Den Haag , Melis Stokelaan hoek Aagje Dekenlaanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat moet ik in m'n navigatiesysteem zetten om er af gezet te worden? dus gewoon zonder parkeren.
Moerweg/Soestdijksekadequote:Op zondag 24 juni 2007 09:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat moet ik in m'n navigatiesysteem zetten om er af gezet te worden? dus gewoon zonder parkeren.
Loevesteinlaan/Hengelolaan is iets makkelijker te bereiken. Verder kan het allemaal.quote:
Gisteren was Kinder-Parkpop of zoiets. Vandaag de echte versie van Parkpop, veel plezier.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:52 schreef dahei het volgende:
Mijn vriendin zei gisteren dat er Parkpop was. Ik heb toen gelijk op het programma gekeken en zag dat Kim Wilde optrad om 20:30. 's-avonds om 20:15 zijn we toen gelijk die kant op gegaan en het viel ons direct op dat we niets hoorden! We wonen zo dichtbij het zuiderpark dat we normaal de muziek thuis al kunnen horen. We zijn toch maar even doorgefietst en het Zuiderpark troffen we zo aan...
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07250/Afb083.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
wahahahaquote:Op zondag 24 juni 2007 09:52 schreef dahei het volgende:
Mijn vriendin zei gisteren dat er Parkpop was. Ik heb toen gelijk op het programma gekeken en zag dat Kim Wilde optrad om 20:30. 's-avonds om 20:15 zijn we toen gelijk die kant op gegaan en het viel ons direct op dat we niets hoorden! We wonen zo dichtbij het zuiderpark dat we normaal de muziek thuis al kunnen horen. We zijn toch maar even doorgefietst en het Zuiderpark troffen we zo aan...
![]()
![]()
Dus je kon wel vooraan staan en alles goed zien?quote:Op zondag 24 juni 2007 09:52 schreef dahei het volgende:
![]()
![]()
Ze was vol van emotie omdat wij in de regen stonden om haar te aanschouwenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom ging Maria Mena huilen? Was ze nat geworden ofzo?
Bij Kim Wilde moesten die allemaal omlaag van de security, had prima uitzicht daar.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:33 schreef Hythloth het volgende:
Moest zelf huilen vanwege alle paraplu's die het zicht bij Maria Mena belemmerde.
As usual. ik kijk er niet van op.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef -Dries- het volgende:
Wat liepen er trouwens veel gothics's/emo's/alto's rond zeg![]()
![]()
Liever hen dan dat irritante urban tuig die bij het X-stage onheil aan het provoceren waren. Dat hele podium had plat gebombardeerd moeten worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef -Dries- het volgende:
Wat liepen er trouwens veel gothics's/emo's/alto's rond zeg![]()
![]()
Ik vraag me ook af wat -Dries- zit te zeiken.quote:
Geen last ofzo van gehad hoor, zullen vast ook hele aardige mensen zijn, maar ze maken het moeilijk voor zichzelf met zo'n uiterlijk. Ach, als hun zich er maar goed bij voelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat -Dries- zit te zeiken.
Heb je soms last van ze gehad, knul? Waren ze niet lief voor je?
Zit dan ook niet zo infantiel te kotsen.quote:
Niet bij de eettentjes, maar des te meer bij de wc's. Allemaal dringen voor het poortje...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Liever hen dan dat irritante urban tuig die bij het X-stage onheil aan het provoceren waren. Dat hele podium had plat gebombardeerd moeten worden.
Vond het trouwens wel lekker dat er "maar" 175.000 bezoekers waren, tenminste geen wachtrijen bij alle eetkraampjes.![]()
Altijd handig als je moet pissen...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet bij de eettentjes, maar des te meer bij de wc's. Allemaal dringen voor het poortje...
Ik was bijna nog de veroorzaker van een vechtpartij daar. Een knakker die nogal ver heen was hield netjes voor mij de deur van het rolstoeltoilet open, maar dat stond al iemand te piesen (geen rolstoeler overigens), en dat vond ie niet kunnen. De gozer die de deur voor me open hield trok de ander bijna eruit, kon m nog net overtuigen dat ik wel eventjes wachtte.
ja Dries, zit niet zo te zeiken... ow wacht, dat deed ie helemaal nietquote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat -Dries- zit te zeiken.
Heb je soms last van ze gehad, knul? Waren ze niet lief voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |