www.politiekebarometer.nlquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wat ook erg opvallend is, is dat er al een tijdje geen peilingen zijn geweest van de PvdA Media Group de NOS of NOVA. Veelzeggend en opvallend.
Kom, je kunt het niet met Wilders eens zijn, maar dat hij op inhoud wordt aangevallen? Zo'n website is toch vooral een emotionele reactie, daar is weinig inhoudelijks aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.
De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.
Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.
De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is. Dan wordt er schuimbekkend zeer emotioneel gereageerd, maar dan vooral op de man, en worden er dingen verzonnen die Wilders helemaal niet gezegd heeft. En dat vinden ze dan "argumenten".quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom, je kunt het niet met Wilders eens zijn, maar dat hij op inhoud wordt aangevallen? Zo'n website is toch vooral een emotionele reactie, daar is weinig inhoudelijks aan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef Posdnous het volgende:
Het is inderdaad echt onvoorstelbaar. het godvergeten lef van die kerel, werkelijk, als iemand me dit een paar maanden geleden had voorspeld had ik het niet geloofd.
Die kerel begint alle moslims af te zeiken,
quote:iedereen over 1 kam te scheren
quote:, islam aan criminaliteit te verbinden,
Mogelijke belangenverstrengeling aankaarten.quote:aan loyaliteit te twijfelen bij buitenlandse ambtenaren
Zou het niet tot 1 van zijn taken behoren als politicus om eventueel onverhoopte misstanden te signaleren?quote:, kortom allemaal zaken die totaal niet gestaafd kunnen worden maar slinks in toespraken en interviews met elkaar in verband worden gebracht.
Het zou een slechte zaak zijn als je als politicus je bek moet houden over gevoelige kwesties.quote:Alles wordt hem maar toegestaan, hij kan doen en zeggen wat hij wil
Kritiek mag. Dat hij uit zijn nek lult is jouw mening en die deel ik niet.quote:en dan krijgt hij een keer kritiek en zeggen mensen eens van 'hm.. eigenlijk lult hij zwaar uit zn nek'
Niet verwonderlijk als een aantal onderontwikkelde apen naar je leven staan.quote:
en dan schreeuwt hij opeens moord en brand dat ze HEM moeten hebben.
Nee, niet te geloven dat calimerogedrag van jou.quote:Het is toch werkelijk niet te geloven.
Vergelijkingen met nazi Duitsland? Wilders benoemen als racist? Wilders benoemen als islamracist? Allemaal op de inhoud inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.
De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.
Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.
Dat idee krijg ik ook, zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar die hele paspoortendiscussie, waar ooit de Wiardi Beckmannstichting nog allerlei stukken publiceerde over de onwenselijkheid van dubbele paspoorten, waar het wettelijk nu ook al zo geregeld is dat een dubbel paspoort de uitzondering is (em waar dat voor Hirsch Ballin ook al gewoon de norm was, met slechts een intermezzo van een paar jaar), waarom dan die overtrokken reactie op Wilders die hetzelfde zegt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is. Dan wordt er schuimbekkend zeer emotioneel gereageerd, maar dan vooral op de man, en worden er dingen verzonnen die Wilders helemaal niet gezegd heeft. En dat vinden ze dan "argumenten".
Er staat anders verdomd veel inhoudelijks op die sitequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kom, je kunt het niet met Wilders eens zijn, maar dat hij op inhoud wordt aangevallen? Zo'n website is toch vooral een emotionele reactie, daar is weinig inhoudelijks aan.
Ja, ik vind dat erg inhoudelijk - waarom zou je iemand die geen moslims in het kabinet wil geen islamracist mogen noemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:35 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Vergelijkingen met nazi Duitsland? Wilders benoemen als racist? Wilders benoemen als islamracist? Allemaal op de inhoud inderdaad.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is.
Ik vind dit: 'En in wat Wilders in maart 2007 aan de orde stelde ging het natuurlijk niet over paspoorten of conflicterende belangen, het ging over het zaaien van haat tegen onze islamitische medeburgers' niet erg inhoudelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Er staat anders verdomd veel inhoudelijks op die site
Neen. Maar alle commentaar is op de man, ongeveer in de volgende stijl:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
Maar ik hoor het hier ook alweer. Geert is heilig... en wie ook maar iets durft te zeggen die is fout bezig want hij wordt immers zo bedreigd en Pim is immers ook vermoord.
Hij is verkozen om de discussie aan te gaan in de kamer en niet in de linkse subsidiemedia, waar hij toch volgens de methode-Polak behandeld wordt. Vooralsnog doet hij dat eerste prima.quote:Het probleem met Wilders is dat hij niet in discussie wil. Wij heben de beste man al zo vaak uitgenodigd maar hij weigert in discussie te gaan, hij wil een podium voor zichzelf en anders niet.
Het lijkt wel kritiek op links.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neen. Maar alle commentaar is op de man, ongeveer in de volgende stijl:
1. Raar haar
2. Limburger
3. Racist
Nou, dat soort "argumenten" neem ik nou niet heel erg serieus.![]()
Je typeert nu een groep en geen persoon. Dus waag nog eens een poging.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:56 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het lijkt wel kritiek op links.
1. krakers en hippies
2. thee drinken
3. allochtonenknuffelen.
Job Cohen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:08 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Je typeert nu een groep en geen persoon. Dus waag nog eens een poging.
praat geen poep. wilders wordt niet voor niks beveiligd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt walgeijk zoals je Fortuin misbruikt.
Wie wordt er niet beveiligd man. Dat is nog geen reden om dit soort dingen te roepen: dat anderen je dood in jagen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
praat geen poep. wilders wordt niet voor niks beveiligd.
haha inderdaad zoals ik als amateur psycholoog al meerdere keren stelde:quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
bron
Kijk die geitenwollensok dan!Verder een prima actie natuurlijk, alleen nog maar meer koren op de molen van onze nationale held Geert Wilders.
het gaat me dan ook niet om de vrijheid van meningsuiting van wilders in dit topic. maar over de walgelijke pvda die met hun non-argumenten de naam van wilders in een kogel graveren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie wordt er niet beveiligd man. Dat is nog geen reden om dit soort dingen te roepen: dat anderen je dood in jagen.
Dat jij dat goedpraat vind ik echt heel bedenkelijk.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef augurk1l het volgende:
Er is een petitie tegen Wilders gemaakt! De initiatiefnemers zien hem als bedreiging voor het broodje shoarma! Je kan de petitie hier lezen en ondertekenen
Waar doen ze dat dan? Ze bestrijden de haatzaaierij van Wilders - waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat me dan ook niet om de vrijheid van meningsuiting van wilders in dit topic. maar over de walgelijke pvda die met hun non-argumenten de naam van wilders in een kogel graveren.
Mooi voorbeeldje van demonisering...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat me dan ook niet om de vrijheid van meningsuiting van wilders in dit topic. maar over de walgelijke pvda die met hun non-argumenten de naam van wilders in een kogel graveren.
waarom denk jij dat wilders haatzaait? wat is er mis met dingen aan de kaak stellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar doen ze dat dan? Ze bestrijden de haatzaaierij van Wilders - waarom zou dat niet mogen?
Shoarma maak ik sowieso liever zelf, dan weet ik tenminste dat het goed gebeurd en het halal isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef augurk1l het volgende:
Er is een petitie tegen Wilders gemaakt! De initiatiefnemers zien hem als bedreiging voor het broodje shoarma! Je kan de petitie hier lezen en ondertekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |