Nomads - Yakalelo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer met de tekst dat zich herhaald:
lolakejolakelelo ofzo
vrij bizar dit, want het is namelijk precies dit stukje, maar op de dvd die ik hier heb hoor je een ander nummer. En ik heb gewoon de nl-dvdbox.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hier kun je een stukje zien in de stripclub:
http://parentstv.com/PTC/publications/bw/2006/0216worst.asp
En daar hoor ik toch echt: Ginuwine - Pony
Bedoel je dan een ander stukje?
wordt ook in de suttle run test gebruikt,quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:44 schreef ejvdb het volgende:
Hee, ik ben op zoek naar een oud frans (?) rap nummer uit de jaren 90, het was vrij bekend,
Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar t begon met wat rap en dan hoor je zon viooltje van laag naar hoog, en dan zo'n refrein,
wie kan me helpen?
Manau - La tribu de danaquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:44 schreef ejvdb het volgende:
Hee, ik ben op zoek naar een oud frans (?) rap nummer uit de jaren 90, het was vrij bekend,
Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar t begon met wat rap en dan hoor je zon viooltje van laag naar hoog, en dan zo'n refrein,
wie kan me helpen?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef ejvdb het volgende:
Jaa dat is hem, mijn dank is groot!
Tim Deluxe ft. Sam Obernik - It just won't doquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:39 schreef Floripas het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met een clip waarin lekkere wijven volleybal spelen en er een nerd Origin of Species naast zit te lezen. Aaaarrrggghhhh! Dat zijn toch geen zoekparameters op de Youtube!
Briljant. Floripas gaat even lekkere wijven kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tim Deluxe ft. Sam Obernik - It just won't do
Fappen doe je maar op B&H of ONZquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Briljant. Floripas gaat even lekkere wijven kijken.![]()
![]()
![]()
Fappen, dat kan ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fappen doe je maar op B&H of ONZ![]()
![]()
![]()
quote:
Lucky soul - add your light to mine, baby ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef Everett het volgende:
Gisteren hoorde ik een nummer bij Coen en Sander op 3FM. Het is een nieuw nummer met een ouderwetse Motown-achtige sound. Volgens mij begint de titel met "Add...", maar zelfs dat weet ik niet meer zeker.
Bedankt. Als ik thuis ben dan zoek ik deze even op. Weet (bijna) zeker dat dit hem is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Lucky soul - add your light to mine, baby ?
Dan zal 't hem zeker zijn. Ik wist niet eens dat je de playlist na kan kijken. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb het van de playlist en dat was de enige waar add in voorkwam
Vangelis - L' Enfantquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef Reda het volgende:
wie weet de achtergrond muziek van dit filmpje...
het is volgens mij van Vangalis...
http://www.youtube.com/watch?v=qO6JWBJdEfA
xzibit - papperazi misschien?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Agressor het volgende:
IK ZOEK.
Nummertje vanXzibit (denk ik) kan ook Busta Rhymz zijn.
Ongeveer 2 jaar geleden denk ik.
De rapper rent weg voor de pliesie, en volgens mij heeft hij zelf de camera vast waarmee gefilmd word, ziet er wat vaag uit. Was ook een wat snel nummer.
Was nieuwsgierig of iemand weet wat ik bedoel. Meer kan ik helaas niet vertellen, weet het gewoon niet.
Deze?: http://www.youtube.com/watch?v=xESSqQtgALkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Agressor het volgende:
IK ZOEK.
Nummertje vanXzibit (denk ik) kan ook Busta Rhymz zijn.
Ongeveer 2 jaar geleden denk ik.
De rapper rent weg voor de pliesie, en volgens mij heeft hij zelf de camera vast waarmee gefilmd word, ziet er wat vaag uit. Was ook een wat snel nummer.
Was nieuwsgierig of iemand weet wat ik bedoel. Meer kan ik helaas niet vertellen, weet het gewoon niet.
JA!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Deze?: http://www.youtube.com/watch?v=xESSqQtgALk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |