Oh. Dan moet dat ook nog even in de Topic Starter worden vermeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... je moet tegenwoordig toch wel zorgen dat je mening conform die van de meute is hoor![]()
Normaal is ie altijd al bezopen op dit tijdstip natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
hihi, huubie is zenuwachtig en weet zich geen houding te geven..... hoe lief
ja precies, dat zei ik net ook.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Lieke lijkt een beetje op een vent.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Gelukkig was de meute het nog niet over Lieke eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Dan moet dat ook nog even in de Topic Starter worden vermeld![]()
Ze lijkt wel een dochter van Palma.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Nou, dan is het de eerste keer in mijn leven dat ik een beetje bi zou kunnen wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
ze heeft wel wat mannelijke trekjes, desalniettemin heeft ze een leuk koppie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
wat is dit nou voor onnodig gescheld .. ken je haar ofzo? of nee je hebt haar een paar uur op een internetstream gezien .. wat een misplaatste frustratiequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Blijft die geit nou slapen? En kijkt ze nou scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |