Wat je daar schrijft kun je niet onderbouwen.quote:
Ik toon het aan dmv de link. Het eerste dat jij doet met het topic van SCH is daar informatie uit destilleren die uit de context wordt getrokken om het in dit topic te gebruiken voor je eigen verknipte stellingname.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:07 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat je daar schrijft kun je niet onderbouwen.
Correctie, ik maakte de suggestie dat mensen het zouden kunnen misbruiken. Verder correct, Liervogeltje misbruikt het al on the fly.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik toon het aan dmv de link. Het eerste dat jij doet met het topic van SCH is daar informatie uit destilleren die uit de context wordt getrokken om het in dit topic te gebruiken voor je eigen verknipte stellingname.
SCH werd door Aaaah genoemd als iemand die die info zou misbruiken, jij doet het daadwerkelijk. Vandaar mijn correctie.
Dus lul niet.
V.
Hmm, ja, dat zat ik ook te denken. Je zou bijna denken dat V. een pH graad van 0 heeft bereikt, maar volgens mij gaan we naar negatieve waarden hiero. Euh, voor de alfa's hier: Verbal was al zuur, maar zijn zuurgraad kan nu in het Guiness book of World Records.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef sigme het volgende:
Wat is er misbruikend, laat staan persoonlijk, aan de kolderieke statistiek van de openingspost?
Krijg de SCHurft.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
Zelfs PJOsti deed het.
Maar, ik zie er nog best jong uit hoor voor m'n leeftijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:46 schreef sigme het volgende:
buachaille, ik vroeg me al tijden af hoe oud jij zou zijn. Leuk het eindelijk te weten.
[..]
Lijkt me lastig, met jouw positie op de politieke matrix. Het was nogal eh .. eenzaam, in jouw (uit)hoekje.
waarom kies jij dan partijquote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef sigme het volgende:
Niet zuur, bitter, zegt V. altijd. Daar is volgens mij geen maat aan te stellen.
Volgens mij ben je grijs, met baard, een spencer en een ichthusvis op je autoquote:Op maandag 26 maart 2007 17:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Maar, ik zie er nog best jong uit hoor voor m'n leeftijd![]()
quote:En het is heel eenzaam in mijn hoekje, gelukkig maar dat Geert Wilders af-en-toe eens om de bocht komt kijken.![]()
Ja, gezellig samen handtasjes scoren met die vent van jequote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag je vrouw al eens naar buiten tegenwoordig?
Linksquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
Janmaat, CP86, VVD, GL
Wat moet ze nou met een handtasje, zie je toch niet onder die burqa.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, gezellig samen handtasjes scoren met die vent van je
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel usertjes in Vogelaarswijkjes wonen, schotelwijkjes, achterbuurtjes.
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotelsquote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel usertjes in Vogelaarswijkjes wonen, schotelwijkjes, achterbuurtjes.
Welk deel van Amsterdam woon jij?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotels
Ja, ik wil ook een Vogelaarwijkje in wit-Brabant, misschien dat ik dan begrijp waarover bepaalde lui praten.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil ook een Vogelaarswijk in Bloemendaal hebben.
Centrum, tegen Zeeburg aanquote:
Jij woont in concertgebouwbuurt?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotels
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in, een vreemde paradox eigenlijk. Dat klusprogramma, 'het blok' was in mijn straat opgenomen.quote:
De Dappermarkt?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |