Pleur toch op mongool. Ga weg! kssssst! n00b!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Daniel1976 het volgende:
ruikt bijna naar spam. Maar laten we positief denken en maar denken dat het informatief is.
stik jij eens in een fruitvliegjequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Daniel1976 het volgende:
ruikt bijna naar spam. Maar laten we positief denken en maar denken dat het informatief is.
Milou is al jaren bezeten van Ome Willem, ze is ook al meerdere keren naar zijn theatertour geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef chromosoompje het volgende:
En weet je wie het presenteert??????????????????????
OOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WILLEM
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist en zo klom ik naar boven
En ik ga ook met me nichtje
Het lijkt mij ook geweldig. Ik zei tegen mijn collega die twee schattige dochterjes heeft, "ga jij naar kinderpop?" hij zegt NEE! Ik zeg ik leen je kinderen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef chromosoompje het volgende:
Volgens mij willen de volwassenen liever maar kidnappen zij hun nichtjes, buurmeisjes, onbekende kinderen op straat om niet voor lul te lopen op kinderparkpop
Althans ik welme nichtje
Hahaha schitterende vent! Datie het nog doet is natuurlijk helemaal geweldig!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef chromosoompje het volgende:
En weet je wie het presenteert??????????????????????
OOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WILLEM
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist en zo klom ik naar boven
En ik ga ook met me nichtje
daar verjaardag vieren????quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef vamperotica het volgende:
Ooooow wat leuk!!!
ghehehe die gedachte had ik ook ja..quote:
Daar hoef je toch geen kinderen voor te lenen? Gewoon zelf gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik leen de kinderen van mijn collega om hier heen te gaan. Lijkt me geweldig.
Kost dat geld dan?? Ik dacht dat parkpop altijd gratis was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef Vicky het volgende:
Had het er vanmiddag toevallig met p_iglet over..
Vind de entree alleen zo duur...
Lijkt me verder wel heel erg leuk!
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen kinderen voor te lenen? Gewoon zelf gaan. Ik ga ook
.
de gewone parkpop wel, deze kost een tientje. zie openingspost.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Kost dat geld dan?? Ik dacht dat parkpop altijd gratis was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |