:quote:
Die sluit nu de streams af en dient ontslag inquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Ionesco het volgende:
Jaap:'Ik ga denk ik een relatie met Palma beginnen.' whahahahaha
Die OP is gelukkig in het graf verdwenenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
En ja hoor Brainles en Jaap hebben het weer over hun favoriete lijdend voorwerp.
Waar is de OP DainBramage
Toppertjequote:
Oh dat is gelukkig niet meer verplicht ????quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Die OP is gelukkig in het graf verdwenen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef robert2006 het volgende:
lieke lijkt op prinses laurentien, geen mooie meid maar ze lacht wel leuk
zelfs palma zou em afwijzen hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Ionesco het volgende:
Jaap:'Ik ga denk ik een relatie met Palma beginnen.' whahahahaha
Zal dat 't zijn? er klopt gewoon iets niet met die griet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
omdat ze geen eerlijke motieven heeft. denk ik.
Demins zei het vanmiddagquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig niet meer verplicht ????![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef Prosac het volgende:
@Peter6000
inderdaad bijzonder, bijzonder, bijzonder jammer dat ze geen staart in heeft
Ik vind haar ook wel leuk, maar toch heb ik me twijfels bij haar. Heb je haar hyves gezien met de foto van IK en Huub.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ToppertjeIk vind haar een klasse leuker dan Nena, Lesley en Amanda
Ik krijg nu echt een raar beeld van jou.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Het gaf zo`n lieve meisjesachtige indruk.
Hebben meisjes met staartjes eigenlijk altijd.
Maar dat terzijde.
Ik ben sowieso een sucker voor staartjes (of rokjes/jurkjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Het gaf zo`n lieve meisjesachtige indruk.
Hebben meisjes met staartjes eigenlijk altijd.
Maar dat terzijde.
Das alleen bij jou BQquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat er nu ook mods aanwezig zijn om iemand ''en plein publique'' af te zeiken over de OP
linkje naar d'r hyves profiel ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel leuk, maar toch heb ik me twijfels bij haar. Heb je haar hyves gezien met de foto van IK en Huub.
Hebben ze wel gezongen vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen acteerles.
Ze hebben weer nauwelijks geoefend, natuurlijk.
Oe, nou dán zal het wel zo zijn hè.quote:
Maakt dat nou uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
Blijft die geit nou slapen? En kijkt ze nou scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |