abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47519340

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

Met deze vraag postte ik het vorige deel vol:
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef Gitanki het volgende:
    Drie break/ hiphop nummers

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=1932Radiodonna.mp3

Hoorde ik vanochtend op radio donna, werd niet gezegd wat het was.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=hiphop_kort.mp3
    Deze moet redelijk oud zijn

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=innercity_dvd_2003.mp3

En eentje van de DVD van Innercity 2003
  • Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 21 maart 2007 @ 18:15:19 #2
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_47519410
    @ Gitanki:

1. Kelis - [I'm] Bossy
    2. Lijkt me iets van Blu Cantrell
    3. ??
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
    Oké, ik heb uit het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=

Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten .. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen ??
    1. ?? (Give it up)
    2. ??
    3. ??
    4. ??
    5. Supermode - Tell Me Why (Raul Rincon Mix)
    6. ??
    7. DJ Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain
    8. ??
    9. ??
    10. ?? (Rockin' with the best)
    11. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix)
    12. Chocolate Puma - Always & Forever (Till West & DJ Delicious Remix)
    13. ??
    14. Snake vs. Italian Stallion - Nasty
    15.
    Zo uit mijn hoofd

[ Bericht 3% gewijzigd door donroyco op 21-03-2007 18:21:57 (Ge-edit op aanraden van Gitanki) ]
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_47519522
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 18:15 schreef donroyco het volgende:
    @ Gitanki:

1. Kelis - [I'm] Bossy
    2. Lijkt me iets van Blu Cantrell
    3. ??
    [..]

1. ?? (Give it up)
    2. ??
    3. ??
    4. ??
    5. Supermode - Tell Me Why (Raul Rincon Mix)
    6. ??
    7. DJ Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain
    8. ??
    9. ??
    10. ?? (Rockin' with the best)
    11. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix)
    12. ??
    13. Snake vs. Italian Stallion - Nasty
    14.
    Zo uit mijn hoofd
    Alvast bedankt!

Bytheway:

Bij die Housequake hoor je na Yeah yeah ook heeel even Chocolate puma - always & Forever (misschien een remix)
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      woensdag 21 maart 2007 @ 18:22:09 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_47519679
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 18:18 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Alvast bedankt!

Bytheway:

Bij die Housequake hoor je na Yeah yeah ook heeel even Chocolate puma - always & Forever (misschien een remix)
    Ge-edit
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 21 maart 2007 @ 18:26:11 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_47519849
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 17:23 schreef M-I-L-F het volgende:
    Oké, ik heb uit het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=M1ukNSIL6xw&eurl=

Alle nummers op mn pc, maar ik weet niet meer hoe ze heten .. Dus het wordt moeilijk opzoeken, wie helpt me even? Natuurlijk weet ik enkele te noemen, Yeah, Yeah en Supermode, ik geloof dat Chocolate Puma zelfs 2x voorbij komt, maar wie helpt me even de rest te noemen ??
    1. Kortezman - My Love
    2. Thommy Davis - Nightrain vs Erick E - Ain't No Stopping Us
    3. Full Intention ft Thea Austin - Soul Power
    4. Sidney Samson - Dirty Laundry
    5. Supermode - Tell Me Why
    6. Scott Wozniak - Talk Dirty To Me vs Erick E - Boogie Down
    7. Roog & Greg's Dark Gazebo Mash-Up: Darkmountaingroup - Lose Control vs Fairmont - Gazebo
    8. Dj Jeroenski & Mike Laveaux - Black Rain
    9. Martijn ten Velden & Lucien Foort - Bassification
    10. Roog & Greg's Electronics Mash-Up: Olav Basoski - Outbakc vsBodyrox - Yeah Yeah
    11. Hardsoul's We Need More Chocolate Mash-Up:Chocolate Puma - Always and Forever vs Hardsoul - Deep Inside vs Hardsoul ft Berget Lewis - Song for Unity
    12. Klement Bonelli ft Dragonfly - Nocturnal
    13. Fred Pellichero - Snake vs Italian Stallion - Nasty
    14. Bonustrack Danny P. - Feel the Vibes
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_47519868
    Een indiaans nummer, waarvan ik meen dat de beat heel erg lijkt (of hetzelfde is) als Busta Rhymes - Fire It Up..
    volgens mij ooit nog een hitje geweest. De tekst is voor zo ver ik weet niet engels.. dus ik weet niet precies wat ze zingen
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
      woensdag 21 maart 2007 @ 18:36:58 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_47520241
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef lucky_birdie het volgende:
    Een indiaans nummer, waarvan ik meen dat de beat heel erg lijkt (of hetzelfde is) als Busta Rhymes - Fire It Up..
    volgens mij ooit nog een hitje geweest. De tekst is voor zo ver ik weet niet engels.. dus ik weet niet precies wat ze zingen
    Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
    of Punjabi MC - Mundian To Bach Ke

Sample is van Knightrider
    pi_47520340

Nu ik die naam zie weet ik het idd weer

Thanks!
    [Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
    pi_47522263
    Tvp.
      woensdag 21 maart 2007 @ 19:38:35 #10
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_47522496
    tvp
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
      woensdag 21 maart 2007 @ 19:49:02 #11
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
      woensdag 21 maart 2007 @ 20:07:23 #12
    10526 broer
    Nutteloze van de nacht.
    pi_47527536
    Uit vorige topic ook:
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
    Opzoek naar het volgende:
    http://video.google.nl/videoplay?docid=4895205441582450216&q=top+gear+nurburg

Jeremy clarkson die een jaguar probeert rond te krijgen onder de 10 min op de nurburgring.
    Het nummer dat je hoort zo'n rond de 14e minuut en dus hoort als hij het haalt.
      woensdag 21 maart 2007 @ 21:45:43 #14
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_47527649
    Ik zag laatst een clip met een kerel die steeds hoger begon te zingen in het refrein.

Redelijk opzwepend liedje, tekst van het refrein had geloof ik een aantal kleuren in zich.

Meer weet ik niet echt, alleen dat het hoger zingen echt heel erg opvallend is.

Tis een kerel met lang beetje krullend haar die rondspringt in de clip.

Iemand?
    Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
    pi_47527757
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef BlackSheep het volgende:
    Ik zag laatst een clip met een kerel die steeds hoger begon te zingen in het refrein.

Redelijk opzwepend liedje, tekst van het refrein had geloof ik een aantal kleuren in zich.

Meer weet ik niet echt, alleen dat het hoger zingen echt heel erg opvallend is.

Tis een kerel met lang beetje krullend haar die rondspringt in de clip.

Iemand?
    Mika - Grace Kelly
    pi_47528187
    Ik ben op zoek naar de naam van het liedje of stukje liedje van The OC seizoen 2 de allerlaatste aflevering (24) het stukje waar trey neergeschoten wordt. Ik ben echt op zoek naar de titel van het liedje. Ik heb meerdere OC mix cd's beluisterd maar ik kan hem niet vinden volgens mij.

Als iemand de titel weet zou je me daar erg blij mee maken vooral omdat ik het liedje gebruiken wil in een filmpje waar ik mee bezig ben. Alvast bedankt .. Daan
    The sheep rule - www.superschaapje.nl
    pi_47528880
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Superschaapje het volgende:
    Ik ben op zoek naar de naam van het liedje of stukje liedje van The OC seizoen 2 de allerlaatste aflevering (24) het stukje waar trey neergeschoten wordt. Ik ben echt op zoek naar de titel van het liedje. Ik heb meerdere OC mix cd's beluisterd maar ik kan hem niet vinden volgens mij.

Als iemand de titel weet zou je me daar erg blij mee maken vooral omdat ik het liedje gebruiken wil in een filmpje waar ik mee bezig ben. Alvast bedankt .. Daan
    Ik zou het zo niet weten en ik denk niet dat iemand het hier kan. Misschien kan je van de desbetreffende aflevering even dat stukje rippen en op mp3 zetten zodat iedereen m kan luisteren
      woensdag 21 maart 2007 @ 22:12:53 #18
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_47528896
    ik heb even last van een puntje van de tong moment, het liedje bij dit filmpje is er volgens mij eentje van Joe Satriani, weet iemand de titel

http://www.youtube.com/watch?v=XaHVKoNiPWo
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_47528985
    Aan de 'sound' te horen is het idd Satriana maar het nummer zelf ken ik niet, sorry
    pi_47529351
    Ik hoorde laatst in een winkel een nummer waar (bijna) dezelfde melodie onder zat als in Creep van TLC (o.a. het intro, dat terugkerende rifje). Veel heb ik er verder niet van gehoord, ik weet niet of t ook een TLC-achtig nummer was, maar ik denk het wel.
    Weet iemand welk nummer ik bedoel?
    pi_47530047
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 22:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ik zou het zo niet weten en ik denk niet dat iemand het hier kan. Misschien kan je van de desbetreffende aflevering even dat stukje rippen en op mp3 zetten zodat iedereen m kan luisteren
    Dat kan ik idd wel even proberen ja, wie weet dat iemand het dan wel weet.
    The sheep rule - www.superschaapje.nl
    pi_47537530
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Superschaapje het volgende:

Dit zijn de nummers die gebruikt worden in episode 24:

"El Manana" - Gorillaz
    "Crosses" - Jose Gonzalez
    "Hide and Seek" - Imogen Heap en deze is het volgens mij...
    "You're Not The Law" - The Dead 60's
    "An Honest Mistake" - The Bravery
    "Hot Ride" - The Prodigy
    "Friends" - Ryan Adams & The Cardinals
    "Twenty Two Fourteen" - The Album Leaf
    pi_47552699
    hoi

help! ik zoek een nummer uit volgens mij de jaren 80,
    in e clip begint een magere man met ontbloot bovenlichaam en een gitaar en een hele grote foute zonnebril op soort van een verhaal te vertellen (niet echt zingen)

op een gegeven moment hoor je

whooooooooooooooooooooooooooooo (steeds harder zegmaar)

en dan heb je een snel stukje in het liedje, om vervolgens weer die man een klein stukje zn verhalatje te laten vertellen en het gaat weer opnieuw

zijn volgens mij 3 mannen die het liedje samen doen

en ik ohor ook iets van elephant in het liedje, duidelijker kan ik niet zijn... iemand ?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
      donderdag 22 maart 2007 @ 17:01:52 #24
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_47552911
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef BaggerUser het volgende:
    hoi

help! ik zoek een nummer uit volgens mij de jaren 80,
    in e clip begint een magere man met ontbloot bovenlichaam en een gitaar en een hele grote foute zonnebril op soort van een verhaal te vertellen (niet echt zingen)

op een gegeven moment hoor je

whooooooooooooooooooooooooooooo (steeds harder zegmaar)

en dan heb je een snel stukje in het liedje, om vervolgens weer die man een klein stukje zn verhalatje te laten vertellen en het gaat weer opnieuw

zijn volgens mij 3 mannen die het liedje samen doen

en ik ohor ook iets van elephant in het liedje, duidelijker kan ik niet zijn... iemand ?
    MIjn gok is gebaseerd op het whoooo + de elephant (clip ken(de) ik (nog) niet) :

Toy Dolls - Nellie the Elephant..

deze dus

EDIT: Clip gekeken, klopt denk ik wel
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_47556231
    hey mensen ik zoek ook een nummer:

het refrein gaat als volgt.... er zingt een man met een beetje leizige stem

don t you forget about me.......

het is een beetje in de franky goes to hollywood stijl

anybody? thanks
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties