Zo is datquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:47 schreef Zosk het volgende:
hier verder
Uh ja wel, zon hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he? dat kan gewoon niet. Het regent hier en werd wakker van een gigantische onweersklap
Vanaf komend weekend weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat
Wanneer wordt het ECHT lente? Met zonnetje en bloemetjes en zo? Weet iemand dat?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Zosk het volgende:
regen en zon afwisselend hier, maar de bus komt eraan en dan werken fokken
het wordt hier wel al lichterquote:
Iets anders danquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het wordt hier wel al lichtervamiddag zou het ook droog blijven
Ik heb trouwens een probleem,. wil al een hele tijd iets leuks voor mezelf kopen
maar geen idee watschoenen en kleding etc heb ik genoeg
sieradenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het wordt hier wel al lichtervamiddag zou het ook droog blijven
Ik heb trouwens een probleem,. wil al een hele tijd iets leuks voor mezelf kopen
maar geen idee watschoenen en kleding etc heb ik genoeg
Hier ookquote:
Al een paar keer gedaan maar echt geen ideequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets anders dan
Lekker de stad in en gaan zoeken
Leuke cd? Mooi boek? Iets voor aan de muur?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan maar echt geen idee
Niet een nog dampend lijk of een paar gevangenen die gemarteld worden meerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, niets meer te zien van een schietpartij met de politie..Maar goed, dat had ik ook niet echt verwacht.
"de bieb!"quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef Tally het volgende:
Een goed boek.. Ik heb Hannibal rissing gehad van mijn man..
Dat is echt een steen goed boek..
De film moet klote zijn maar het boek is geweldig..
Mja een leuke cd of dvd die download jequote:
Je zou kunnen sparen tot je wel iets weet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
mja ik weet t gewoon nietecht stom,. ik kan antuurlijk ook gewoon niks uitgeven
ik doelde op die &^#$!#^reclame op de radio:quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja een leuke cd of dvd die download je
Dan blijft er nog niets leuks om voor jezelf te kopen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik doelde op die &^#$!#^reclame op de radio:
"ik wil ergens lid van worden" "de bieb"
"Het a-team?"
"nee, iets nuttigs" "de bieb"
"fanclub?
"ik dacht meer aan de bieb"'
Zucht.....
neeh allemaal al wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet een nog dampend lijk of een paar gevangenen die gemarteld worden meer
Sparen en straks een echte fotocamera kopenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Jammer wel. Je had wel je fototoestel bij je?quote:
Koop voor mij : http://www.digifish.nl/eq(...)del=reefmaster+dc600quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk (weet het niet zeker) maar dat een studentje niet zomaar 500 euro heeft liggen om weg te gevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koop voor mij : http://www.digifish.nl/eq(...)del=reefmaster+dc600
tuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer wel. Je had wel je fototoestel bij je?
Ben aan het werken, dus zo min mogelijkquote:
jammerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk (weet het niet zeker) maar dat een studentje niet zomaar 500 euro heeft liggen om weg te geven
Tja, het is een lambalquote:
Of sparen voor een weekendje wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sparen en straks een echte fotocamera kopen
Ik wil in september weer naar Londenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:53 schreef Tally het volgende:
Weekendje weg.. Ga ik ook..
Saampjes met hubbie. Naar Berlijn..
Wanneer we een jaar getrouwd zijn
Dit is waarschijnlijk onze enige vakantie dit jaar..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik wil uberhaupt een keer weg
heel slimquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben aan het werken, dus zo min mogelijk
dat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
Ik wil uberhaupt een keer weg
En nu met onweer.. Veel en hardquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:33 schreef Tally het volgende:
Hier regent t.. Hard.. Veel.. Met sneeuw enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |