Als hij iets academisch doet dan is het in elk geval een alfa-studie. In elk geval niet iets dat we serieus kunnen nemen. Maar ik heb sterke twijfels of hij überhaupt verder is gekomen dan de lagere school, het leven is nu eenmaal erg zwaar voor autisten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ik bij íemand mij zorgen maak over diploma-inflatie, dan ben jij het wel EchtGaaf. Al betwijfel ik het uberhaupt dat je iets (semi-)academisch hebt gedaan.
Dan heb je het echt mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Als ik bij íemand mij zorgen maak over diploma-inflatie, dan ben jij het wel EchtGaaf. Al betwijfel ik het uberhaupt dat je iets (semi-)academisch hebt gedaan.
Hiermee laat je wederom dus zien totaal niet geschikt te zijn voor het modschap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als hij iets academisch doet dan is het in elk geval een alfa-studie. In elk geval niet iets dat we serieus kunnen nemen. Maar ik heb sterke twijfels of hij überhaupt verder is gekomen dan de lagere school, het leven is nu eenmaal erg zwaar voor autisten.
Ach, respectvol is een vrij normatieve stelling, die kan ik nog wel omzeilen door te beroepen op de domheid van de personen waarmee ik discussieer. Als mensen POL een beetje kennen, geven ze me daarin volledig gelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij staat er zoiets van "gebleken respectvol user te zijn". Dat is echt wat anders.
Want?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hiermee laat je wederom dus zien totaal niet geschikt te zijn voor het modschap.
Jemig, wat is nou niet normatief? Zo kan je niet een vacature definieren. Leef je geen advertenties meer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach, respectvol is een vrij normatieve stelling,
Dus je geeft toe dat je autistisch bent?quote:
Je kan best normatieve zaken definieren, maar die kan je omzeilen, omdat er geen eenduidig antwoord is op normatief beladen woorden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jemig, wat is nou niet normatief? Zo kan je niet een vacature definieren. Leef je geen advertenties meer?
HenriO gebruikt uit principe dat delete-knopje niet denk ik. Volledige vrijheid enzo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef Shakes het volgende:
Een 'vacature' om enkele extra opties te krijgen op een internetforum, yay. Denk dat 99% van de mensen wel op de knop delete kan klikken. Zie je het als presentje voor bewezen diensten (toegevoegde waarde op het forum) zie ik enkel DS4 en HenriO als kandidaten. Je kunt het met ze oneens zijn maar ze komen tenminste regelmatig met iets nieuws en gebruiken als enige ook argumenten.
Ook vrijheid als mensen liever toch wel een overheid willen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
HenriO gebruikt uit principe dat delete-knopje niet denk ik. Volledige vrijheid enzo.![]()
HenriO over modererenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:30 schreef Hephaistos. het volgende:
HenriO gebruikt uit principe dat delete-knopje niet denk ik. Volledige vrijheid enzo.![]()
[sorry, ik zag je post nu pas]quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik stel me niet kandidaat. Maar als ik het zou doen zou mijn mod-stijl niet veel verschillen van die van Chewie denk ik. Idiotie verwijderen en verder de discussie de discussie laten. Verder is modereren van een forum prima te verenigen met libertarische principes. In tegenstelling tot wat je blijkbaar nog steeds denkt pleiten libertariërs namelijk niet voor een samenleving waar alles mag maar voor een systeem waarbij de regels gesteld worden door de eigenaar van het terrein waarop je je vrijwillig begeeft (in dit geval het Fok! forum).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |