Ok, nu geloof ik je man!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Denk dan maar lekker een eind weg.
Het is toch echt gebeurd.
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef Camplo het volgende:
Van niemand, maar als het een echte cameraman was was het ALLANG naar buiten gebracht.
Geef jij eens een bron plz?
Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, ke krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Als je het niet gelooft, prima, maar blijf dan gewoon weg uit dit topic.
absoluut niet.. Stelletje hersenlozen... Hoop dat de dader gevonden wordt en een flinke schadevergoeding aan je collega mag betalen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja het schijnt op bewakingsbeelden te staan.
Maar ik zie er een boel mensen lacherig over reageren. Vinden jullie het normaal ofzo?
Jij komt hier alleen maar lopen trollen en moeilijk lopen doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:56 schreef zevenkamp het volgende:
Jij komt hier een heel verhaal vertellen terwijl je het maar "gehoord" hebt.
Zegt alweer genoeg..
Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb het gehoord van collega's. Collega's die er die dag bij waren. En nee, je krijgt van mij niet hun telefoonnummer.
Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken. Die supporter krijgt z'n leermoment ook nog wel, als er een SV voor een paar jaar uit rolt, inclusief boete en schadebetalingen, als het inderdaad op beveiligingsband staat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik leg de schuld helemaal niet neer bij de supporter, ik leg de schuld neer bij de club die twee dingen tegelijk wilt.
En geloof me maar dat clubs het te horen krijgen als cameramensen aanstekers om hun oren krijgen. Er zijn een aantal stadions waarbij cameraposities niet gebruikt worden.
Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef dndiek het volgende:
Toch vreemd dat dit helemaal buiten de media wordt gehouden als zoiets gebeurd is.
Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.quote:Waar in het stadion is het gebeurd?
Welke zijde was het, oost of west?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:13 schreef calvobbes het volgende:
Gewoon omdat die man zijn werk stond te doen, gewoon omdat die toevallig tussen supporter bezig was voor andere voetballiefhebbers die de wedstrijd niet kunnen zien.
En waar zaten die allemaal?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
Ff rondgevraagd hier bij collega's (21 man waren er afgelopen zondag verspreid) en niemand kan het bevestigen.
De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde mediaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd. Ik vind zoiets wel schokkender dan een scheids die juicht bij een goede beslissing.
[..]
Vanuit de hoofdtribune gezien hoog achter het linker doel.
50.000quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En waar zaten die allemaal?
Verspreid over een stadion met 50.000 man zal echt niet iedereen er wat van gemerkt hebben
Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef DRD het volgende:
Nou, beschouw het dan als een "leermoment".......voor alle cameramannen dat het werk misschien best gevaarlijk kan zijn, voor de clubs dat je niet eindeloos commercieel kan blijven denken.
Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef cultheld het volgende:
De cameravlooien maken notabene deel uit van diezelfde media. Als 't echt zou zijn gebeurd, dan was 't voorpagina-nieuws geweest.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef dndiek het volgende:
Topic gaat dicht, calvobbes mag me overtuigen met een bron via de PM
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
Ik zie incidenten nooit als graadmeter eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Sport en nieuws zijn twee verschillende. Maar ik zal jouw manier van uiten meenemen in eventuele discussies of 'we' nog wel met camera's naar voetbalwedstrijden moeten gaan.
Jouw manier van discusieren getuigd van weinig respect tegen over de TV ploeg. Dus ik zou niet weten waarom we figuren zoals jij zouden moeten bedienen van TV beelden van voetbalwedstrijden.
Geef ons ook het bewijs?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef dndiek het volgende:
Via de PM overtuigd dat het gebeurd is en verder in de doofpot is gestopt dus weer open
Dan gooi je toch de volgende keer terugquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat we dit soort gedrag maar gewoon moeten accepteren dat cameramensen vanalles naar hun hoofd krijgen?
Als calvobbes dat niet wil, dan doe ik dat niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geef ons ook het bewijs?
Wat ben je meer dan ons?
Dat kreeg ik hier ook te zien. Maar zowel van Oost, West hoor ik niks.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dit verhaal overigens ook al gelezen op een psv forum, dus hij heeft het in ieder geval niet zelf uit zijn duim gezogn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |