Sterkte...de mijne gaat nog eerder....wordt om 5 uur opgehaald.....(we gaan naar Londen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is je vergeven... maar bedenk wel dat ik door blijf gaan tot ik die badeend heb, dus je bent gewaarschuwd
En nu ga ik douchen, want voor 5 uur morgenochtend loopt m'n wekker weer af...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte...de mijne gaat nog eerder....wordt om 5 uur opgehaald.....(we gaan naar Londen!)
Oeh, veel plezier!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sterkte...de mijne gaat nog eerder....wordt om 5 uur opgehaald.....(we gaan naar Londen!)
Oei! Dat is inderdaad wat anders...... gelukkig houdt een stage ook weer op....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier!
Maar één voordeel voor jou: die van jou gaat eenmalig zo vroeg, die van mij dagelijks(lang leve de stageplekken waar je op het laatst een plekje weet te bemachtigen omdat je aanvankelijke stageadres zo aardig was hem te annuleren en waardoor je nu 1,5 uur moet reizen
)
Colleges volgen over klimaatveranderingenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
My favourite town!
![]()
Veel plezier. Ga je nog wat speciaals zien daar?
Damn. Met het openbaar vervoer ook nog eens? Lekker geprakt tussen de vrolijke frisse mensen iedere ochtend?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
(lang leve de stageplekken waar je op het laatst een plekje weet te bemachtigen omdat je aanvankelijke stageadres zo aardig was hem te annuleren en waardoor je nu 1,5 uur moet reizen)
Het is een rotzooi bij de hoofdingang de afgelopen weken hè? Gelukkig begint het nu een beetje toonbaar te worden met die nieuwe bestrating.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier!
Maar één voordeel voor jou: die van jou gaat eenmalig zo vroeg, die van mij dagelijks(lang leve de stageplekken waar je op het laatst een plekje weet te bemachtigen omdat je aanvankelijke stageadres zo aardig was hem te annuleren en waardoor je nu 1,5 uur moet reizen
)
Gelukkig wel ja, anders zou ik het echt niet overlevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oei! Dat is inderdaad wat anders...... gelukkig houdt een stage ook weer op....
Ah, zo dus. Waarschijnlijk had Michiel dat vermeld maar stond ik de vaat te doen. Hopelijk steek je veel op tijdens de reis en misschien zie je ook nog wat van de stad. Zoals de Ekstra heren zouden zeggen "Dan pik je dat toch even mee."quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
Colleges volgen over klimaatveranderingen
ik had het ondertussen op een andere manier opgelost, maar dit is ook wel erg handig. Kan ik vanuit 3 posoties zien hoe Michiel zich uitrektquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Nu het algemeen bekend is kan ik 'ons geheimpje' wel onthullen.
Via http://webtv.florisd.nl/3fm zijn de 4 webcams tegelijkertijd te zien.
Zo kijken een aantal mensen hier dus al een weekje of twee stiekem mee.
Ja, met het OV... En zo geprakt zit ik niet, want iedereen ligt op dat moment nog te pittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn. Met het openbaar vervoer ook nog eens? Lekker geprakt tussen de vrolijke frisse mensen iedere ochtend?![]()
Indeed!quote:
Het is zeker een rotzooi... Het begint nu ergens op te lijken, maar het is er nog steeds erg blubberig... Ik moet 's ochtends ook altijd kijken langs welk pad het mogelijk is om de hoofdingang te bereikenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een rotzooi bij de hoofdingang de afgelopen weken hè? Gelukkig begint het nu een beetje toonbaar te worden met die nieuwe bestrating.
Voor mij zou je stage-adres 5 minuten op de fiets zijn ofzo.
Op het tijdstip dat ik morgen de andere kant op reis is het inderdaad een stuk drukker (helaas...)...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, met het OV... En zo geprakt zit ik niet, want iedereen ligt op dat moment nog te pittenIk zit regelmatig alleen in een coupé...
* MutZ mompelt iets over de eerste treinen 's ochtends hebben...
Precies!quote:
Gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat mag iemand anders doen.![]()
The Fray, blijft een heerlijke plaat.![]()
Dan kan het zijn dat ik hem nog moet opsturen. Kwam toevallig vandaag een documentje tegen waar nog wat winnaars stonden die ik nog moet versturen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gedaan
Fray blijft idd lekker
Marisha, al je eind januari een badeend hebt gewonnen, wanneer kan je hem dan verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |