Dat is juist vet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:58 schreef mschol het volgende:
ik vind persoonlijk de scrin niet in het spel passen, veels te alienachtig
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
Wat zullen de kansen zijn als ik 17:45 de winkel instap en heel onschuldig om het spel vraag? Iemand?.
Ik denk dat zijn kans bij de FRS inderdaad behoorlijk is. Die hebben mijn pre-order gisteren al verzonden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je ze wel lospeuteren bij de FRS of Bart Smit, Vooral FRS heeft er een handje vol van om dingen voor de officiele release datum te verkopen..
Ah mooi, toch maar even in de pauze alvast even langsgaan danquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Groot, ik kom net van de gameshop voor 13:00 ligt ie in de winkel
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef jogy het volgende:
Net bij de game-store 'euh, nee we hebben ze wel binnen maar mogen het écht niet verkopen!!'
FRS: gewoon in de schappen.
Morgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:09 schreef valek het volgende:
[..]
Wanneer mogen ze het dan wel verkopen?
lullig,quote:
was vergeten dat er in alexandrium ook een zat, zo maar is even kijken. Toch aan de overkant ;pquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef IJsmuts het volgende:
net gehaald![]()
bij FRS in rotterdam alexander, hadden ze er wel 50 liggen![]()
ik kan echt niet wachten tot ik hem kan spelen![]()
ze liggen nog achter de toonbank, succes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:38 schreef Brupje het volgende:
[..]
was vergeten dat er in alexandrium ook een zat, zo maar is even kijken. Toch aan de overkant ;p
aangezien ik geen zin heb in bellen ga ik dat doen met dynabyte in de stad, *hopelijk* krijg ik me pre-order al meequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef jogy het volgende:
zit er uberhaupt wel een echt embargo op?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:19 schreef Fliepke het volgende:
Veel winkels houden zich aan het embargo. De van leest hier niet
Bij de Bart Smit krijgen ze op het kassascherm te staan dat ze hem niet mogen verkopen. Ik denk echter dat dat embargo snel zal verdwijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
zit er uberhaupt wel een echt embargo op?
ik weet nog van LOTR (dvd's) dat je de volledige bioscooprechten moest betalen wanneer hij voor datum x werd geleverd
Werkt Fliepke bij de BS?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit krijgen ze op het kassascherm te staan dat ze hem niet mogen verkopen. Ik denk echter dat dat embargo snel zal verdwijnen.
Bij de gameshop waren ze woedend. Naievelingen
50 euro in de winkelquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat kostie?
dynabyte pre-order = 47.99 - vvvbon 12,50 = 35,49quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bij de FRS ¤ 49,99 na aftrek van korting ¤ 44,99 en omdat ik nog een entertainment bon had liggen van ¤ 5, hoefde ik maar ¤ 39,99 te betalen
ik zit daar ook over te denkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb aanstaande vrijdag al vrijgenomen van mijn werk
Jij hebt toch een review-versie bij je liggen? Is toch geen hetzelfde als Retail. Mag je houden, kun je toch gewoon spelen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef Fliepke het volgende:
Neen, ik praat met die mensen achter de balie en die gaan dan bellen enzo
Niet over denken, gewoon doen. gewoon zeggen dat je vrij neemt, vanwege het mooie weerquote:
En vervolgens de hele dag binnen achter je computer zitten...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet over denken, gewoon doen. gewoon zeggen dat je vrij neemt, vanwege het mooie weer
quote:This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes several
bugs and exploits:
Exploits
Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced
GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power
Optimizations
Improved video playback on low-end system configurations
Balance Changes
Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds
Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed
to SNIPER
Bug Fixes
* Fixed an error that would occasionally result in a crash in Nod
vs. Nod matches on the multiplayer map Deadly Sertao
* Fixed issues with automated map transfer feature in multiplayer
* Fixed an error that would sometimes cause a Commentator's
telestrator drawings to not erase as intended while viewing
BattleCast replays
* Fixed issues with replay file playback
* Fixed placeholder text and chat log errors with the Comrade in
game chat window
Je vond C & C 3 toch niet leuk? Maar toch wel even illegaal downen ? En even proberen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:18 schreef pberends het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de DVD een 8,5 GB versie is?
ik krijg maar geen verstuur berichtquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:17 schreef pberends het volgende:
Ik word echt krank van GCshop... waarom hebben ze de Kane Edition daar niet???
Ja en? Ubisoft heeft er ook een handje vol van en de release van S.T.A.L.K.E.R was eigenlijk ook niet helemaal Final geloof ik...quote:
maar EA spant de kroonquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja en? Ubisoft heeft er ook een handje vol van en de release van S.T.A.L.K.E.R was eigenlijk ook niet helemaal Final geloof ik...
Het is allemaal kut..
Idem dito hier... en ik dacht dat het zo'n voor gamers door gamers shop wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik krijg maar geen verstuur bericht
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Fliepke het volgende:
EA afzeiken en ander offtopic troep mag ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |