Ik bedoelde dat helemaal niet als verwijt.Huub zei vanochtend tegen Lieke dat hij DGK inwas gegaan voor de aandacht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze dat wel waren zaten ze niet in DGK... nauwelijks verwijtbaar dus.
Mooie dame hoor... Zonder 4 uur voor de spiegel te zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Blijft die geit nou slapen? En kijkt ze nou scheel?
Als ik hem copy en past zoals hierboven, dan blijft er van de linkjes niets terechtquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, nou dán zal het wel zo zijn hè.
Maar we willen die OP er echt even een tijdje in houden.
Dus die is verplicht. Maar.... het ópenen van een COS is voor niémand verplicht.
DrainBamage: ik heb de OP aangepast zoals ie volgens het nieuwe format moet zijn. Weet je dat voor de volgende keer.
Lieke werkt toch maar 2 dagen (Maandag & Dinsdag) in DGK ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef FdW het volgende:
Lieke moet morgen vroeg beginnen en wil niet riskeren te laat te komen, en Huub is de gentleman die aanbiedt dat zij kan blijven slapen.![]()
Ik ga nu offtopic, maar ik vind het echt onzin die OP, lees de laatste paar reakties van de vorige cos door en dan weet je waar de titel van de huidige cos op staat. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, nou dán zal het wel zo zijn hè.
Maar we willen die OP er echt even een tijdje in houden.
Dus die is verplicht. Maar.... het ópenen van een COS is voor niémand verplicht.
DrainBamage: ik heb de OP aangepast zoals ie volgens het nieuwe format moet zijn. Weet je dat voor de volgende keer.
Onzeker denk ik zelf .. gemaakt is een beetje overkill i.v.m. Amandaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Ze komt erg gemaakt over.
Quoten, dan kopieren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ik hem copy en past zoals hierboven, dan blijft er van de linkjes niets terecht![]()
Hoeft niets mis mee te zijn, ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:
Je moet m copy & pasten uit een quote (dus zonder de quotetags) dan komt ie wel goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ik hem copy en past zoals hierboven, dan blijft er van de linkjes niets terecht![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet zo. Ze komt erg gemaakt over.
Nou dan heeft hij z'n tijd wel gescoord door niets te doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft ook zijn minimaal 1½ uur niet geoefend, en JJ houdt dat wel bij hoor![]()
Huub is nu gewoon best een beetje aandoenlijk. Hij weet zich even geen raad met de situatie en vlucht in de min of meer veilige armen van de anderen. Leuk om te zien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Altijd als Huub bezoek krijgt, praat hij de eerste minuten met iedereen behalve zijn bezoek...
Overwerk betaalt 50% extraquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Lieke werkt toch maar 2 dagen (Maandag & Dinsdag) in DGK ?
Ok, is ook voor anderen handig om te wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet m copy & pasten uit een quote (dus zonder de quotetags) dan komt ie wel goed![]()
Oh. Dan moet dat ook nog even in de Topic Starter worden vermeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... je moet tegenwoordig toch wel zorgen dat je mening conform die van de meute is hoor![]()
Normaal is ie altijd al bezopen op dit tijdstip natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
hihi, huubie is zenuwachtig en weet zich geen houding te geven..... hoe lief
ja precies, dat zei ik net ook.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Lieke lijkt een beetje op een vent.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Gelukkig was de meute het nog niet over Lieke eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Dan moet dat ook nog even in de Topic Starter worden vermeld![]()
Ze lijkt wel een dochter van Palma.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Nou, dan is het de eerste keer in mijn leven dat ik een beetje bi zou kunnen wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
ze heeft wel wat mannelijke trekjes, desalniettemin heeft ze een leuk koppie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
wat is dit nou voor onnodig gescheld .. ken je haar ofzo? of nee je hebt haar een paar uur op een internetstream gezien .. wat een misplaatste frustratiequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Blijft die geit nou slapen? En kijkt ze nou scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |