quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Iets met hiphop, volgens Google.
Ik weet nu ook pas wie hij is. Ik dacht dat het zo'n slick guy uit de US wasquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:45 schreef Reddiablo het volgende:
Blaxtar is best wel ok... best behoorlijke hiphop
Liever Blaxtar dan RHCP live.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Dit jaar zit ik in hjet Goffertpark
Je bedoelt toch niet dat ze afgelopen jaren alleen b-artiesten hebben, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
The Answer????!!!!
Fucking hell, voor het eerst in jaren geen b-artiest!!
Meestal welquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat ze afgelopen jaren alleen b-artiesten hebben, toch?
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Liever Blaxtar dan RHCP live.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:00 schreef n0r het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig.
Hopen dat ze nog wat rielekste bands in het voorprogramma weten te strikken, en dan ben ik een hele blije jongen.
Als the Answer een a-artiest is. Wat maakt dat bv. Elvis Costello, Killing Joke of De La Soul dan? Wat komt er voor a?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef HeatWave het volgende:
The Answer????!!!!
Fucking hell, voor het eerst in jaren geen b-artiest!!
De la soulquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als the Answer een a-artiest is. Wat maakt dat bv. Elvis Costello, Killing Joke of De La Soul dan? Wat komt er voor a?![]()
het was ook meer een "the answer vind ik goed" opmerking dan meteen alles af te kraken. Maar het is lang geleden dat er voor MIJ een aansprekende naam tussen zat, that's allquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jullie vergeten Fish. Tof optreden. Killing Joke is tof, Heatwave, ga maar luisteren, dat vind jij ook vast leuk.
Maar dat komt dus doordat je Killing Joke niet kent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook meer een "the answer vind ik goed" opmerking dan meteen alles af te kraken. Maar het is lang geleden dat er voor MIJ een aansprekende naam tussen zat, that's all.
Kan je OP niet fixen? Of ben ik de enige die kruisjes ziet?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gezien de datum, mijn tentamenrooster en mijn geluk de afgelopen dagen, zal ik wel de dag na Parkpop al achterlijk vroeg een presentatie hebben. Zoals ik een week eerder een tentamen vlak na Fields of Rock heb.
Nee, dat kan ik niet. Na enige tijd (24 uur volgens mij) kun je posts niet meer aanpassen. Je zou het een modje kunnen vragen.quote:
Het was al laat...tuurlijk kan je dat niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Na enige tijd (24 uur volgens mij) kun je posts niet meer aanpassen. Je zou het een modje kunnen vragen.
Is best lastig afspreken, tussen zoveel mensenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Kunnen we geen parkpop-meet houden ofzo![]()
Den Haag , Melis Stokelaan hoek Aagje Dekenlaanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat moet ik in m'n navigatiesysteem zetten om er af gezet te worden? dus gewoon zonder parkeren.
Moerweg/Soestdijksekadequote:Op zondag 24 juni 2007 09:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat moet ik in m'n navigatiesysteem zetten om er af gezet te worden? dus gewoon zonder parkeren.
Loevesteinlaan/Hengelolaan is iets makkelijker te bereiken. Verder kan het allemaal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |