abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47511166
Gevaarlijk hoor die boeren. Niet te onderschatten!
Houd van een lijntje.
pi_47511171
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Denk dan maar lekker een eind weg.
Het is toch echt gebeurd.
Ok, nu geloof ik je man!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47511190
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef Camplo het volgende:

Van niemand, maar als het een echte cameraman was was het ALLANG naar buiten gebracht.

Geef jij eens een bron plz?
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.

Als je het niet gelooft, prima, maar blijf dan gewoon weg uit dit topic.
pi_47511224
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, ke krijgt van mij niet hun telefoonnummer.

Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.
Zegt alweer genoeg..
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:57:25 #55
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_47511260
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.

Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
absoluut niet.. Stelletje hersenlozen... Hoop dat de dader gevonden wordt en een flinke schadevergoeding aan je collega mag betalen.

Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat sommige 'supporters' het leuk vinden om aanstekers en dergelijke naar spelers vna de tegenpartij te gooien. Snappen die bosmongolen nou niet dat er voor een spelletje voetbal 22 spelers benodigd zijn?
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_47511263
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef zevenkamp het volgende:

Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.
Zegt alweer genoeg..
Jij komt hier alleen maar lopen trollen en moeilijk lopen doen.
Zegt genoeg.
pi_47511275
quote:

[..]

Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.

Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.

Ik ben ook wel benieuwd naar een bron.

Waar in het stadion is het gebeurd?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47511288
quote:

[..]

Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.
Jou verhaal is ook gewoon puur bullshit, hooguit die gast beneden bij West die wat tikken kreeg ofzo voor de rest was dat geen cameraman.
Dus hoor-wederhoor je verhaal en baseer je niet op buurtklets.

JOHNNY HEITINGA
pi_47511309
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik leg de schuld helemaal niet neer bij de supporter, ik leg de schuld neer bij de club die twee dingen tegelijk wilt.

En geloof me maar dat clubs het te horen krijgen als cameramensen aanstekers om hun oren krijgen. Er zijn een aantal stadions waarbij cameraposities niet gebruikt worden.
Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken. Die supporter krijgt z'n leermoment ook nog wel, als er een SV voor een paar jaar uit rolt, inclusief boete en schadebetalingen, als het inderdaad op beveiligingsband staat.
pi_47511311
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef dndiek het volgende:

Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.
Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.
quote:
Waar in het stadion is het gebeurd?
Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:59:52 #61
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_47511339
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef calvobbes het volgende:
Gewoon omdat die man zijn werk stond te doen, gewoon omdat die toevallig tussen supporter bezig was voor andere voetballiefhebbers die de wedstrijd niet kunnen zien.
Welke zijde was het, oost of west?

De cameraploeg zit toch altijd achter de bording? Daar kunnen supporters gewoonlijk niet bij. Overigens moet ik zeggen, dat ik op rij 3 zit op de westtribune. En het kan soms knap irritant zijn als er een camera voor je zit te filmen en je de wedstrijd dus niet kunt volgen. Maar een karatetrap is idd niet goed te praten.
pi_47511348
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:

Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.
En waar zaten die allemaal?

Verspreid over een stadion met 50.000 man zal echt niet iedereen er wat van gemerkt hebben
pi_47511353
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.
[..]

Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.
De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde media . Als 't echt zou zijn gebeurd, dan was 't voorpagina-nieuws geweest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_47511371
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En waar zaten die allemaal?

Verspreid over een stadion met 50.000 man zal echt niet iedereen er wat van gemerkt hebben
50.000
pi_47511407
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef DRD het volgende:

Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken.
Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?
pi_47511412
Topic gaat dicht, calvobbes mag me overtuigen met een bron via de PM
pi_47511692
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
pi_47511869
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef cultheld het volgende:

De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde media . Als 't echt zou zijn gebeurd, dan was 't voorpagina-nieuws geweest.
Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.

Jouw manier van discusieren getuigd van weinig respect tegen over de TV ploeg. Dus ik zou niet weten waarom we figuren zoals jij zouden moeten bedienen van TV beelden van voetbalwedstrijden.
pi_47511892
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef dndiek het volgende:
Topic gaat dicht, calvobbes mag me overtuigen met een bron via de PM
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
Feijenoord Rotterdam
pi_47511971
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.

Jouw manier van discusieren getuigd van weinig respect tegen over de TV ploeg. Dus ik zou niet weten waarom we figuren zoals jij zouden moeten bedienen van TV beelden van voetbalwedstrijden.
Ik zie incidenten nooit als graadmeter eigenlijk.
pi_47511997
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Geef ons ook het bewijs?
Wat ben je meer dan ons?
JOHNNY HEITINGA
pi_47512013
Ik heb dit verhaal overigens ook al gelezen op een psv forum, dus hij heeft het in ieder geval niet zelf uit zijn duim gezogn.
Houd van een lijntje.
pi_47512028
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?
Dan gooi je toch de volgende keer terug Hebben wij ook nog plezier

Dat gooien gebeurd (bij ons) echt niet als er even een fotograaf of cameraman langs loopt. Maar als je hardnekkig 10 minuten lang in de weg blijft staan, terwijl er meerdere keren vriendelijk en normaal gevraagd is of je een andere plek op kan zoeken en je daar niet op reageerd, tsja........

En je dreigement van "geen voetbalwedstrijden meer uitzenden"..........daar heb je de supporters in de stadions echt niet mee hoor.
pi_47512043
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:

[..]

Geef ons ook het bewijs?
Wat ben je meer dan ons?
Als calvobbes dat niet wil, dan doe ik dat niet.
pi_47512068
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dit verhaal overigens ook al gelezen op een psv forum, dus hij heeft het in ieder geval niet zelf uit zijn duim gezogn.
Dat kreeg ik hier ook te zien. Maar zowel van Oost, West hoor ik niks.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')