 2500 gulden per maand te vragen in een achterafbuurtje..
Toen was geluk zeker nog heel gewoonquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, was van de SSHA, zat een eindje verderop, tegen de rand van Noord zeg maar. Cleindertweg en de Zilverberg. Allebei leuke studentenkroegen onderin, biertje 80 cent.
Huur (all in) toen ik er kwam, zeg maar eind 80, fl 220,=
Je kreeg ook nauwelijks iets bijgeschoven op je bankrekening hoor. Zeker als je dat terugrekent in euro's.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen was geluk zeker nog heel gewoon
Welk lijstje; richting wit-Brabant, bedoel je?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen was geluk zeker nog heel gewoon
Vul jij het lijstje ook nog in?
Daar kwam ik alleen eens in de 2 weken op bezoek bij mijn cluppie in De Meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Da's nogal een stap, ik mis Watergraafsmeer eigenlijk nog in dat rijtje
Dat lukt vast wel, de grens bij Belgie is wel handig, maar als je echt groter wilt wonen, dan zijn er provincies zat waarnaar je kunt uitwijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welk lijstje; richting wit-Brabant, bedoel je?
Ook hier woningnood hoor, daarom hebben we tegenwoordig nog steeds belachelijk lage woonkosten.
We zijn wel zoekende naar iets groters, nadat iets net voor onze neus was weggekaapt (ongeveer jaar geleden, denk ik), hebben we nu de afspraak dat we voor 1-1-2009 een leuke tweeonderéénkap of bungalow mnoeten bezitten iig. Hoop dat het lukt.
Ja, ik ga geen lijstje invullen, je weet dat dankzij de vrijheid van meningsuiting nog een behoorlijk aantal sicko's iedere post die ik op Fok! schrijf zal nalopen opzoek naar mijn gegevens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lukt vast wel, de grens bij Belgie is wel handig, maar als je echt groter wilt wonen, dan zijn er provincies zat waarnaar je kunt uitwijken.
Dit lijstje : Wie is wie in POL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |