Ik mis de rel danquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, denk dat hij zich meer zorgen maakt om het feit dat je een ander gestokslobberd hebt. Trouwens, ik denk dat je het meeste van zijn kwaadheid wel over je heen gaat krijgen, of je het nu vanavond of vrijdag verteld![]()
En toch blijf ik erbij dat dit een relkloon is![]()
Sinds vorige week maandag ja. Maar toen was ik van plan om het te laten zoals het was. Niets vertellen dus. Maar vanavond moet ik dan dus gezellig en lief gaan doen terwijl ik weet dat ik het dan vrijdag ga vertellen. Misschien scheef, maar dat kan ik niet. Dan zou ik het gewoon helemaal niet meer vertellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe je nu toch al een paar weken?
Als ze niet pijptquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft idd geen zin. Maar het telefonisch doen is imho echt not done. Nog twee dagen op je tanden bijten en dan in levende lijve met de billen bloot.
Dus je hebt er geen problemen mee zolang je hem niet spreekt of ziet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Sinds vorige week maandag ja. Maar toen was ik van plan om het te laten zoals het was. Niets vertellen dus. Maar vanavond moet ik dan dus gezellig en lief gaan doen terwijl ik weet dat ik het dan vrijdag ga vertellen. Misschien scheef, maar dat kan ik niet. Dan zou ik het gewoon helemaal niet meer vertellen.
Maar aan andere kant heb je ook weer gelijk. De kans is groot dat hij ophangt en dan komt er nog niets van een gesprek en ben ik helemaal hulpeloos. Ik weet t gewoon niet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef IkWilbert het volgende:
Bel hem vanavond en zeg dat je iets moet vertellen maar dat je dat vrijdag face-to-face wil doen.
Hij voelt de bui dan al hangen en kan zich nog even voorbereiden.
Die geeft alcohol aan babies, dat is weer een andere relquote:
Ik heb met 1 jongen geneukt in mn leven en dat is mn vriend! Zo moeilijk te begrijpen!??? Dus nee misschien was het nog niet eens mn beheerstheid maar gewoon dat ik dat niet kan/durf of wat dan ook. Al met al heb ik dus geen skes (op die manier) met hem gehad en gaat dat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en verder alles wat Arma zegt, hoe kun je nu zo ver gaan en dan niet neuken!???? wel een grappige tegenstrijdigheid, je kunnen beheersen in je onbeheersheid
Lijkt mij ook geen goed plan. Dan gaat hij zich eerst 2 dagen kwaad maken en wordt t sowieso een keiharde confrontatie.quote:
Het is wel opvallend hè, dat ik steeds met tanden smijt... Daar móet een verklaring voor zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
Als ze niet pijpt
jawel, maar dat maakt niet uit, het is lente en dan zijn topics over pijpen en beffen altijd fijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus ook dat het een relkloon is![]()
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Lijkt mij ook geen goed plan. Dan gaat hij zich eerst 2 dagen kwaad maken en wordt t sowieso een keiharde confrontatie.
Oh ja, natuurlijk. Ik ben vanochtend bij de mondhygiënist geweestquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
Het is wel opvallend hè, dat ik steeds met tanden smijt... Daar móet een verklaring voor zijn!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef milagro het volgende:
jawel, maar dat maakt niet uit, het is lente en dan zijn topics over pijpen en beffen altijd fijn
Kinky, dat dan weer wel. Zolang je niet doorbijtquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hè, dat ik steeds met tanden smijt... Daar móet een verklaring voor zijn!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb met 1 jongen geneukt in mn leven en dat is mn vriend! Zo moeilijk te begrijpen!??? Dus nee misschien was het nog niet eens mn beheerstheid maar gewoon dat ik dat niet kan/durf of wat dan ook. Al met al heb ik dus geen skes (op die manier) met hem gehad en gaat dat ook niet gebeuren.
Dan heeft hij 2 dagen om zich allerlei verschillende scenario's in z'n hoofd te halen zonder te weten waar het werkelijk over gaat.quote:
Sterktequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Kleinie87 het volgende:
Ik heb jullie reacties gelezen. Ik ga het vertellen. En ja ik ga het over de telefoon doen. Ik wil best een update geven, maar voor vanavond gebeurt dat sowieso niet.
Ah, ik had de quote verkeerd gelezen, excuus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan heeft hij 2 dagen om zich allerlei verschillende scenario's in z'n hoofd te halen zonder te weten waar het werkelijk over gaat.
Ik geef je wel het voordeel van de twijfel en geloof wat je zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ik heb met 1 jongen geneukt in mn leven en dat is mn vriend! Zo moeilijk te begrijpen!??? Dus nee misschien was het nog niet eens mn beheerstheid maar gewoon dat ik dat niet kan/durf of wat dan ook. Al met al heb ik dus geen skes (op die manier) met hem gehad en gaat dat ook niet gebeuren.
jawel, het gaat wel gebeurenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
TS kan ook van d'r hobby dr werk maken.
"Voor pijpe of beffe, bel Kleinie87 effe"![]()
Ja dat kan ik idd wel proberen. Ik dnek er gewoon nog even goed over na Iig bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef jwjw het volgende:
Sterkte vanavond! Misschien wil ie je wel beloven dat hij minstens een half uur aan de lijn met je blijft hangen nmw (no matter what) dan heb je tenminste de kans om je hele verhaal en alle kanten ervan te belichten.
4 uur is wel ver zeg, zelfs vanuit het midden van het land naar sommige waddeneilanden doe je er niet zo lang over, en ik kan het weten ;-)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, het gaat wel gebeuren
had je voor die eerste aftrekbeurt ooit gedacht dat je dat kon doen, bij een andere knul dan je eigen vriendje waar je nog zoveel van houdt? nee toch, nou dan!
maak je geen zorgen, hoor, binnenkort ga je verder dan wat oraal geneuzel , ik heb er vertrouwen in, komt goed![]()
Dan zit hij erg in het zuiden. Dat kan geen 4 uur zijn joh. Van Weert naar A'dam is het 1 u en 40 min. En ik weet t, ik werk bij een Kioskquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik idd wel proberen. Ik dnek er gewoon nog even goed over na Iig bedankt voor je reactie
Ik woon gewoon in onze hoofdstad en hij in LimburgReistijd naar zn huis is 3 uur en 3 kwartier
Thx iig dat je vertrouwen in me hebt. En nee dat oraal geneuzel had ik niet voor het eerst bij mn vriend gedaan. Tsjussquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel, het gaat wel gebeuren
had je voor die eerste aftrekbeurt ooit gedacht dat je dat kon doen, bij een andere knul dan je eigen vriendje waar je nog zoveel van houdt? nee toch, nou dan!
maak je geen zorgen, hoor, binnenkort ga je verder dan wat oraal geneuzel , ik heb er vertrouwen in, komt goed![]()
Nou pak de intercity naar maastricht en je bent al 2,5 uur verderquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik idd wel proberen. Ik dnek er gewoon nog even goed over na Iig bedankt voor je reactie
Ik woon gewoon in onze hoofdstad en hij in LimburgReistijd naar zn huis is 3 uur en 3 kwartier
Moet je daarvoor bij een kiosk werken? Ik ga altijd naar www.ns.nlquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dan zit hij erg in het zuiden. Dat kan geen 4 uur zijn joh. Van Weert naar A'dam is het 1 u en 40 min. En ik weet t, ik werk bij een Kiosk
Dankjewel, ik heb nu wat uit te leggen aan mn stagebegeleiderquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:24 schreef CoolGuy het volgende:
TS kan ook van d'r hobby dr werk maken.
"Voor pijpe of beffe, bel Kleinie87 effe"![]()
Jawel hoor makkelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dan zit hij erg in het zuiden. Dat kan geen 4 uur zijn joh. Van Weert naar A'dam is het 1 u en 40 min. En ik weet t, ik werk bij een Kiosk
Vreemd dat we dat vertrouwen in je hebben als je 2x in hetzelfde tuint, dat pijpen smaakt naar meer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx iig dat je vertrouwen in me hebt. En nee dat oraal geneuzel had ik niet voor het eerst bij mn vriend gedaan. Tsjuss
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb nu wat uit te leggen aan mn stagebegeleider![]()
Haha, vraag dat aan het gemiddelde christelijke stel... (serieusquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe kun je nu zo ver gaan en dan niet neuken!???? wel een grappige tegenstrijdigheid, je kunnen beheersen in je onbeheersheid
Waarom hij van zijn stoel viel van het lachen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef Kleinie87 het volgende:
[..]
Thx iig dat je vertrouwen in me hebt. En nee dat oraal geneuzel had ik niet voor het eerst bij mn vriend gedaan. Tsjuss
Mooi hequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en verder alles wat Arma zegt, hoe kun je nu zo ver gaan en dan niet neuken!???? wel een grappige tegenstrijdigheid, je kunnen beheersen in je onbeheersheid
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Begon spontaan die kerel te pijpen..
Mooi he, zo'n simpele opmerking, en dan de grootste lol hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Iets met koffie en in de lach schieten...
en een nieuw toetsenbord nodig zijn in mn kantoor![]()
![]()
![]()
Hij kwam uit een onverwachtse hoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mooi he, zo'n simpele opmerking, en dan de grootste lol hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |