Dit is veel relaxter vind ik, zonder te stressen over kaarten.. nu kunnen we gewoon heenrijden, bratwurst en bier kopen en het stadion in .quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:24 schreef zjroentje het volgende:
Normaal gesproken kan je ook gewoon tickets vlak voor de wedstrijd kopen in Gladbach, al zal het tegen K'Lautern wel uitverkocht zijn.
De catering in Gladbach is geweldig, je zou er alleen daarom al een keer naar toe moeten gaan...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit is veel relaxter vind ik, zonder te stressen over kaarten.. nu kunnen we gewoon heenrijden, bratwurst en bier kopen en het stadion in .
Tis een risicowedstrijd dus ik zou vooraf even bellen of mailen voor tickets.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Volgende week waarschijnlijk naar Brussel, nu is dan ook FC Brussels - Standard Luik. Iemand ervaring met kaartjes in Brussel / Belgie? Gewoon verkrijgbaar aan de kassa (zal nu wel niet) of ergens anders?
Meestal 3-4 weken van te voren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer worden die speeldagen in Duitsland definitief?
probeer eens: http://www.sport.be/jupilerleague/ticketing/nl/quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:44 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Volgende week waarschijnlijk naar Brussel, nu is dan ook FC Brussels - Standard Luik. Iemand ervaring met kaartjes in Brussel / Belgie? Gewoon verkrijgbaar aan de kassa (zal nu wel niet) of ergens anders?
Voor de 2e Bundesliga ook?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:59 schreef fanneke het volgende:
Meestal 3-4 weken van te voren.
De eerste 2 speeldagen na de winterstop staan nu vast. Dat zijn de weekeinden van 1-3 feb. en 8-10 feb..
Dit i.v.m. TV uitzendingen. 1 wedstrijd op vrijdag, 6 op zaterdag en 2 op zondag. Wordt 3-4 weken van te voren bepaald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor de 2e Bundesliga ook?
Kut zeg, wat een wazig systeem. Zeker als je bijtijds kaarten wilt bestellen. Is er helemaal geen peil op te trekken?
Bedankt voor de link! maar idd is die wedstrijd niet meer beschikbaar. Mischien maar eens ff mailen dan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef DRD het volgende:
[..]
probeer eens: http://www.sport.be/jupilerleague/ticketing/nl/
Voor jouw wedstrijd niet meer in de verkoop, voor anderen wel. Ik heb zelf een bevestiging van Club Brugge - Standaard Luik en Anderlecht -Mouscroun (beide 17 februari)
Maar er is dus geen peil op te trekken in de zin van: Keulen - BMG belangrijke wedstrijd dus op .... of een onbelangrijke wedstrijd juist op ... dag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef fanneke het volgende:
Dit i.v.m. TV uitzendingen. 1 wedstrijd op vrijdag, 6 op zaterdag en 2 op zondag. Wordt 3-4 weken van te voren bepaald.
Voor de 2.Bundesliga geldt hetzelfde, ook daar wordt pas enkele weken ervoor bepaald welke wedstrijden naar de vrijdag, zondag en maandag gaan.
(Dit doen ze in de Belgische 1e klasse trouwens ook)
Meestal de 2e week van juni als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:36 schreef Batflyer het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hierzo, en heb een vraag over de Engelse competitie. Wanneer maakt de FA de fixtures bekend voor het nieuwe seizoen? Is dat al aardig snel na het einde van de competitie of pas in juli ofzo? Het lijkt me namelijk wel gaaf om in augustus een paar dagen naar Londen te gaan om één of twee wedstrijden te zien.
Die data zijn definitief ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Trouwens:
http://www.fc-koeln.de/index.php?id=290
Veel data zijn al ingevuld tot eind maart is dat dat definitief?
Stadion zit nooit vol, dus aan tickets komen lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
heeft iemand ervaring met Hertha BSC?
Je kan ze ook eenvoudig bestellen op de eigen homepage. Afhalen op wedstrijddag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
heeft iemand ervaring met Hertha BSC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |