Kan ook niks vinden via FOK! Google.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaring met Schouten Voetbalreizen?
Schijnt aardig betrouwbaar te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schijnt aardig betrouwbaar te zijn.
Als het dezelfde Schouten is die de user StevenGerrard kent, dan: ja. En het is OK.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb een keer op het forum van SoccerQuest gevraagd of Schouten Voetbalreizen betrouwbaar is. Wil zelf heel graag een keer naar Engeland, maar hoor vaak dat het goedkoper is om alles zelf te regelen. Maar áls ik via een organisatie zou gaan, zou ik Schouten Voetbalreizen kiezen. Ik ben nog geen organisaties tegengekomen die goedkoper zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, kan het niet vinden. Niet ergens in dit topic? Anders was het een aparte. Of misschien een ander forum.
Ik/wij regelen altijd alles zelf, is leuker en goedkoperquote:Op maandag 25 februari 2008 16:47 schreef Batflyer het volgende:
[..]
Ik heb een keer op het forum van SoccerQuest gevraagd of Schouten Voetbalreizen betrouwbaar is. Wil zelf heel graag een keer naar Engeland, maar hoor vaak dat het goedkoper is om alles zelf te regelen. Maar áls ik via een organisatie zou gaan, zou ik Schouten Voetbalreizen kiezen. Ik ben nog geen organisaties tegengekomen die goedkoper zijn.
Ah ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik/wij regelen altijd alles zelf, is leuker en goedkoper. Je hebt gewoon veel meer controle over je reis
.
Ja, je bent gelijk lid als je kaarten besteld. Je krijgt dan een plastic pasje waarop je kaarten staan, met die pas kom je het stadion in.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Batflyer het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Leuke site hebben jullie. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt als jullie naar West Ham gaan? Ik zou wel een keer naar Arsenal willen, maar gaat moeilijk lukken zonder membership. Dus dan maar West Ham, en Fulham lijkt me ook wel gaaf. Of moet je bij West Ham ook lid zijn om kaarten te kunnen kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |