Zo is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:47 schreef Zosk het volgende:
hier verder
Uh ja wel, zon hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he? dat kan gewoon niet. Het regent hier en werd wakker van een gigantische onweersklap
Vanaf komend weekend weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat
Wanneer wordt het ECHT lente? Met zonnetje en bloemetjes en zo? Weet iemand dat?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Zosk het volgende:
regen en zon afwisselend hier, maar de bus komt eraan en dan werken fokken
het wordt hier wel al lichterquote:
Iets anders danquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het wordt hier wel al lichtervamiddag zou het ook droog blijven
Ik heb trouwens een probleem,. wil al een hele tijd iets leuks voor mezelf kopen
maar geen idee watschoenen en kleding etc heb ik genoeg
sieradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het wordt hier wel al lichtervamiddag zou het ook droog blijven
Ik heb trouwens een probleem,. wil al een hele tijd iets leuks voor mezelf kopen
maar geen idee watschoenen en kleding etc heb ik genoeg
Hier ookquote:
Al een paar keer gedaan maar echt geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets anders dan
Lekker de stad in en gaan zoeken
Leuke cd? Mooi boek? Iets voor aan de muur?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan maar echt geen idee
Niet een nog dampend lijk of een paar gevangenen die gemarteld worden meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, niets meer te zien van een schietpartij met de politie..Maar goed, dat had ik ook niet echt verwacht.
"de bieb!"quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef Tally het volgende:
Een goed boek.. Ik heb Hannibal rissing gehad van mijn man..
Dat is echt een steen goed boek..
De film moet klote zijn maar het boek is geweldig..
Mja een leuke cd of dvd die download jequote:
Je zou kunnen sparen tot je wel iets weet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik weet t gewoon nietecht stom,. ik kan antuurlijk ook gewoon niks uitgeven
ik doelde op die &^#$!#^reclame op de radio:quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja een leuke cd of dvd die download je
Dan blijft er nog niets leuks om voor jezelf te kopen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik doelde op die &^#$!#^reclame op de radio:
"ik wil ergens lid van worden" "de bieb"
"Het a-team?"
"nee, iets nuttigs" "de bieb"
"fanclub?
"ik dacht meer aan de bieb"'
Zucht.....
neeh allemaal al wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet een nog dampend lijk of een paar gevangenen die gemarteld worden meer
Sparen en straks een echte fotocamera kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Jammer wel. Je had wel je fototoestel bij je?quote:
Koop voor mij : http://www.digifish.nl/eq(...)del=reefmaster+dc600quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk (weet het niet zeker) maar dat een studentje niet zomaar 500 euro heeft liggen om weg te gevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop voor mij : http://www.digifish.nl/eq(...)del=reefmaster+dc600
tuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel. Je had wel je fototoestel bij je?
Ben aan het werken, dus zo min mogelijkquote:
jammerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk (weet het niet zeker) maar dat een studentje niet zomaar 500 euro heeft liggen om weg te geven
Tja, het is een lambalquote:
Of sparen voor een weekendje wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sparen en straks een echte fotocamera kopen
Ik wil in september weer naar Londenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:53 schreef Tally het volgende:
Weekendje weg.. Ga ik ook..
Saampjes met hubbie. Naar Berlijn..
Wanneer we een jaar getrouwd zijn
Dit is waarschijnlijk onze enige vakantie dit jaar..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik wil uberhaupt een keer weg
heel slimquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben aan het werken, dus zo min mogelijk
dat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
En nu met onweer.. Veel en hardquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef Tally het volgende:
Hier regent t.. Hard.. Veel.. Met sneeuw enzo..
Sparen dus..quote:
Over 48 uur ben ik op de helft van mijn reisquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over 48 uur ben ik op de helft van mijn reis
ga je weg?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over 48 uur ben ik op de helft van mijn reis
Dat hangt er maar vanaf wanneer die begint natuurlijkquote:
Nope, vertrek vrijdag ochtend pasquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, maar je bent toch nog niet weg?
Is echt heerlijk daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar ben ik ook ooit eens geweestBest mooie natuur daar.
Clervaux. Ik ga ook lekker wandelen als het droog is. En met iets mooier weer nog foto's maken ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Toen ik er was regende het alleen de hele dag.. dat was wel minder... en ik was er maar eventjes.. maar de natuur was schitterend iig.. Zeker weten.
Niets, dat is wel heel weinigquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een tering frustrerend klotewerk heb ik toch ook. Echt NIKS gaat goed
en over 2,5 maanden zit ik ook in Clervaux
Dan ga je toch meequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
*jaloers*
quote:
Als je daar de weg van het station richting dorp loopt kom je langs een gebouw waar vroeger een hotel oid inzat. Daar moet zeker wat van te maken zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik wou dat ik er kon blijven
dan begon ik gewoon een kroegje of een frituurtje daar met een aantrekkelijk lokaal schepseltje en dan werd het leven LEUK en zo
We kopen die tent op van een ouwe lul die toch bijna dood is, strikken wat lokale deernes en beginnen daar een Second Loungequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je daar de weg van het station richting dorp loopt kom je langs een gebouw waar vroeger een hotel oid inzat. Daar moet zeker wat van te maken zijn
hier is het ook Kut met een hoofdletter Kquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een tering frustrerend klotewerk heb ik toch ook. Echt NIKS gaat goed
en over 2,5 maanden zit ik ook in Clervaux
voor WIE?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef buzzer het volgende:
Ik ben een week voor Jan Boterletter met een een uiterst complex rooster bezig geweest. Blijk ik de verkeerde gegevens gekregen te hebben en dus kan ik fijn overnieuw beginnen. En ik noem echt niet gauw iets complex
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kopen die tent op van een ouwe lul die toch bijna dood is, strikken wat lokale deernes en beginnen daar een Second Lounge
ik denk laat ik het beschaafd houden dit keerquote:
Als het maar lekker is danquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk laat ik het beschaafd houden dit keer
Ik kreeg spontaan Gilles de la Tourette van deze domme domme domme kut klote beffen beffen beffen domme actie
Ik heb begrepen dat dom alleen lekker is als het blond isquote:
De bovengemiddelde frequentie van "beffen" wijst op z'n minst wel in die richtingquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb begrepen dat dom alleen lekker is als het blond is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een heel ruim uur en dan lekker uit eten onderweg naar huis een kroketje in m'n nek stoppen
Wat ga je etenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een heel ruim uur en dan lekker uit eten
Ach, dat scheelt weer kauwenquote:
Grieks geloof ik, maar zien we zo wel zekerquote:
Ben je BABES.xls aan het updaten met een heks van voor 1-1-1904?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een pokke programma is excel ook
Kan gewoon een bepaalde geboortedatum niet aan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De bovengemiddelde frequentie van "beffen" wijst op z'n minst wel in die richting
Ik was het niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef leonieke het volgende:
Goeieavond...
En wat een timing om binnen te vallen blijkbaar![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was het niet!
Eerlijk niet hoor
buzzer
quote:Waterzooi!![]()
Niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, iedere dag is de klok van 5 weer een soort "WEEKEND!!" gevoel
zegt dat iets?
Oh ja, je bent een Belg he, die zijn nooit zo snuggerquote:
toch wel geschorenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
en ook wel KUT
Die had ik idd niet zien aankomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, je bent een Belg he, die zijn nooit zo snugger
Nou nog maar even dan:
Het gaat KUT
Alles gaat KUT
Werk is KUT
huis zoeken is KUT
ander werk zoeken is KUT
Cursus volgen waarbij je iedere tien minuten in slaap dondert is KUT
Alles is KUT
zo
Geeft nietquote:
Maar je had al een kusje gekregen voor je getroost moest wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet
Nu krijg ik vast wel een troostkusje he?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef leonieke het volgende:
Maar je had al een kusje gekregen voor je getroost moest worden![]()
Je hebt toch iets verzonnen om jezelf kado te doenquote:
Pijnlijk kadootje volgens mijquote:
Het lijkt me gewoon zwaar onhandig bij het zoenen eigenlijkquote:
het heeft een platte achterkant aan de binnenzijde van je onderlip, merk je niks van met zoenen dunkt mequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon zwaar onhandig bij het zoenen eigenlijk
en een tongpiercing helemaal
zoenen > tongen > aan elkaar blijven haken > schrik > willen terugtrekken > pijn > open scheuren > paniek > bloed > meer paniek > meer bloed > niet-tof-zijnd-heid
Ik was al te schijterig om een tongpiercing te nemen, maar alles wat er nog aan 'heel misschien, als ik ooit het lef krijg' in me school heb je nu wel afgeschotenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon zwaar onhandig bij het zoenen eigenlijk
en een tongpiercing helemaal
zoenen > tongen > aan elkaar blijven haken > schrik > willen terugtrekken > pijn > open scheuren > paniek > bloed > meer paniek > meer bloed > niet-tof-zijnd-heid
Plat en plastic ter bescherming van je gebitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het heeft een platte achterkant aan de binnenzijde van je onderlip, merk je niks van met zoenen dunkt me
en pijnlijk is het evenmin.
over het algemeen wel ja maar kan ook met platte onderkant geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm nou ja een tongpiercing meer dus danDat is toch wel twee bolletjes?
Jup bioplast nu zit die bij mij tegen mn tandvlees aan, en de naald was volgens mij minder dik maar dat ze de tang erop zetten om goed te kunnen prikken doet meer pijn dan het prikje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Plat en plastic ter bescherming van je gebit.
Niet pijnlijk. Een holle naald met de dikte van een breinaald onder je lip door laten jassen is niet pijnlijk
.
Whehehehequote:
Euh je doet na het werk niks meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, iedere dag is de klok van 5 weer een soort "WEEKEND!!" gevoel
zegt dat iets?
Niks dat van een baas moet neem ik aanquote:
Dat doe jij nu overdag nog niet eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks dat van een baas moet neem ik aan.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doe jij nu overdag nog niet eens
Oh, had dat niet gemogen, kan het weer weghalen hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Beetje uit de school klappen
.
Werd wel gebeld of ik al weer bijna beter ben vandaag, ze missen me kennelijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, had dat niet gemogen, kan het weer weghalen hoor
Tuurlijk missen ze je
Te laat nuquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze missen mij niet, ze missen kennelijk vervanging. De post is vreselijk laat nu
.
Nee, het is nog wel voor vijf uur, dus officieel niet te laatquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te laat nuje moet dus komen omdat ze hun problemen niet kunnen oplossen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, het is nog wel voor vijf uur, dus officieel niet te laat.
Daar lijkt het wel een beetje op. Maar ze mogen nog ff wachten, voorlopig kom ik nog niet eens de trap op zonder er bijna in te blijven
.
da's minder... doe maar rustig aan danquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, het is nog wel voor vijf uur, dus officieel niet te laat.
Daar lijkt het wel een beetje op. Maar ze mogen nog ff wachten, voorlopig kom ik nog niet eens de trap op zonder er bijna in te blijven
.
Dinsdag iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Dan kan je nog niet nee, dinsdag op zijn vroegst weer dus
Ik denk dat ik volgend jaar de griepprik maar overslaquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's minder... doe maar rustig aan dan
Das nog even. Eerst weer eens normaal de trap op kunnenquote:
Dan moet het gewoon maar over zijn, het heeft me nu alweer lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog even. Eerst weer eens normaal de trap op kunnen
dat zou wel een kunnen helpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar de griepprik maar oversla.
De planning was toch dit weekend over?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet het gewoon maar over zijn, het heeft me nu alweer lang genoeg geduurd.
Theoretisch klopt dat niet helemaal hequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou wel een kunnen helpen
oud grapje daarover:
Met de prik heb je 50% kans dat je hem niet krijgt
Zonder de prik heb je 50% kans dat je hem wel krijgt
en heb je hem eenmaal: slik geen aspirine en hij duurt een week, slik ze wel en hij duurt slechts zeven dagen
Heb ik helemaal ruzie gemaakt met de huisarts om die kloteprik te krijgen, krijg ik toch de griepquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou wel een kunnen helpen
oud grapje daarover:
Met de prik heb je 50% kans dat je hem niet krijgt
Zonder de prik heb je 50% kans dat je hem wel krijgt
en heb je hem eenmaal: slik geen aspirine en hij duurt een week, slik ze wel en hij duurt slechts zeven dagen
daarom staat het er ook bij dat het een grapje isquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Theoretisch klopt dat niet helemaal he![]()
welquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Theoretisch klopt dat niet helemaal he![]()
Nee helaas, bij de griepprik krijg je hem zekerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel
of je hem krijgt of niet is 50% (wel of niet dus)
en die 2e is ook gewoon waar
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee helaas, bij de griepprik krijg je hem zeker
Echt wel dat je die toen gehad hebt. In heel kleine mate alleenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]Vorig jaar de prik gehad en geen griep gekregen
. Welterusten
.
halloquote:
quote:Menig maal heb ik op enkele fora laten weten druk bezig te zijn met mijn dak. Dit begon eigenlijk al een jaar of twee geleden, omdat ik toentertijd een nieuw huis huurde in het noorden van Yogyakarta. Daar zit ik sinds midden vorig jaar dan ook in. Het dak echter is minder blijvend dan ik tevoren had gehoopt. Na enkelen een toezegging gedaan te hebben over 'het verhaal van het dak' moet ik deze verplichting toch inlossen en moest ik eens aan het schrijven gaan. Het is misschien ook wel goed het hoofdstuk eens af te sluiten, hoewel het op dit moment nog niet zover is dat ik ook daadwerkelijk kan zeggen dat het gedaan is, want enkele buurgenoten die ingehuurd zijn door mijn aannemer zijn deze week de laatste hand aan het leggen aan het vernieuwen van het gehele dak, voor de tweede keer in twee jaar.
Dan communiceer je iig goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze vinden mij een notoire mopperaar hier
En dat klopt ook
Ik ben namelijk helemaal NERGENS tevreden over
ze vinden iig iets over jequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze vinden mij een notoire mopperaar hier
En dat klopt ook
Ik ben namelijk helemaal NERGENS tevreden over
doe zoals ik, maak stennis door ontslag aan te kondigenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil dit niet meer. nooit meer
mompel mompel schoenen en zo mompelquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
doe zoals ik, maak stennis door ontslag aan te kondigen
Patsertquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef buzzer het volgende:
Wat is dat beroerd kijken zeg twee 19" schermen
het erge is dat ik nog meen ook wat ik zeg.....quote:
ach ja, packagen op 2 machines met beide 1 GB ram en 3 GHz P4 is ook dikke pruum met visluchtquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef buzzer het volgende:
het erge is dat ik nog meen ook wat ik zeg.....
"AllaaaaaahuuuuhaakbaaaarrrrrAutaaaannnn"?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ze komen morgen of half vijf in de ochtend anti-muggen zooi spuiten. Dat werd omgeroepen via de moskee. Mooi, dan slaap ik nog, dus ze spuiten maar een eind raak.
Westerlingen zien ze misschien ook als muggen, dus ik zou het gasmasker maar naast je bed leggen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ze komen morgen of half vijf in de ochtend anti-muggen zooi spuiten. Dat werd omgeroepen via de moskee. Mooi, dan slaap ik nog, dus ze spuiten maar een eind raak.
ja, of mij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wie maakt mij van kant?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wie maakt mij van kant?
3 voor de prijs van 1quote:
Nu moet mijn lijf het nog gaan gelovenquote:
tietuh!quote:
Koudquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, en nu ben ik thuisen het is stralend weer buiten
en steenkoud
Ehmm dat was niet echt een optie geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
Eerst rustig eten Fles. Pa wacht maar even
ah dat koimt me bekend voorquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb nog maar net de eerste hapdoor m'n keel, en jawel, pa aan de lijn. computergezeik
Net waar ik ff behoefte aan had
Piel zequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:03 schreef buzzer het volgende:
Ik ga even pielen met mijn andere bootsysteem
ja, zoietsquote:
Bier in de ochtend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zit me al dagen te irriteren in iedere ochtend dezelfde bus, aan flink klapperende geluiden vanuit de richting van het ventilatieschuifdak. En ik denk steeds "Dude, laat die airco eens maken"
sta ik in de rij om uit te stappen, kijk ik even in het bagagerek: Een Grolsch-blikje
Ja maar ho eens ff, lege blikjes maken een ander geluid![]()
Kijk nogeens: een VOL Grolsch-blikje
Nee, laat mij die airco maar even reparerenGraag gedaan hoor
Nee, eerst even een paar uur laten rusten van dat dagenlange geklots natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Bier in de ochtend.
dsat is precies wat ik ga doen vandaag...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Welnee, beetje aanklooien tot einde schooldag/werkdag/andere plichtplegingen, en dan weekend
Mogguh Janquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dsat is precies wat ik ga doen vandaag...
Ik heb de afgelopen drie dagen werk verzet voor twee weken, dus vandaag ga ik relaxen
met je nieuwe schermen van 19 inch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
dsat is precies wat ik ga doen vandaag...
Ik heb de afgelopen drie dagen werk verzet voor twee weken, dus vandaag ga ik relaxen
Mijn Gille sde la Tourette is wel over trouwensquote:
Dat is toch wel prettig, dat scheelt een hoop scrollen in de topicsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met je nieuwe schermen van 19 inch.
Ow gelukkig maar danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn Gille sde la Tourette is wel over trouwens
Wat ook wel zou helpen is monitoren die standaard in Portrait mode gebouwd wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:58 schreef buzzer het volgende:
Dat is toch wel prettig, dat scheelt een hoop scrollen in de topics
Esjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:43 schreef es70 het volgende:
Als boeven hun slag willen slaan hier, raar ik ze aan dat in de komende paar uur te doen, volgens mij is elke agent aanwezig in de rouwstoet...
Flesjequote:
Mja, als het weer een beetje aantrekt wil ik zondag opnieuw de stoomtram Hoorn-Medemblik gaan proberenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Flesje. Nog wilde plannen voor het weekend
.
Is het vorig weekend niet gelukt danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als het weer een beetje aantrekt wil ik zondag opnieuw de stoomtram Hoorn-Medemblik gaan proberen
Weet je hoe 'n bokkenweer het toen was?quote:
ik heb nu thuis 19" widescreen en dat werkt erg prettig moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ook wel zou helpen is monitoren die standaard in Portrait mode gebouwd wordenDat niemand ooit zoiets bedenkt.....
Duurdere flatscreens kunnen soms wel gedraaid worden, waarna je met extra software alsnog daar gebruik van kunt maken, en zeker voor pagina's als Fok en nu.nl scheelt dat echt enorm
Maar dat is toch nueckens onhandig eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef buzzer het volgende:
ik heb nu thuis 19" widescreen en dat werkt erg prettig moet ik zeggen.
Het is vooral heel handig voor het programma waar ik mee werk. Dat werkt eigenlijk met twee schermen. !9"WS = ongeveer 1,5 17" naastelkaar, dus nu kan ik ook thuis werken... Het was wel even wennen in het begin, maar nu ik er aan gewend ben is het reuze handig, en het schijnt ook handig te zijn met DVD kijken.. Maar dan ga ik eerst aan de de nieuwe computerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is toch nueckens onhandig eigenlijk?
De meeste sites zijn portrait-georienteerd, maar je monitor is landscape. Dat betekent dat je je onnodig de gifknetterende vinkentering zit te scrollen, terwijl je links en rechts van die 500 pixels nuttigheid zeeën van weggegooide ruimte hebtOf ben ik nou gek?
beetje bijgeslapenquote:
Je had ook niet kunnen postenquote:
Hoiquote:
Geen ideequote:
Vroeg naar bed dan maar, als je goed uitgerust bent ziet alles er vaak ook net wat zonniger uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee
Ben te moe geloof ik
Voel me wel beetje depri, maar dat komt wel goed
De busquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ook weer thuis
Weekend gevierd met de collega's van Arriva
collega's?
Arriva
Ik ken Arriva alleen van de busquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft
De Merwede-Lingelijn natuurlijk
De treinen zijn beterquote:
Das ook niet moeilijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinen zijn beter
Na ja, minder beroerd
Aan het bijkomen van de griep, begin eindelijk weer een beetje energie te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Aan het bijkomen van de griep, begin eindelijk weer een beetje energie te krijgen.
Hij is leukquote:
Sorryquote:
Ik ben bezig om 10.000 mp3's te reorganiseren en een juiste tag mee te gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe komt iedereen toch opeens aan een leven?![]()
Goedenavond.![]()
Leuk filmpje Speedy.
Dan ben je nog wel even bezig vermoed ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben bezig om 10.000 mp3's te reorganiseren en een juiste tag mee te geven
jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig vermoed ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |