abonnement Unibet Coolblue
pi_55232888
Komend voorjaar eens een Duits wedstrijdje meepakken. Iemand tips? Mag ook tweede bundesliga zijn.
pi_55233124
Essen
BMG
Schalke
MSV
Dortmund
Aachen

Alle op rij afstand en leuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55233137
En makkelijk aan kaarten te komen voor +- 6 man?
pi_55233685
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Komend voorjaar eens een Duits wedstrijdje meepakken. Iemand tips? Mag ook tweede bundesliga zijn.
VVV of Roda.
Secrets never die. Only people.
pi_55234165
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
En makkelijk aan kaarten te komen voor +- 6 man?
Op Schalke en BVB na zal dat best lukken voor de wedstrijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 13 december 2007 @ 08:42:46 #206
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55236637
Schalke niet te doen voor 6 man, mits connecties.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55236703
Of veel betalen.
  donderdag 13 december 2007 @ 08:56:48 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55236823
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:47 schreef MaxPower het volgende:
Of veel betalen.
Ja voor geld kan alles natuurlijk
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55239712
quote:
Op donderdag 13 december 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op Schalke en BVB na zal dat best lukken voor de wedstrijd
Valt wel mee hoor. Schalke is idd (bijna) onmogelijk, aangezien alle beschikbare kaarten na een paar dagen dat ze in de verkoop zijn al weg zijn. Je hebt gelukkig voor de bundesliga geen CC ofzo nodig, Schalke kun je gewoon via www.ts-ticketshop.de kopen, maar de status is bijna altijd uitverkocht Als je je wilt registreren moet je ook nog eens wachten op een code die je per post krijgt..... Werkt allemaal wel en is gratis, maar duurt even....

BVB is goed te doen. Vorig seizoen naar BVB-Stuttgart geweest met 5 man en gewoon een paar weken van tevoren naar BVB gemailed, gewoon verhaaltje ophangen dat je Nederlander bent enzo en vaak is er heel gemakkelijk iets te regelen. Kaarten kun je dan gewoon op de wedstrijddag zelf ophalen en bij de ticketoffice spreken ze gewoon Nederlands
Bloed, zweet en tranen!
  donderdag 13 december 2007 @ 11:29:56 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55240013
BVB is idd makelijk gaan wij ook straks voor het 3de jaar op rij heen. Met 9 man.

Alleen BVB tegen Schalke valt tegen om kaarten voor te krijgen maar dat is zelfs niet onmogelijk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 13 december 2007 @ 11:45:58 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55240417
Heb je verder nog ervaringen met die ts-ticketshop? Kun je in die paar dagen na de start van de verkoop nog kaarten kopen of is direct alles op? Ben wel eens met Blau-Weiss Enschede meegeweest, maar rij toch liever zelf.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55290021
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je verder nog ervaringen met die ts-ticketshop? Kun je in die paar dagen na de start van de verkoop nog kaarten kopen of is direct alles op? Ben wel eens met Blau-Weiss Enschede meegeweest, maar rij toch liever zelf.
Over het algemeen kun je ver van tevoren kaarten kopen (start seizoen voor bijna de 1e seizoenshelft) en alles is dan binnen een week zo goed als weg.... Alleen beker / UEFA cup kun je er dan nog snel bij zijn, want die gaan later in de verkoop.
Bloed, zweet en tranen!
pi_55357186
2 vragen:

1. Worden wedstrijden in de 2. Bundesliga voor tv verplaatst? Vrijdag 1 feb wil ik naar Borussia Mönchengladbach, en wellicht een week of 2 later naar een andere pot, maar het programma is op de site van der Kicker nog alles op zondag. Terwijl vaak 3 wedstrijden op vrijdag gespeeld worden. Samenvatting: worden een paar weken voor de speelronde nog wedstrijden naar de vrijdag verplaatst?

2. Hoe makkelijk kom ik in Rome aan kaartjes voor AS Roma. Ze zijn bij de Lottomatica te koop, maar heb ik dan een paspoort etc nodig of krijg je ze zo mee?
pi_55357499
Alleen de 18de en 19de speeldag zijn al vastgelegd voor de 2de Bundesliga. Dus de rest staat standaard op zondag gepland, daar worden dus inderdaad 3 wedstrijden naar vrijdag en 1 naar maandagavond verplaatst.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:54:45 #215
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55357535
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Over het algemeen kun je ver van tevoren kaarten kopen (start seizoen voor bijna de 1e seizoenshelft) en alles is dan binnen een week zo goed als weg.... Alleen beker / UEFA cup kun je er dan nog snel bij zijn, want die gaan later in de verkoop.
Die kaarten kosten ook fucking 9,- op de Nordkurve dus niet zo gek dat ze zo snel weg zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55357564
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Alleen de 18de en 19de speeldag zijn al vastgelegd voor de 2de Bundesliga. Dus de rest staat standaard op zondag gepland, daar worden dus inderdaad 3 wedstrijden naar vrijdag en 1 naar maandagavond verplaatst.
Thanks.
pi_55357785
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef MaxPower het volgende:
2 vragen:

2. Hoe makkelijk kom ik in Rome aan kaartjes voor AS Roma. Ze zijn bij de Lottomatica te koop, maar heb ik dan een paspoort etc nodig of krijg je ze zo mee?
Laat ik deze dan maar beantwoorden:

Nee het is makkelijk om aan tickets te komen, Roma is eigenlijk nooit uitverkocht.
Paspoort heb je tegenwoordig absoluut nodig bij de kaartverkoop & toegangscontrole.

Enige wat je evt. in de gaten moet houden is dat de verkoop wel eens eerder kan stoppen, paar uur tot een dag voor de match als er grote kans is op ongeregeldheden, dit om uit fans - die dan ongetwijfeld een afreis verbod hebben - te beletten alsnog aan tickets te komen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55357813
Ik ga naar AS Roma - Parma dus met de ongeregeldheden zal het wel meevallen.

Bedankt voor de info iig.
pi_55357862
ik ga dit jaar nog een keer naar Barcelona...weet alleen nog niet wanneer en welke wedstrijd dus..
Kennis is socio en die kan vanuit spanje de kaarten al regelen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55358401
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:12 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga naar AS Roma - Parma dus met de ongeregeldheden zal het wel meevallen.

Bedankt voor de info iig.
Roma en Parma zijn geen vrienden, maar ook zeker geen grote vijanden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:24:19 #221
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55359520
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:14 schreef Tim86 het volgende:
ik ga dit jaar nog een keer naar Barcelona...weet alleen nog niet wanneer en welke wedstrijd dus..
Kennis is socio en die kan vanuit spanje de kaarten al regelen
Aan de kassa's kun je ook nog zat kaarten kopen, alleen voor de iets mindere plaatsen vaak.
en ja, ik heb er ook een keer gezeten. Bernabeu is mooier. De club die daar speelt natuurlijk ook
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55359618
heb sinds den beginne meer met Barca eigenlijk

Nou Camp is alleen een tegenvaller..ben er al weleens geweest (geen wedstrijd) en ik heb nog nooi zoveel vogelschijt gezien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:28:41 #223
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55359659
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:27 schreef Tim86 het volgende:
heb sinds den beginne meer met Barca eigenlijk

Nou Camp is alleen een tegenvaller..ben er al weleens geweest (geen wedstrijd) en ik heb nog nooi zoveel vogelschijt gezien
Betonnen bak is het. Ik heb nog een nooduitgang-bordje meegenomen daar meer was er niet te vinden.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:30:51 #224
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55367235
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:


en ja, ik heb er ook een keer gezeten. Bernabeu is mooier. De club die daar speelt natuurlijk ook
Vind Nou Camp samen met het oude Wembley zelfs de 2 meest overschatte stadions waar ik geweest ben.

Tegen Bernbaeu kan niets op.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55367805
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Komend voorjaar eens een Duits wedstrijdje meepakken. Iemand tips? Mag ook tweede bundesliga zijn.
Ben vorige week naar Aachen-Pauli geweest. was erg leuk. Kaarten online te koop via de officiele site, met credit card en 2 per aankoop. Dat kan voor BMG ook, ga mischien daar in maart naartoe.

Begin februari weer de jaalrijkse trip naar Italie. Op zaterdag naar Bologna waarschijnlijk, op zondag of naar Fiorentina-Milan of Siena-Roma.
Maar voor de serie A volgers, ik zag dus dit weekend dat voor Fiorentina geen kaarten via Listicket meer verkocht worden. dat wordt dus hopeloos als ik pas zaterdag naar een verkooppunt kan?
En wellicht geldt hetzelfde ook wel voor Siena?
pi_55375904
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:57 schreef RRMH het volgende:

[..]

Ben vorige week naar Aachen-Pauli geweest. was erg leuk. Kaarten online te koop via de officiele site, met credit card en 2 per aankoop. Dat kan voor BMG ook, ga mischien daar in maart naartoe.

Begin februari weer de jaalrijkse trip naar Italie. Op zaterdag naar Bologna waarschijnlijk, op zondag of naar Fiorentina-Milan of Siena-Roma.
Maar voor de serie A volgers, ik zag dus dit weekend dat voor Fiorentina geen kaarten via Listicket meer verkocht worden. dat wordt dus hopeloos als ik pas zaterdag naar een verkooppunt kan?
En wellicht geldt hetzelfde ook wel voor Siena?
Ik heb afgelopen weekend voor Siena v Napoli mijn kaartje gekocht bij een winkeltje in de stad. Via internet lukte me niet.
pi_55376582
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vind Nou Camp samen met het oude Wembley zelfs de 2 meest overschatte stadions waar ik geweest ben.

Tegen Bernbaeu kan niets op.
Bombonera of Morumbi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55502361
Ik heb geen concrete vraag maar meer in het algemeen. Ga zeker de komende maanden nog wel naar buitenlandse steden en wil altijd graag een wedstrijd bezoeken. Maar het valt me op dat het nogal per land verschilt hoe de kaartverkoop is geregeld, of het op de bonnefooi kan enz.

In Londen kwam ik voor allemaal uitverkochte wedstrijden te staan terwijl ik in Rome voor een kraker gewoon bij het stadion nog kaartjes kon kopen. Wat is wijsheid als je bijvoorbeeld naar Arsenal of naar Barcelona wil? Gewoon rechtstreeks via de club en hoe werkt dat dan? Of zijn er goede Nederlandse sites die niet zo belachelijk duur zijn.

Ik zoek in ieder geval geen voetbalreizen maar gewoon losse kaartjes.
pi_55502386
Eigenlijk geldt mijn vraag vooral voor Arsenal, heeft DG vast wel een antwoord op en kan er wel voor zorgen dat we niet bij elkaar in de buurt komen te zitten
pi_55519648
Brentford is nooit uitverkocht
pi_55597384
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
In Londen kwam ik voor allemaal uitverkochte wedstrijden te staan terwijl ik in Rome voor een kraker gewoon bij het stadion nog kaartjes kon kopen. Wat is wijsheid als je bijvoorbeeld naar Arsenal of naar Barcelona wil?
Voor Arsenal: member worden. Een wedstrijd in de League Cup gaat nog wel eens in de General Sale, voor de rest kom je nergens aan losse kaarten tenzij je member bent, of bereid bent veel geld aan eBay of voetbalreizen te doneren.... Dit geldt bijna allemaal voor alle Premier League clubs.
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:45:39 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55605247
Ben wel van plan om in jan-feb weer eens naar PSG te gaan
pi_55606194
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben wel van plan om in jan-feb weer eens naar PSG te gaan
410 gaat in januari met een groep, misschien mag je wel mee?
  vrijdag 28 december 2007 @ 18:56:14 #234
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55606738
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef MaxPower het volgende:

[..]

410 gaat in januari met een groep, misschien mag je wel mee?
Gezellig joh,
  vrijdag 28 december 2007 @ 21:02:18 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55609567
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen concrete vraag maar meer in het algemeen. Ga zeker de komende maanden nog wel naar buitenlandse steden en wil altijd graag een wedstrijd bezoeken. Maar het valt me op dat het nogal per land verschilt hoe de kaartverkoop is geregeld, of het op de bonnefooi kan enz.

In Londen kwam ik voor allemaal uitverkochte wedstrijden te staan terwijl ik in Rome voor een kraker gewoon bij het stadion nog kaartjes kon kopen. Wat is wijsheid als je bijvoorbeeld naar Arsenal of naar Barcelona wil? Gewoon rechtstreeks via de club en hoe werkt dat dan? Of zijn er goede Nederlandse sites die niet zo belachelijk duur zijn.

Ik zoek in ieder geval geen voetbalreizen maar gewoon losse kaartjes.
Watford lukt makkelijk, evenals Crystal Palace. En ik denk dat Charlton Athletic ook redelijk makkelijk gaat.

Voor de grotere clubs moet je er vroeg bij zijn in London.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55609991
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef MaxPower het volgende:

[..]

410 gaat in januari met een groep, misschien mag je wel mee?
  vrijdag 28 december 2007 @ 21:37:56 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55610422
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:56 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Voor Arsenal: member worden.
Of mensen kennen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55624917
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben wel van plan om in jan-feb weer eens naar PSG te gaan
Hey Jorien, wanneer kom je weer eens gezellig wedden:? Ik kon je tips altijd erg waarderen. Je weet dat je altijd welkom bij ons. Hier kan je ons vinden:

Wedden Op Sport #797: Waarom open je geen topic, keniske?

We kijken erg uit naar je rentree
pi_55719980
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of mensen kennen
Klopt
Bloed, zweet en tranen!
pi_55780274
Wij (6-8 mensen) willen binnen een maand of 2-3 een premier league wedstrijd in UK bezoeken. Liefst chelsea of tottenham hotspur, eventueel ook manchester.

Wie heeft al vaker een wedstrijd daar bezocht of wie weet waar je goedkoop kaarten, vlucht en hotel kan bestellen?
pi_55782347
Vlucht en hotel lukt wel goedkoop, kaarten niet! www.jet2.com is uitstekend voor een vlucht naar Manchester. Voor City kan je altijd kaarten krijgen (nooit uitverkocht), United niet (maar daar wil je ook niet heen ).
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:49:12 #242
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55800932
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:35 schreef ZoneKill het volgende:
Wij (6-8 mensen) willen binnen een maand of 2-3 een premier league wedstrijd in UK bezoeken. Liefst chelsea of tottenham hotspur, eventueel ook manchester.

Wie heeft al vaker een wedstrijd daar bezocht of wie weet waar je goedkoop kaarten, vlucht en hotel kan bestellen?
Ik ga volgend weekend naar Manchester en had ook de vraag waar ik het beste kaarten kon halen.
quote:
Hallo allemaal. Volgend weekend zal ik weer eens naar Engeland gaan.
Nu vraag ik me af hoe ik aan kaartjes kom.
Ik wil ze namelijk niet weer buiten het stadion kopen, omdat ik de vorige keer met mijn domme kop in een ander vak zat (die van de bezoekers).
Er werd ook best snel gescoord, dus dat is mal juichen als je nog niet helemaal wakker bent en er ineens achterkomt dat je in het vak van de bezoekers zit.
Heb nog nooit zo lullig ingehouden gejuicht, terwijl de start heel fanatiek ingezet was..

Ook zal ik best wel Nederlands overkomen (lees:toerist) dus een vals kaartje heb je dan zomaar te pakken.

Dus: hoe kom je veilig aan het juiste kaartje?
Toch maar de gok nemen om hem buiten het stadion te kopen of kan het beter?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55807178
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef Guncta het volgende:

[..]

Ik ga volgend weekend naar Manchester en had ook de vraag waar ik het beste kaarten kon halen.
[..]
Een week van te voren ben je meestal toch aangewezen op de zwarte markt. Membership is voor de meeste wedstrijden ook een vereiste.

Weekend van 16-17 februari staat bij mij in de planning om eindelijk weer eens naar het buitenland te gaan. Iets met Belgie, misschien noord-Frankrijk en een trein.
pi_55844549
A.s. zaterdag naar Arsenal - Birmingham City

* AtDaMotDaMotDa heeft er heel veel zin in
Bloed, zweet en tranen!
pi_55844795
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen concrete vraag maar meer in het algemeen. Ga zeker de komende maanden nog wel naar buitenlandse steden en wil altijd graag een wedstrijd bezoeken. Maar het valt me op dat het nogal per land verschilt hoe de kaartverkoop is geregeld, of het op de bonnefooi kan enz.

In Londen kwam ik voor allemaal uitverkochte wedstrijden te staan terwijl ik in Rome voor een kraker gewoon bij het stadion nog kaartjes kon kopen. Wat is wijsheid als je bijvoorbeeld naar Arsenal of naar Barcelona wil? Gewoon rechtstreeks via de club en hoe werkt dat dan? Of zijn er goede Nederlandse sites die niet zo belachelijk duur zijn.

Ik zoek in ieder geval geen voetbalreizen maar gewoon losse kaartjes.
Barcelona is zo geregeld. Daar vertelden ze me dat enkel voor Real en Espanyol thuis amper kaarten zijn, en de CL wedstrijden. De rest schijn je bij het stadion gewoon kaarten te kunnen kopen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56042193
Tickets voor Borussia Mönchengladbach - Kaiserslautern besteld!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:42:45 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56042273
Borussia Dortmund - Hansa Rostock 23 februari



Heb er nou alweer zin aan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56042297
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:38 schreef MaxPower het volgende:
Tickets voor Borussia Mönchengladbach - Kaiserslautern besteld!
Gewoon via de ticketing site?

Weet iemand trouwens nog een goede site voor Duitse (budget) overnachtingen?
pi_56042430
Ja gewoon via de ticketing-site, gisteren. Kreeg zojuist een mailtje dat ze op de post zijn.
pi_56042520
Ja dat werkt wel goed zie ik net. Jammer dat er verder nog weinig leuke wedstrijden zijn daar dit jaar.
pi_56043041
Normaal gesproken kan je ook gewoon tickets vlak voor de wedstrijd kopen in Gladbach, al zal het tegen K'Lautern wel uitverkocht zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56043096
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:24 schreef zjroentje het volgende:
Normaal gesproken kan je ook gewoon tickets vlak voor de wedstrijd kopen in Gladbach, al zal het tegen K'Lautern wel uitverkocht zijn.
Dit is veel relaxter vind ik, zonder te stressen over kaarten.. nu kunnen we gewoon heenrijden, bratwurst en bier kopen en het stadion in .
pi_56044725
Volgende week waarschijnlijk naar Brussel, nu is dan ook FC Brussels - Standard Luik. Iemand ervaring met kaartjes in Brussel / Belgie? Gewoon verkrijgbaar aan de kassa (zal nu wel niet) of ergens anders?
Bloed, zweet en tranen!
pi_56044760
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dit is veel relaxter vind ik, zonder te stressen over kaarten.. nu kunnen we gewoon heenrijden, bratwurst en bier kopen en het stadion in .
De catering in Gladbach is geweldig, je zou er alleen daarom al een keer naar toe moeten gaan...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:10:20 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56053304
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Volgende week waarschijnlijk naar Brussel, nu is dan ook FC Brussels - Standard Luik. Iemand ervaring met kaartjes in Brussel / Belgie? Gewoon verkrijgbaar aan de kassa (zal nu wel niet) of ergens anders?
Tis een risicowedstrijd dus ik zou vooraf even bellen of mailen voor tickets.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56111298
Wanneer worden die speeldagen in Duitsland definitief?

Bij Bochum kun je online maar 4 kaarten tegelijk bestellen... Maar als je toch kaarten voor staanvak pakt maakt het toch niet uit of je in 2 keer besteld?..

[ Bericht 60% gewijzigd door TerroRobbie op 17-01-2008 19:59:58 ]
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:59:59 #257
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_56111519
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer worden die speeldagen in Duitsland definitief?
Meestal 3-4 weken van te voren.
De eerste 2 speeldagen na de winterstop staan nu vast. Dat zijn de weekeinden van 1-3 feb. en 8-10 feb..
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_56112144
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Volgende week waarschijnlijk naar Brussel, nu is dan ook FC Brussels - Standard Luik. Iemand ervaring met kaartjes in Brussel / Belgie? Gewoon verkrijgbaar aan de kassa (zal nu wel niet) of ergens anders?
probeer eens: http://www.sport.be/jupilerleague/ticketing/nl/

Voor jouw wedstrijd niet meer in de verkoop, voor anderen wel. Ik heb zelf een bevestiging van Club Brugge - Standaard Luik en Anderlecht -Mouscroun (beide 17 februari)
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:53:47 #259
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56114274
Zaterdag naar Celtic - Kilmarnock
+ Franįois Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_56115116
Gladbach - Freiburg staat op het programma.
Stop rockin' the boat.
pi_56115950
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:59 schreef fanneke het volgende:
Meestal 3-4 weken van te voren.
De eerste 2 speeldagen na de winterstop staan nu vast. Dat zijn de weekeinden van 1-3 feb. en 8-10 feb..
Voor de 2e Bundesliga ook?
Kut zeg, wat een wazig systeem. Zeker als je bijtijds kaarten wilt bestellen. Is er helemaal geen peil op te trekken?
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:00:48 #262
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_56116399
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Voor de 2e Bundesliga ook?
Kut zeg, wat een wazig systeem. Zeker als je bijtijds kaarten wilt bestellen. Is er helemaal geen peil op te trekken?
Dit i.v.m. TV uitzendingen. 1 wedstrijd op vrijdag, 6 op zaterdag en 2 op zondag. Wordt 3-4 weken van te voren bepaald.
Voor de 2.Bundesliga geldt hetzelfde, ook daar wordt pas enkele weken ervoor bepaald welke wedstrijden naar de vrijdag, zondag en maandag gaan.


(Dit doen ze in de Belgische 1e klasse trouwens ook)
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_56128989
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef DRD het volgende:

[..]

probeer eens: http://www.sport.be/jupilerleague/ticketing/nl/

Voor jouw wedstrijd niet meer in de verkoop, voor anderen wel. Ik heb zelf een bevestiging van Club Brugge - Standaard Luik en Anderlecht -Mouscroun (beide 17 februari)
Bedankt voor de link! maar idd is die wedstrijd niet meer beschikbaar. Mischien maar eens ff mailen dan...
Bloed, zweet en tranen!
pi_56136107
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hierzo, en heb een vraag over de Engelse competitie. Wanneer maakt de FA de fixtures bekend voor het nieuwe seizoen? Is dat al aardig snel na het einde van de competitie of pas in juli ofzo? Het lijkt me namelijk wel gaaf om in augustus een paar dagen naar Londen te gaan om één of twee wedstrijden te zien.
pi_56136257
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef fanneke het volgende:
Dit i.v.m. TV uitzendingen. 1 wedstrijd op vrijdag, 6 op zaterdag en 2 op zondag. Wordt 3-4 weken van te voren bepaald.
Voor de 2.Bundesliga geldt hetzelfde, ook daar wordt pas enkele weken ervoor bepaald welke wedstrijden naar de vrijdag, zondag en maandag gaan.


(Dit doen ze in de Belgische 1e klasse trouwens ook)
Maar er is dus geen peil op te trekken in de zin van: Keulen - BMG belangrijke wedstrijd dus op .... of een onbelangrijke wedstrijd juist op ... dag?

Trouwens:

http://www.fc-koeln.de/index.php?id=290

Veel data zijn al ingevuld tot eind maart is dat dat definitief?

[ Bericht 12% gewijzigd door TerroRobbie op 18-01-2008 18:49:39 ]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:30:50 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56140878
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:36 schreef Batflyer het volgende:
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hierzo, en heb een vraag over de Engelse competitie. Wanneer maakt de FA de fixtures bekend voor het nieuwe seizoen? Is dat al aardig snel na het einde van de competitie of pas in juli ofzo? Het lijkt me namelijk wel gaaf om in augustus een paar dagen naar Londen te gaan om één of twee wedstrijden te zien.
Meestal de 2e week van juni als ik me niet vergis.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:46:53 #267
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_56147291
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]


Trouwens:

http://www.fc-koeln.de/index.php?id=290

Veel data zijn al ingevuld tot eind maart is dat dat definitief?
Die data zijn definitief ja.
Dan plant men in de 2.Liga toch iets verder vooruit dan ik dacht.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 21 januari 2008 @ 18:17:27 #268
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56204271
+ Franįois Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_56439017
heeft iemand ervaring met Hertha BSC?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_56439057
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
heeft iemand ervaring met Hertha BSC?
Stadion zit nooit vol, dus aan tickets komen lijkt me geen probleem.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56448823
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
heeft iemand ervaring met Hertha BSC?
Je kan ze ook eenvoudig bestellen op de eigen homepage. Afhalen op wedstrijddag.
pi_56577890
Iemand ervaring met Mainz '05? Op de officiele website heb je een mitgliedsnummer nodig om kaarten te kopen... Zijn ze ook ergens gewoon te koop, of wordt het Ebay?
pi_56679358
Niemand ervaring met Mainz dus? Inmiddels een verzoek voor kaarten ingediend bij Carl Zeiss Jena om in het Gästeblock plaats te nemen..

Kaarten voor Eintracht Frankfurt - Werder Bremen een dag later zijn wel geregeld inmiddels.
pi_56689679
Aanvraag voor tickets in het Gästeblock is goedgekeurd.
pi_56689728
Over 2 weken naar Barcelona - Valencia voor de Copa. Was dan toch al in Barcelona en zag dat ze dan ook spelen. Wordt de 1e voetbalwedstrijd ooit voor mn vriendin
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_56835087
Iemand ervaring met Schouten Voetbalreizen?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56835355
Heb die vraag ergens eerder zien terugkomen, meen een apart topic.
Secrets never die. Only people.
pi_56835755
Hmm, fijn dat de search dan zo goed werkt


Ik krijg 'm zo 1-2-3 niet gevonden, heb je toevallig 'n linkje?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56835936
Nee, kan het niet vinden. Niet ergens in dit topic? Anders was het een aparte. Of misschien een ander forum .

[ Bericht 39% gewijzigd door PizzaSalami op 19-02-2008 13:46:08 ]
Secrets never die. Only people.
pi_56836059
Geen van de 3 topics in ieder geval
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56866797
vrijdag krc genk - stvv , de limburgse derby in de eerste nationaal
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:17:57 #282
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56867117
Zaterdag naar Dortmund, 3de jaar op rij
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56867243
Vrijdag Mainz '05 - Carl Zeiss Jena
Zaterdag Eintracht Frankfurt - Werder Bremen
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:59:40 #284
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56868159
2 maart naar brussel
voor eerst sinds 30 nov maar goed
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:32:39 #285
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_56870616
26/3: Frankrijk - Engeland
19/4: Millwall - Leeds
+ Franįois Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_56870655
Komend weekend naar Schotland, met op vrijdag een uitstapje naar Engeland:

vrijdag: Hartlepool v Northampton
zaterdag: Greenock Morton v St. Johnstone
zondag: St. Mirren v Celtic
pi_56873805
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaring met Schouten Voetbalreizen?
Kan ook niks vinden via FOK! Google.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:18:37 #288
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56873969
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaring met Schouten Voetbalreizen?
Schijnt aardig betrouwbaar te zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 21 februari 2008 @ 04:25:23 #289
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_56877038
Vandaag naar Arsenal - Libertad gezien. Matige wedstrijd in de eerste ronde van de Copa Libertadores...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56877417
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Schijnt aardig betrouwbaar te zijn.
Bedankt


In ieder geval ook niet zo verdomd duur en dat met 2 overnachtingen, etc. Komt best professioneel over, maar toch even de navraag
"If you're not a manc, you're a wank"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2008 @ 07:57:12 #291
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56877449
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaring met Schouten Voetbalreizen?
Als het dezelfde Schouten is die de user StevenGerrard kent, dan: ja. En het is OK.

[ge-googled en het ziet er naar uit dat dat idd dezelfde is]

[ Bericht 5% gewijzigd door Doc op 21-02-2008 08:02:19 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56967097
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, kan het niet vinden. Niet ergens in dit topic? Anders was het een aparte. Of misschien een ander forum .
Ik heb een keer op het forum van SoccerQuest gevraagd of Schouten Voetbalreizen betrouwbaar is. Wil zelf heel graag een keer naar Engeland, maar hoor vaak dat het goedkoper is om alles zelf te regelen. Maar áls ik via een organisatie zou gaan, zou ik Schouten Voetbalreizen kiezen. Ik ben nog geen organisaties tegengekomen die goedkoper zijn.
pi_56968188
Voor volgend seizoen eens kijken dan, wedstrijden van Man U zijn ongeveer weg nu Organisator reageert trouwens vriendelijk en snel via de mail, dus da's fijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 25 februari 2008 @ 17:49:32 #294
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56968219
En zondag gaat nog altijd door

Eerst naar Feyenoord - NEC, dan direct door naar Brussel voor Anderlecht - Gent
pi_56968324
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Batflyer het volgende:

[..]

Ik heb een keer op het forum van SoccerQuest gevraagd of Schouten Voetbalreizen betrouwbaar is. Wil zelf heel graag een keer naar Engeland, maar hoor vaak dat het goedkoper is om alles zelf te regelen. Maar áls ik via een organisatie zou gaan, zou ik Schouten Voetbalreizen kiezen. Ik ben nog geen organisaties tegengekomen die goedkoper zijn.
Ik/wij regelen altijd alles zelf, is leuker en goedkoper . Je hebt gewoon veel meer controle over je reis .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_56968707
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik/wij regelen altijd alles zelf, is leuker en goedkoper . Je hebt gewoon veel meer controle over je reis .
Ah ok.

Leuke site hebben jullie . Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt als jullie naar West Ham gaan? Ik zou wel een keer naar Arsenal willen, maar gaat moeilijk lukken zonder membership. Dus dan maar West Ham, en Fulham lijkt me ook wel gaaf. Of moet je bij West Ham ook lid zijn om kaarten te kunnen kopen?
pi_56985817
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Batflyer het volgende:

[..]

Ah ok.

Leuke site hebben jullie . Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt als jullie naar West Ham gaan? Ik zou wel een keer naar Arsenal willen, maar gaat moeilijk lukken zonder membership. Dus dan maar West Ham, en Fulham lijkt me ook wel gaaf. Of moet je bij West Ham ook lid zijn om kaarten te kunnen kopen?
Ja, je bent gelijk lid als je kaarten besteld. Je krijgt dan een plastic pasje waarop je kaarten staan, met die pas kom je het stadion in.

Ik denk dat we zo rond de 300 eur pp max uitgeven. Maar ligt er aan wat je wil uitgeven aan het hotel en vliegreis bijv.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57002323
Hoe moeilijk zal het zijn om aan een kaartje voor de wedstrijd Aris-Iraklis te komen? Ga hopelijk dat weekend naar Thessaloniki en het lijkt mij behoorlijk tof om die wedstrijd mee te kunnen maken. Aangezien PAOK en Apollon Kalamarias dan uit spelen, moet ik al mijn hoop op deze wedstrijd richten.
pi_57002354
Zo al naar Real - Valldolid geweest en Real - Getafe
pi_57002380
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')