Ik vrees het ergste. Deze dagen hoef je enkel 21 jaar te zijn om tot een uni toegang te krijgen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:45 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Filmpje op geenstijl over het "hoe stoppen we Wilders" debat is ook hilarisch. De vrouw die aan het woord komt weet lekker genuanceerd haar mening te verkondigen:
"Dit is toch ook stemmingmakkerij?"
"Nee, die man is gewoon ongezond, dat is gewoon zo!"
![]()
Of zouden alle aanwezigen op dit debat van dit niveau zijn?
http://www.geenstijl.tv/2007/03/rutger_leert_haatzaaien.html
Mooie quote, ff inlijsten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Monidique het volgende:
Net zoals voor de Tweede Wereldoorlog zijn het de sociaal-democraten die het fascistische gevaar zien en daartegen optreden. Hulde daarvoor.
Mooi inderdaad. Het is alleen een leugen.quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop nog altijd dat pvda snel door de mand valt. bij het grote publiek. helaas gaan die sp stemmen. maar dat is niet erg. marijnissen is toch niet zo jong meer.
Je hebt precies de zelfde namen bij "uw steun".quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef Hayek het volgende:
Ik ben even creatief geweest
http://voorhaatzaaien.4aal.nl/
Niet zo zuur. Dit is toch ludiek te noemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt precies de zelfde namen bij "uw steun".
Volgens mij is het strafbaar om die namen van de mensen die jou niet steunen op je site te zetten.![]()
Valse handtekeningen enzo.
Het is toch alleen maar lief van mij, dat ik hem erop wijs, dat hij wel moet uitkijken als hij een site copy paste.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet zo zuur. Dit is toch ludiek te noemen?
Kijk anders eens even goed hoe die site in elkaar steekt. Die namen staan helemaal niet op zijn site.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt precies de zelfde namen bij "uw steun".
Volgens mij is het strafbaar om die namen van de mensen die jou niet steunen op je site te zetten.![]()
Valse handtekeningen enzo.
Ik wist niet dat Winston Churchill een sociaal-democraat was. Volgens mij vochten de sociaal-democraten voornamelijk met elkaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Monidique het volgende:
Net zoals voor de Tweede Wereldoorlog zijn het de sociaal-democraten die het fascistische gevaar zien en daartegen optreden. Hulde daarvoor.
Het gaat hier over de Duitse sociaal democraten. Get your facts straight zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Winston Churchill een sociaal-democraat was. Volgens mij vochten de sociaal-democraten voornamelijk met elkaar.
Daar doel ik dan ook op. Maar daar gaat het hier verder niet over.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef IHVK het volgende:
Het gaat hier over de Duitse sociaal democraten. Get your facts straight zou ik zeggen.
dat deel van de site heb ik niet gekopieerd maar gewoon vanaf hun server aangeroepen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is toch alleen maar lief van mij, dat ik hem erop wijs, dat hij wel moet uitkijken als hij een site copy paste.![]()
quote:
schitterend.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:22 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
helemaal gelijk, behalve dat ik wilders liever als liberaal dan als sociaal-democraat zou willen typeren
nou bij pvda gaat het om een politieke partij die één persoon zwart maken. hier gaat het om users die doorhebben hoe vuil de pvda is. toch net ff iets anders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:44 schreef Posdnous het volgende:
Ja, vooral dat de PvdA anderen probeert zwart te maken is en dat Wilders en kornuiten dat nooit zouden doen is zeer goed verzonnen..
Wat je bedoelt is dat lucida niet aan zwart maken doet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou bij pvda gaat het om een politieke partij die één persoon zwart maken. hier gaat het om users die doorhebben hoe vuil de pvda is. toch net ff iets anders.
een persoon tegen een hele politieke partij. boehoe! vind ik nogmaals van een heel andere orde. daarnaast is het niet zwart maken maar de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is dat lucida niet aan zwart maken doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |