Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt lelijke post, en Zdngmw zegt dat ze moet vragen deze niet in dat hok door te laten, maar vasthouden bij de FEBO.
Snollie mag de kaart ook niet voorlezen van Zdngmw.
Eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Deze kaart kwam van Now-live want ze vroeg Eric of hij die site kende .quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Toch knap dat je zo goed weet wat huub precies bedoeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
Huub bedoelt daar gewoon mee, dat de relatie dan duidelijk is en dus niet een gecompliceerde relatie als een relatie met gevoel.
Vind ik niet bashen hoor. Gaby is z'n vriendin niet! Hij heeft het gewoon leuk met haar en het is ongecompliceerd. Prima toch?
Aha, die bedoelde dus, thanksquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Aman die kaart vanochtend bij Syl en Tilly al voorgelezen. De kaart kwam van VOL en er stond in dat Aman beter niet meer met Brian kon sexen, zou ook beter zijn voor haar positie in de popoll.
Ze zou meer lol moeten zoeken bij SHE.
Have fun manquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef havefun het volgende:
Lol Huub hoorde van achter Nodig haar uit voor een borrel!
Dus het is gewoon allemala in scene gezet man
Precies Gaby laat zich er goed voor betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
Tilly verdrietig vertrokken, Syl op het punt van instorten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |