Inderdaad ja. Die vindt dit niet leuk, en niet alleen omdat ze een betalende klant kwijt raaktquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef CartWOman het volgende:
Even weggeweeest en ja hoor, een nieuwe liefdesrelatie is begonnen.![]()
Gaby, ik voel je, meid.![]()
Ik niet.quote:
Eikel is het, toen ook met Gaby, hetzelfde liedje... echt niet meer grappigquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Eric jaloers is, sterker nog, ik weet het zeker. Verkeerd moment om je kast te gaan opruimen lijkt me.
Ook deze komt van haar Hyves.... dus Nasp en Prosac geniet ervan..........quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef Nasp het volgende:
[..]
Die kont kan niet lang genoeg in beeld.
Een gereedschap is een hulpmiddel om de bewerkingen uit te kunnen voeren die een mens (of dier) met zijn lichaam zelf niet of moeilijk kan uitvoeren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef havefun het volgende:
[..]
En om zijn gereedschap denk ik. Die gaby komt ook niet voor niks 3 keer terug.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik niet.
Het zou zomaar kunnen dat Eric er al 2 uur last van heeft dat bepaalde dingen niet recht liggen, en dat hij zich hierover innerlijk aan het opvreten was.
Dat hij heeft gewacht tot het echt niet meer ging, en toen pas de slaapkamer inging.
Je merkte het ook aan de quasi-opgeruimde toon van zijn "halloooooooooooooooo".
Daar zat echt niets opgeruimds in.
Jij voelt Eric haarfijn aan, he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik niet.
Het zou zomaar kunnen dat Eric er al 2 uur last van heeft dat bepaalde dingen niet recht liggen, en dat hij zich hierover innerlijk aan het opvreten was.
Dat hij heeft gewacht tot het echt niet meer ging, en toen pas de slaapkamer inging.
Je merkte het ook aan de quasi-opgeruimde toon van zijn "halloooooooooooooooo".
Daar zat echt niets opgeruimds in.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Ook deze komt van haar Hyves.... dus Nasp en Prosac geniet ervan..........![]()
[afbeelding]
Edit sorry er ging iets mis....
Die had je direct mee moeten nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zag bij het winkelen 2 leuke kaarten, knalgeel met opdruk
kaart 1 voor Jaap: VETZAK! Blijf uit de koelkast!
En kaart 2: Je bent nog steeds te VET voor de zomer , voor Natasia
misschien morgen even kopen..
erik heeft inderdaaad iets van smetvrees in zich , die kan zich storen aan dingen als troep in de kamer (papiertjes ect ect, hij heeft volgens mij ook geen huisdieren, bij mij is het zi stofzuigen en de katten maken weer plezier en stofquote:
Ik ook! Jeanette???quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Kinga het volgende:
Huub is die Jeanette ook al vergeten blijkbaar
Hier net zo!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie ook streams-lock op 1 en 2 of ligt het aan deze kant?
Edit: Alweer weg, maar wel veel last van buffers, al 2 dagen![]()
Het enige positieve van Lieke kan zijn dat daardoor Gaby niet meer komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die vindt dit niet leuk, en niet alleen omdat ze een betalende klant kwijt raakt
GERTquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef Sporti het volgende:
Wat een strontvervelend mokkeltje zeg, ik irriteer me nu al aan haar gezeurrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zag bij het winkelen 2 leuke kaarten, knalgeel met opdruk
kaart 1 voor Jaap: VETZAK! Blijf uit de koelkast!
En kaart 2: Je bent nog steeds te VET voor de zomer , voor Natasia
misschien morgen even kopen..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt de verhouding tussen Huub en Lieke synthetisch.
Oh ja, nou zie ik haar weer voor me! Maar toen was Huub nuchter!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
die met die krulletjes, danseres, soca boys?
Dat zijn de cameramensen die staan te steigerenquote:
dat is dan nog altijd beter dan zijn strozak houding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt de verhouding tussen Huub en Lieke synthetisch.
Definitiequote:
Fame is wat hij wilde hè?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef happyme28 het volgende:
Ach volgens mij ziet Huub een TV-moment en gaat lekker mee in het flirten. Hij weet dat dat mooi een item op tv wordt. Ik zeg... een nieuwe verhaallijn
Daarom: Clerasil!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
Logisch dat ze niet wil zoenen ze is van de vrouwen.....![]()
Ja ik snap ook niet dat ze geknipt wordt door de kapster haal dan de gemeente erbij ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef 2live het volgende:
die haren van natasia blijven een bezienswaardigheid
ze kan beter die kaart aan m laten lezen die ze vanmorgen zat te lezen van het vol-forum dat ze beter met huub sex kan hebben lollolquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:14 schreef Sporti het volgende:
Amanda krijgt een brief die ze ook aan Brian moet laten lezen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En de kus .....
[afbeelding]
Ik denk dat dat haar Zus isquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
Jij zegt het, ik dacht het toen ik die pics op hyves zag... (tjezus, wat ben ik triest zeg)quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef Alfaro het volgende:
[afbeelding]
Zo een player is het niet hoor, Gaby is het tweede meisje dat Huub ooit geneukt heeft volgens mij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
huub is echt een player, hij praat slecht over gaby![]()
![]()
Verdomd, ja, was ik vergeten door deze boeiende romancequote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef Ning het volgende:
De post is al geweest?
Echt waar? Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef 026 het volgende:
Oef Huub is Gaby aan het bashen, dom dom dom...
fuck net gemist..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En de kus .....
[afbeelding]
Plantsoenendienst of ongediertebestrijding?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:15 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat ze geknipt wordt door de kapster haal dan de gemeente erbij ofzo.
Wat zei hij dan?????Vertel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef 026 het volgende:
Oef Huub is Gaby aan het bashen, dom dom dom...
Je raad nooit welke roddeltante uit BB5 tegenwoordig voor de party werkt......quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:53 schreef schatje het volgende:
Natasia staat ook deze week in de Party.
DGK in de media
Nee, die komt morgenquote:
Zet vrouwen een masker op en betaal ze, dat is veel minder gecompliceerd.quote:
Och, kon je op wachten natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:19 schreef Crush65 het volgende:
Nee, Huub...Gaby bashen is niet netjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |