abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:29:08 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_47522137
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef mirelia het volgende:
In principe gaat deze discussie ook eigenlijk niet meer over de Islam maar meer over allochtonen in het algemeen die zich misdragen in Nederland
Waarom zouden we die niet het land uit mogen zetten bijvoorbeeld?
Omdat een groot deel van het crapuul hier geboren is.

Maargoed verder verwijs in naar mn bovenstaande post over de aanpak van een dergelijk probleem.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:29:33 #52
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_47522158
even een klein voorbeeldje:
Hier in de buurt wonen een hoop allochtonen die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben
Al hun kinderen stelen en teroriseren de buurt.
En ze lachen ons uit als wij uit ons werk komen (naar het werk gaan zien ze niet want dan slapen ze nog)
En terecht dat ze lachen want ze hebben 4 keer zo veel geld als mij zonder er voor te werken via de sociale dienst en de rest via diefstal
En er word niks aan gedaan hier
Shuffle up and deal!!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:31:00 #53
28946 mirelia
pi_47522219
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat een groot deel van het crapuul hier geboren is.

Maargoed verder verwijs in naar mn bovenstaande post over de aanpak van een dergelijk probleem.
Dat vind ik echt bull
Hun ouders of verder terug zijn hier ook niet geboren en mogen hier ook wonen
Dus dan rotten ze maar op naar het geboorteland van hun ouders
Shuffle up and deal!!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:35:33 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47522387
absoluut mee eens ts. de mantel der liefde begint beheurlijk te stinken vanwege het feit dat ie te lang in de realiteit ligt.

iedereen, en dan bedoel ik iedereen in nederland is gebaat bij het terugsturen van delictplegers die hier niet snappen hoe om te gaan met de westerse normen. tuurlijk niet meteen, want zo humaan zijn we wel.

daarnaast hoor je vaak in dit soort discussies "ja maar de autochtonen zijn ook geen lieverdjes". dat klopt. elk land heeft last van zijn eigen autochtonen. dat is dus bij deze een non-argument.
als ik een hoestje heb wil ik er niet ook nog eens kanker overheen. dat wil geen enkel land en dat wil geen enkele bewoner van dat land.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:45:23 #55
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47522757
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef mirelia het volgende:
In principe gaat deze discussie ook eigenlijk niet meer over de Islam maar meer over allochtonen in het algemeen die zich misdragen in Nederland
Waarom zouden we die niet het land uit mogen zetten bijvoorbeeld?
Omdat die bijna allemaal een dubbel paspoort hebben en dus ook Nederlander zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:06:27 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47523570
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Omdat die bijna allemaal een dubbel paspoort hebben en dus ook Nederlander zijn
totdat er misschien een advocaat van de duivel opkomt die de allochtoon ziet als gastarbeider en dus de misdragende kinderen of zelfs achterkleinkinderen nog steeds een tijdelijk karakter hebben. zeker bij importhuwelijken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:09:03 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47523663
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
totdat er misschien een advocaat van de duivel opkomt die de allochtoon ziet als gastarbeider en dus de misdragende kinderen of zelfs achterkleinkinderen nog steeds een tijdelijk karakter hebben. zeker bij importhuwelijken.
Vooral als ze zich Marokkaan of Turk voelen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47523943
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef mirelia het volgende:

[..]

Dat vind ik echt bull
Hun ouders of verder terug zijn hier ook niet geboren en mogen hier ook wonen
Dus dan rotten ze maar op naar het geboorteland van hun ouders
En wat doen we met die geïmporteerde kinderen? Of met kinderen waarvan 1 van de ouders NL is.
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:31:17 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47524590
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:15 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

En wat doen we met die geïmporteerde kinderen? Of met kinderen waarvan 1 van de ouders NL is.
die mogen kiezen denk ik?
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:58:26 #60
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47531174
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
daarnaast hoor je vaak in dit soort discussies "ja maar de autochtonen zijn ook geen lieverdjes". dat klopt. elk land heeft last van zijn eigen autochtonen. dat is dus bij deze een non-argument.
als ik een hoestje heb wil ik er niet ook nog eens kanker overheen. dat wil geen enkel land en dat wil geen enkele bewoner van dat land.
Ik moet er gewoon een traantje van wegpinken, zo mooi is dit verwoord.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 22 maart 2007 @ 01:24:45 #61
167723 sanni
Acima de seu
pi_47535385
TS heeft een goed punt. Ik vraag me af waarom de PvdA niet al die energie in een
website steekt die over "knuffelen" en "thee drinken" gaat.
pi_47600933
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Hexagon het volgende:
Is op zich ook een goed idee

Al vind ik de redenen die je aandraagt wat kort door de bocht. De hogere criminaliteitscijfers onder allochtonen zijn ook niet helemaal aan hen toe te schrijven.
Ik zou zeggen tegen loverboys in het algemeen, want die bestaan niet alleen uit Marokkanen.

Daarnaast moet men dit probleem niet eenzijdig aanpakken. De meisjes waar het over gaat, zijn voornamelijk Nederlandse, zijn die dan zo dom dat ze niet kunnen kiezen tussen goed en kwaad?! Misschien een idee om een site te beginnen gericht op meisjes, hoe niet voor loverboys te vallen.
pi_47601478
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef zoalshetis het volgende:

Het probleem met uw constatering is dat u dan ongeloofwaardig naarvoren komt. Want wat u in feite zegt is dat het ok is dat autochtonen loverboys zijn. Maar als het om allochtonen gaat dan moeten die hard aangepakt worden. Het is daarom waarom er geen brede steun is in de hoek van allochtonen.

Het valt op dat bij sommige Nederlandse maatregelen er altijd een bepaald bevolkingsgroep de zondebok moet zijn in de constatering van het probleem. Het is juist beter om een probleem aantepakken zonder een bevolkingsgroep daarbij te schanderen. Want tenslotte bestaan de veroorzakers van het problemen niet uit alleen allochtonen of een bepaald bevolkingsgroep.

Waarom niet zeggen, we gaan een probleem aanpakken ongeacht wie de veroorzakers zijn! Wat mij betreft kan NL heel veel van Canada leren, want die pakken het heel goed aan, en dat zonder gif te gooien in de verhouding tussen de autochtone deel en de allochtone deel! Niet voor niets heeft Canada de meest succesvolle multi culti samenleving die er is.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:39:02 #64
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47602174
Weer van die mensen die religie en criminelen door elkaar halen .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_47602240
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef mirelia het volgende:
even een klein voorbeeldje:
Hier in de buurt wonen een hoop allochtonen die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben
Al hun kinderen stelen en teroriseren de buurt.
En ze lachen ons uit als wij uit ons werk komen (naar het werk gaan zien ze niet want dan slapen ze nog)
En terecht dat ze lachen want ze hebben 4 keer zo veel geld als mij zonder er voor te werken via de sociale dienst en de rest via diefstal
En er word niks aan gedaan hier
Vogelaarwijkje woon je zeker?
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 10:42:41 #66
28946 mirelia
pi_47605923
ehhhhh in Tanthof bedoel je??
Nee daar woon ik niet
Shuffle up and deal!!!
pi_47634778
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:54 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ik zou zeggen tegen loverboys in het algemeen, want die bestaan niet alleen uit Marokkanen.

Daarnaast moet men dit probleem niet eenzijdig aanpakken. De meisjes waar het over gaat, zijn voornamelijk Nederlandse, zijn die dan zo dom dat ze niet kunnen kiezen tussen goed en kwaad?! Misschien een idee om een site te beginnen gericht op meisjes, hoe niet voor loverboys te vallen.
of gewoon om niet met marokkanen turken en negers om te gaan, veel beter, dat volk is niet te vertrouwen
pi_47634794
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef Stratos het volgende:

[..]

Het probleem met uw constatering is dat u dan ongeloofwaardig naarvoren komt. Want wat u in feite zegt is dat het ok is dat autochtonen loverboys zijn. Maar als het om allochtonen gaat dan moeten die hard aangepakt worden. Het is daarom waarom er geen brede steun is in de hoek van allochtonen.

Het valt op dat bij sommige Nederlandse maatregelen er altijd een bepaald bevolkingsgroep de zondebok moet zijn in de constatering van het probleem. Het is juist beter om een probleem aantepakken zonder een bevolkingsgroep daarbij te schanderen. Want tenslotte bestaan de veroorzakers van het problemen niet uit alleen allochtonen of een bepaald bevolkingsgroep.

Waarom niet zeggen, we gaan een probleem aanpakken ongeacht wie de veroorzakers zijn! Wat mij betreft kan NL heel veel van Canada leren, want die pakken het heel goed aan, en dat zonder gif te gooien in de verhouding tussen de autochtone deel en de allochtone deel! Niet voor niets heeft Canada de meest succesvolle multi culti samenleving die er is.

daar zitten ze allemaal in hokjes weggestopt
  zondag 25 maart 2007 @ 11:44:10 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47634908
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:11 schreef Stratos het volgende:

[..]

(is al herhaald)
ja maar ik geloof dat je mijn punt niet helemaal snapt.

als je in een ander land bent dan probeer je je toch juist iets meer te gedragen om te laten zien dat je hier niet alleen maar komt om te profiteren van het fijne belasting en zorgstelsel in nederland. dan steek je toch extra je handen uit de mouwen? anders had je net zo goed thuis kunnen blijven en daar blaadjes kauwen in de middag.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:37:37 #70
125878 Gabry
Lento Violento
pi_47636157
Als een blond persoon zich bekeerd en in de moslimgemeenschap wilt participeren zal hij ook een stapje extra moeten doen om serieus genomen te worden. Dat is de keus die de persoon maakt als hij er voor kiest om aan een vreemde gemeenschap deel te nemen.

Mensen kunnen het beste integreren zodra ze het inzicht hebben verkregen dat inzet van henzelf en hun kinderen op prijs wordt gesteld, ongeacht afkomst.

Op kanaleneiland doelloos rondhangen overdag is vast niet het gewenste leven dat Marokkanen voor ogen hebben in Nederland, maar de overheid werkt dit graag in de hand.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')