Phew. Trouwens, ik vind dat haar blousje te strak om haar bovenarmen zit. En de foto's die hier zonet werden geplaatst verklaren dat, evenals de nogal geprononceerde kaaklijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was de meute het nog niet over Lieke eensch![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wat is dit nou voor onnodig gescheld .. ken je haar ofzo?
iedereen zegt alles dus waarom jij nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Lieke lijkt een beetje op een vent.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Ja hoor! Volgens mij is het de communis opinio...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:22 schreef Day het volgende:
Lieke lijkt een beetje op een vent.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
Ah doe normaal, is zij dat, die gespierde?Zo ziet ze er helemaal niet uit? Hoe oud is ze dan?
Tis maar internet hoor ? Niet je vriendenkring... Ik vind Lieke wel o.k. maar misplaatst hier in DGKquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
Ah doe normaal, is zij dat, die gespierde?Zo ziet ze er helemaal niet uit? Hoe oud is ze dan?
jawel hoor. en ik denk dat ze nu off season is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
Ik vind haar bloedmooi trouwensquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:26 schreef neferhone het volgende:
[..]
iedereen zegt alles dus waarom jij nieten nee ik vind van niet; mooi gezicht heeft ze ook niet.maar lelijk ook niet. zucht
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een minderheidsstandpunt over Lieke.
Ik weet alleen nog niet wat de meerderheid vindt, ik geloof dat jullie haar gemaakt en onecht vinden he?
Ik dus ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis maar internet hoor ? Niet je vriendenkring... Ik vind Lieke wel o.k. maar misplaatst hier in DGK![]()
NEe wij vinden haar allemaal super en heel echt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een minderheidsstandpunt over Lieke.
Ik weet alleen nog niet wat de meerderheid vindt, ik geloof dat jullie haar gemaakt en onecht vinden he?
Welnee.. beetje structuur, beetje Ordnung.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga nu offtopic, maar ik vind het echt onzin die OP
Scanman, je bent een HEER met smaakquote:
Deze is veel leukerderquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef Kinga het volgende:
Voor de mannen, Lieke:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef havefun het volgende:
is Lieke de docher van Judith>?
Je roept het nu al 3 keer, maar voor zover bekend niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:30 schreef havefun het volgende:
is Lieke de docher van Judith>?
Ja klopt maar ze lijkt er wel veel op vind ik. Vooral de ogenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je roept het nu al 3 keer, maar voor zover bekent niet.
Heb ik geen verstand van...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Deze is veel leukerder![]()
[afbeelding]
Dat wil zij ook dodo. Lieke is een Hollandse meid van vlees en bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ze gaat weer zeuren.
Ze bedoelt dat ze denkt dat Huub alleen maar wil neuken, en niet verliefd is.
Vind ik een stuk smakelijker dan die opgepimpte, volgespoten strobos.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Deze is veel leukerder![]()
[afbeelding]
Ik ben stapelgek dat ik nog op jou reageer (ik wist dat een reactie als deze van jou zo komen trouwens), maar Amanda, Sylvia, Eveline en Nena vind ik dus NIET bloedmooi.quote:
Idd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vind ik een stuk smakelijker dan die opgepimpte, volgespoten strobos.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
OMG kwartje valt hier laat... pfffff Ik ben er weer ingetrapt he...
Dit is gescript!!!
Eens!!! en dat gaat echt geen sex worden hoor. Ze heeft verstand alhoewel dat ze daar is ... tsssquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vind ik een stuk smakelijker dan die opgepimpte, volgespoten strobos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |