abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47576955
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wat ook erg opvallend is, is dat er al een tijdje geen peilingen zijn geweest van de PvdA Media Group de NOS of NOVA. Veelzeggend en opvallend.
www.politiekebarometer.nl
www.peil.nl

Ieder weekend staat de media er weer vol mee.
pi_47577154
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.

De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.

Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.
Kom, je kunt het niet met Wilders eens zijn, maar dat hij op inhoud wordt aangevallen? Zo'n website is toch vooral een emotionele reactie, daar is weinig inhoudelijks aan.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:28:37 #228
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47577352
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kom, je kunt het niet met Wilders eens zijn, maar dat hij op inhoud wordt aangevallen? Zo'n website is toch vooral een emotionele reactie, daar is weinig inhoudelijks aan.
De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is. Dan wordt er schuimbekkend zeer emotioneel gereageerd, maar dan vooral op de man, en worden er dingen verzonnen die Wilders helemaal niet gezegd heeft. En dat vinden ze dan "argumenten".
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47577395
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:49 schreef Posdnous het volgende:
Het is inderdaad echt onvoorstelbaar. het godvergeten lef van die kerel, werkelijk, als iemand me dit een paar maanden geleden had voorspeld had ik het niet geloofd.

Die kerel begint alle moslims af te zeiken,
quote:
iedereen over 1 kam te scheren
quote:
, islam aan criminaliteit te verbinden,
quote:
aan loyaliteit te twijfelen bij buitenlandse ambtenaren
Mogelijke belangenverstrengeling aankaarten.
quote:
, kortom allemaal zaken die totaal niet gestaafd kunnen worden maar slinks in toespraken en interviews met elkaar in verband worden gebracht.
Zou het niet tot 1 van zijn taken behoren als politicus om eventueel onverhoopte misstanden te signaleren?
quote:
Alles wordt hem maar toegestaan, hij kan doen en zeggen wat hij wil
Het zou een slechte zaak zijn als je als politicus je bek moet houden over gevoelige kwesties.
quote:
en dan krijgt hij een keer kritiek en zeggen mensen eens van 'hm.. eigenlijk lult hij zwaar uit zn nek'
Kritiek mag. Dat hij uit zijn nek lult is jouw mening en die deel ik niet.
quote:

en dan schreeuwt hij opeens moord en brand dat ze HEM moeten hebben.
Niet verwonderlijk als een aantal onderontwikkelde apen naar je leven staan.
quote:
Het is toch werkelijk niet te geloven .
Nee, niet te geloven dat calimerogedrag van jou.
pi_47577467
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Echt walgeijk zoals je Fortuin misbruikt.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:35:34 #231
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47577551
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

flikker toch op man met je loze praatjes. Wilders mag harde dingen zeggen maar als hij op inhoud wordt aangevallen dan krijg je dit gezeik.

De politieke discussie wordt dood gemaakt - DOOR WILDERS.

Walgelijk interview in het ND, hij moet zich rot schamen.
Vergelijkingen met nazi Duitsland? Wilders benoemen als racist? Wilders benoemen als islamracist? Allemaal op de inhoud inderdaad.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_47577565
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is. Dan wordt er schuimbekkend zeer emotioneel gereageerd, maar dan vooral op de man, en worden er dingen verzonnen die Wilders helemaal niet gezegd heeft. En dat vinden ze dan "argumenten".
Dat idee krijg ik ook, zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar die hele paspoortendiscussie, waar ooit de Wiardi Beckmannstichting nog allerlei stukken publiceerde over de onwenselijkheid van dubbele paspoorten, waar het wettelijk nu ook al zo geregeld is dat een dubbel paspoort de uitzondering is (em waar dat voor Hirsch Ballin ook al gewoon de norm was, met slechts een intermezzo van een paar jaar), waarom dan die overtrokken reactie op Wilders die hetzelfde zegt?
pi_47577571
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Er staat anders verdomd veel inhoudelijks op die site
pi_47577603
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:35 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Vergelijkingen met nazi Duitsland? Wilders benoemen als racist? Wilders benoemen als islamracist? Allemaal op de inhoud inderdaad.
Ja, ik vind dat erg inhoudelijk - waarom zou je iemand die geen moslims in het kabinet wil geen islamracist mogen noemen.

Jezus wat een gevoelige zieltjes, hij trek de integriteit van mensen in twijfel maar over hem zou je niks mogen zeggen? Dubbele standaard hoor.
pi_47577668
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De achtergrond is natuurlijk dat kritiek op allochtonen uit den boze is.
Wat een onzin.

Maar ik hoor het hier ook alweer. Geert is heilig... en wie ook maar iets durft te zeggen die is fout bezig want hij wordt immers zo bedreigd en Pim is immers ook vermoord.

Het probleem met Wilders is dat hij niet in discussie wil. Wij heben de beste man al zo vaak uitgenodigd maar hij weigert in discussie te gaan, hij wil een podium voor zichzelf en anders niet.
pi_47577863
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Er staat anders verdomd veel inhoudelijks op die site
Ik vind dit: 'En in wat Wilders in maart 2007 aan de orde stelde ging het natuurlijk niet over paspoorten of conflicterende belangen, het ging over het zaaien van haat tegen onze islamitische medeburgers' niet erg inhoudelijk.

En het geneuzel van JAA van Doorn ('Terwijl andere politici hun rol van volksvertegenwoordiger combineren met realiteitsbesef en verantwoordelijkheidsgevoel, late populisten alleen de veronderstelde of door henzelf gemanipuleerde stem van de massa gelden. Ze hebben geen kompas waarmee ze hun koers kunnen bepalen maar een radarantenne die continu staat afgesteld op het straatrumoer'; 'Het “recht op beledigen”wordt tot in de laatste proleterige consequenties in de praktijk gebracht') kan ik ook niet erg serieus nemen.

Marcel van Dam schrijft dan nog het beste stuk.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:48:17 #237
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47577915
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:40 schreef SCH het volgende:
Maar ik hoor het hier ook alweer. Geert is heilig... en wie ook maar iets durft te zeggen die is fout bezig want hij wordt immers zo bedreigd en Pim is immers ook vermoord.
Neen. Maar alle commentaar is op de man, ongeveer in de volgende stijl:

1. Raar haar
2. Limburger
3. Racist

Nou, dat soort "argumenten" neem ik nou niet heel erg serieus.
quote:
Het probleem met Wilders is dat hij niet in discussie wil. Wij heben de beste man al zo vaak uitgenodigd maar hij weigert in discussie te gaan, hij wil een podium voor zichzelf en anders niet.
Hij is verkozen om de discussie aan te gaan in de kamer en niet in de linkse subsidiemedia, waar hij toch volgens de methode-Polak behandeld wordt. Vooralsnog doet hij dat eerste prima.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:56:54 #238
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47578171
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Neen. Maar alle commentaar is op de man, ongeveer in de volgende stijl:

1. Raar haar
2. Limburger
3. Racist

Nou, dat soort "argumenten" neem ik nou niet heel erg serieus.
Het lijkt wel kritiek op links.

1. krakers en hippies
2. thee drinken
3. allochtonenknuffelen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:08:50 #239
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_47578546
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het lijkt wel kritiek op links.

1. krakers en hippies
2. thee drinken
3. allochtonenknuffelen.
Je typeert nu een groep en geen persoon. Dus waag nog eens een poging.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_47579171
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:08 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Je typeert nu een groep en geen persoon. Dus waag nog eens een poging.
Job Cohen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:43:37 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47579648
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Echt walgeijk zoals je Fortuin misbruikt.
praat geen poep. wilders wordt niet voor niks beveiligd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47579853
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

praat geen poep. wilders wordt niet voor niks beveiligd.
Wie wordt er niet beveiligd man. Dat is nog geen reden om dit soort dingen te roepen: dat anderen je dood in jagen.

Dat jij dat goedpraat vind ik echt heel bedenkelijk.
pi_47579970
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

bron

Kijk die geitenwollensok dan! Verder een prima actie natuurlijk, alleen nog maar meer koren op de molen van onze nationale held Geert Wilders.
haha inderdaad zoals ik als amateur psycholoog al meerdere keren stelde:
Hoe harder mensen gaan skreeuwen tegen Wilders hoe meer de Burger voor Wilbers gaat stemmen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_47580262
Er is een petitie tegen Wilders gemaakt! De initiatiefnemers zien hem als bedreiging voor het broodje shoarma! Je kan de petitie hier lezen en ondertekenen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:01:38 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47580318
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie wordt er niet beveiligd man. Dat is nog geen reden om dit soort dingen te roepen: dat anderen je dood in jagen.

Dat jij dat goedpraat vind ik echt heel bedenkelijk.
het gaat me dan ook niet om de vrijheid van meningsuiting van wilders in dit topic. maar over de walgelijke pvda die met hun non-argumenten de naam van wilders in een kogel graveren.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:02:37 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47580344
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef augurk1l het volgende:
Er is een petitie tegen Wilders gemaakt! De initiatiefnemers zien hem als bedreiging voor het broodje shoarma! Je kan de petitie hier lezen en ondertekenen

die gekke mensen weten niet eens dat shoarma iets joods is.
pi_47580416
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gaat me dan ook niet om de vrijheid van meningsuiting van wilders in dit topic. maar over de walgelijke pvda die met hun non-argumenten de naam van wilders in een kogel graveren.
Waar doen ze dat dan? Ze bestrijden de haatzaaierij van Wilders - waarom zou dat niet mogen?
pi_47580424
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Mooi voorbeeldje van demonisering...
Je stelt hier dat kritiek op die volksmenner taboe moet zijn, want dat leidt tot moord op hem..
Dat is critici de mond snoeren.. en bij voorbaat hen de schuld geven van zijn ev moord..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:19:12 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47580972
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar doen ze dat dan? Ze bestrijden de haatzaaierij van Wilders - waarom zou dat niet mogen?
waarom denk jij dat wilders haatzaait? wat is er mis met dingen aan de kaak stellen?
pi_47581626
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef augurk1l het volgende:
Shoarma maak ik sowieso liever zelf, dan weet ik tenminste dat het goed gebeurd en het halal is
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')